wracam po przerwie.. i zmieniłem auto

Data: 2013-01-07 09:25:54
Autor: WW
wracam po przerwie.. i zmieniłem auto
W dniu 2013-01-07 05:46, Michał pisze:

czy ktoś skutecznie się przesiadł z francuza do niemca i był
zadowolony ?

Niestety i ja.
Po R25 i Safranie przyszła era Passata.
Może to i praktyczne, ale kudy mu do "Francuzów".  :-(

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik   :-P

Data: 2013-01-07 12:25:27
Autor: dddddd
W dniu 2013-01-07 09:25, WW pisze:
[...]

pewnie zależy co za bmw kupił... bo Passat pewnie nie dorówna francuzowi wygodą, ale BMW serii 7 już pewnie tak (na pewno seria 5 przewyższa Passata, ale z francuzów to mam tylko Kangoo ;)

Lukasz

Data: 2013-01-08 21:59:19
Autor: Michał
On 1/7/2013 9:25 AM, WW wrote:
[...]

Mnie już korci powrót, ale się uparłem że chwilę
pojeżdżę może będą dobre :)

R25 nigdy nie miałem a tam się ponoć drzwi same domykały ;)

Z tym że BMW to auto zaprojektowane pod to żeby się zabić
i ma błędy w sofcie od trakcji, z niemieckiego jeszcze korci
mnie Merc z ABC, będzie trochę fancuskiej duszy (choć tu też
trochę softu po ekranach poznaje że francusko - holenderski).

Pozdrawiam!

Data: 2013-01-15 21:45:14
Autor: Michał
On 1/7/2013 9:25 AM, WW wrote:
[...]

Ha... przegapiłem że tu Passat pisało :)

Stary VW Phaeton - to jeździ ok, tylko sypie się
ponoć gorzej niż Vel Satis

wracam po przerwie.. i zmieniłem auto