wpuszczeni w rure

Data: 2009-10-29 10:32:50
Autor: Jerzy Olszewski
wpuszczeni w rure
-- -Cytat-- -
Dzisiejsze rozmowy szefów PGNiG i Gazpormu w Moskwie nie przyniosły efektów. Kolejne zaplanowano na jutro - dowiedziała się "Rzeczpospolita
-- -Koniec-- -

Jak obecnie idzie aż tak opornie, to co będzie, jak powstanie północna rura pod Bałtykiem ?

Data: 2009-10-29 10:39:39
Autor: totus
wpuszczeni w rure
Jerzy Olszewski wrote:

[...]

Ty chyba z pod stołu nie wychodzisz ze strachu. Wszystkiego się boisz.

Data: 2009-10-29 15:27:17
Autor: kroovka
Krol i Centrozap da alternatywe???
Spolka zalezna z koncesjami i nie tylko to spore niespodzianki w Centrozapie.
kroovka

Data: 2009-11-01 01:04:59
Autor: Barbara
wpuszczeni w rure

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcbnuc$fl5$1inews.gazeta.pl...

| Ty chyba z pod stołu nie wychodzisz ze strachu. Wszystkiego się boisz.

już za momencik w TVP3 Studio Wschód - warto ! - i wyciągnąć wnioski tez warto!~
dodaj do tego zaskarżenie do trybunału UE naszej ustawy o tzw. "złotej akcji", czyli naszego wyimaginowanego veta właściciela w sytuacji. kiedy nie mamy 51% akcji danej spółki ..

jednym słowem - nic dodać - nic ująć..
poprawność polityczna, grzeczne słówka i brak polityki gospodarczej - oto owoce obecnej polityki antypolskiego rządu RP.
Barbara

Data: 2009-11-01 09:20:49
Autor: skippy
wpuszczeni w rure
kiedy nie mamy 51% akcji danej spółki ..

To mamy poniżej 49% i to jest logiczne.
Albo sprzedać ponad 50% albo poniżej, a nie tworzyć jakieś potworkowate chore korupcjogenne mechanizmy sprzyjające upychaniu kolesi.

Data: 2009-11-02 04:12:17
Autor: vanbasten
wpuszczeni w rure
Barbara <basia@in.com.pl> napisał(a):
~
[...]

nie wiem o co sie merytorycznie rozchodzi z tym zaskarzaniem do trybunalu tych
partykularnej "zlotej akcji"... ale spiesze ze slowami ktore ulge przyniesc
powinny... casus tzw. "zlotej akcji" nie zostal wymyslony w prlu ani nawet
jego dziedziczkach na IV-tym konczac... to jest powszechnie stosowane na
swiecie rozwiazanie i jak komus sie sni zaskarazc jego idee do jakiegokolwiek
trybunalu to w przypadku zwyciestwa ogolnoswiatowe przeksztalcenia wlasnosci
sa pewne na skale jaka nam sie nie snilo... oczywiscie winny bedzie ten
plaskaty ryj disneyowskiego kaczora... i na stosie spalimy prawnuka hanby
targowickiej... my prawdziwi polacy... aaa przepraszam... Polki i Polacy... a
w ogole to jakim prawem ten zapyzialy piegowaty kaszub z dziada germanca ma
czelnosc sie przeciwstawiac jedynie slusznej mysli... nas... jedynych
Prawdziwych Polakow... przepraszam... Polek i Polakow...

pzdr

Data: 2009-11-02 04:27:50
Autor: kc
wpuszczeni w rure
vanbasten <vbasten@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Idź już spać może, bo sam widzisz, że nie jest łatwo napisać coś mądrego

kc

--

wpuszczeni w rure