wreczenie wypowiedzenia pracownikowi

Data: 2009-03-31 19:39:45
Autor: Dawid
wreczenie wypowiedzenia pracownikowi
Witam pewien klient wreczyl wypowiedzenie umowy na usługi internetowe mojemu pracownikowi (sprzedawca sklepu spozywczego - druga działalność). Czy takie wypowiedzenie jest wiążące??
Czy może ten klient powinien dostarczyc wypowiedzenie pod adres zgodny z umową (sklep znajduje sie 4 domy dalej) - działalnośc mam zgloszona pod dwoma adresami lecz pod adresem gdzie dostarczono wypowiedzenie jest sklep spożywczy??

Pracownik przyjmujac wypowiedzenie postąpił prawidowo że je przyjoł?

Jesli klient nie posiada potwierdzenia dostarczenia jest to prawidłowo dostarczone wypowiedzenie i prawomocne?

Z reguły klientom każe wysyłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru ze wzgledu na nieprawidłowości jakie mogły by wystąpić (np zaginiecie wypowiedzenia i dalsze fakturowanie usługi)?

wreczenie wypowiedzenia pracownikowi