wrak Destroyer Zageb 4-9 wrzesień

Data: 2010-08-08 20:05:26
Autor: Darek Zadumiński
wrak Destroyer Zageb 4-9 wrzesień
Podczas wiosennych nurków w Chorwacji - unikam tłoku wakacyjnego- znalazłem parę dziwnych elementów metalowych i bombę lotniczą.Odkrycie było przypadkowe bo Chorwat przewodnik, który nurkuje tam od paru lat miał zły dzień i poprosił mnie o poprowadzenie grupy.Popłynąłem inaczej niż on i znalazłem  .Pociągnięci za język najbardziej kompetentni ludzie znający morze rybacy, opowiedzieli o zatopionym tu podczas drugiej wojny niszczycielu Zagreb i samolocie  Plan poszukiwania wraku zaplanowaliśmy na wrzesień.To tyle opisu. Wrak leży na dość dużych głębokościach 70m. Stosunkowo niedaleko od brzegu. Wrak leży 20 km od Trogiru w stronę Szybeniku.Plan 4-9 września. Pływamy ribem więc ilość nurków tech ze sprzętem nie za wielka 5-6 osób. Mile widziane reby.Wyjazd nie komercyjny.
Więcej szczegółów na priv darek@(wytnij)glon.pl
604902012 Darek

--

wrak Destroyer Zageb 4-9 wrzesień