wraca miganie

Data: 2009-03-17 15:35:29
Autor: Mlody
wraca miganie
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:4vetr4hl3j0ol3c4tm134e5n90huld7p6s4ax.com...

Tak sobie jade z Wrocka do Walbrzycha .. i nagle chyba co drugi
samochod miga. Suszyli. Ale ilosc migajacych mnie zaskoczyla.

Mnie sie to bardzo podoba i zachecam do nasladowania :-)

Ty zly, niedobry, paskudny przestepco! Zloczynco! Slugo szatana! Trzeba siac siac siac!
Namawiasz do lamania prawa!
Zaraz wysle tego posta do prokuratury! I to generalnej!

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl

MSPANC
;)

Data: 2009-03-17 21:47:38
Autor: J.F.
wraca miganie
Użytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj wpisz zero).pl> napisał w wiadomości news:gpod0e$mmb$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jakiego lamania prawa ? Kolega mnie chyba oczernia.
A to karalne ;-)

J.

wraca miganie