wprowadzić zakaz wyprzedzania, ale jak...

Data: 2009-07-19 15:14:53
Autor: jerry
wprowadzić zakaz wyprzedzania, ale jak...
bartekk natekścił posta h3ssfo$jhc$1@inews.gazeta.pl:

Mam takie małe pytanie. Jest sobie droga wojewódzka 984. Jej duży
fragment wchodzi do miasta i w pewnym momencie sie kończy. Tak czy
siak jej zarządzanie leży w gestii Wojewódzkiego Zarządu Dróg. Z
drugiej strony znalazłem jakąś uchwałę Rady Miasta, która mówi, że
(..)
Do kogo się zwrócić? Czy takie
indywidualne podanie albo zapytanie ma w ogole jakis sens?
Pismo do WZD i jej miejskiego odpowiednika. Jak nie zadziałają, to przynajmniej wyjaśnią kompetencje.
Potem regularnie atakować odpowiedzialnych. Można też wnoskować
o opinię do policji o zagrożeniu. I to nie jednym pismem, ale od grupy ludzi.
W końcu od tego jest samorząd.
Wydaje się, że we wsi niewiele można, ale po wybrukowaniu ulic gmina musi znaleźć pieniądze, bo mieszkańcy zgłosili wniosek
o "spowalniacze", zwłaszcza przy placu zabaw.

wprowadzić zakaz wyprzedzania, ale jak...