Data: 2013-01-15 22:10:05 | |
Autor: megrims | |
wracam po przerwie.. i zmieniłem auto | |
W dniu 2013-01-07 05:46, Michał pisze:
cześć po przerwie!Z Francuzów to miałem berlingo blaszaka. Było fajne bo nie szło go wydachować i ba pakę wchodziło 12 osób :) -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2013-01-15 22:16:41 | |
Autor: _Michał | |
wracam po przerwie.. i zmieniłem auto | |
Z Francuzów to miałem berlingo blaszaka. Było fajne bo nie szło He he :) wersję elektryczną z przed 12 lat ? bo to teraz modne ! ev 250km zasięgu czy ile to miało ;) |
|
Data: 2013-01-15 22:20:40 | |
Autor: megrims | |
wracam po przerwie.. i zmieniłem auto | |
W dniu 2013-01-15 22:16, _Michał pisze:
wersja wyposażenia ABC. Absolutny brak czegokolwiek. SilnikZ Francuzów to miałem berlingo blaszaka. Było fajne bo nie szło 1.4 czyli brak silnika. Brak klimy. Dramat. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2013-01-15 23:07:31 | |
Autor: ZIWK | |
wracam po przerwie.. i zmieni³em auto | |
W dniu 2013-01-15 22:20, megrims pisze:
wersja wyposa¿enia ABC. Absolutny brak czegokolwiek. SilnikA¿ tak ¼le jest w Berlingo 1.4? Bo mia³em C15 z takim motorkiem i na brak mocy w mie¶cie i na trasie nie narzeka³em :) - Autko sz³o jak burza - aczkolwiek wozi³em lekkie rzeczy. Oczywi¶cie konstrukcyjnie C15 by³a znacznie l¿ejsza od Berlingo ale za to o wysmakowanej aerodynamice pustaka. -- ZIWK |
|
Data: 2013-01-16 02:52:03 | |
Autor: Micha³ | |
wracam po przerwie.. i zmieni³em auto | |
On 1/15/2013 11:07 PM, ZIWK wrote:
W dniu 2013-01-15 22:20, megrims pisze: Jedyne auto które nie by³o a¿ tak z³e z silnikiem ~1.4 to opel meriva z okolic 2008. reszta jakimi je¼dzi³em z podobnymi pojemno¶ciami (renault megane, opel corsa, daewoo lanos) - totalny z³om. Berlingo nie znam, ale jedyne co pamiêtam to ¿e by³a wersja elektryczna :) |
|
Data: 2013-01-16 20:35:34 | |
Autor: Przyjazny | |
wracam po przerwie.. i zmieniłem auto | |
On 2013-01-15 22:07, ZIWK <wsmag@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-01-15 22:20, megrims pisze: Ja trochê je¼dzi³em we Francji pierwsz± wersj± (ze znaczkiem Peugeota, ale to samo) i na pusto przy niewielkich wzniesieniach (prawie nieodczuwalnych dla pieszego) typowe ograniczenia prêdko¶ci typu 70 by³y trudne do przekroczenia. Na p³askim by³o w miarê OK je¿eli wykorzystywa³o siê ca³o¶æ mocy silnika. Natomiast ciekaw± spraw± jest zachowanie ty³u przy dynamicznej je¼dzie na ¶niegu jak baga¿nik jest pusty... |