wróciłem z Pyrandii

Data: 2013-04-18 12:16:13
Autor: Budzik
wróciłem z Pyrandii
Osobnik posiadający mail email@fauszywy.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

krainy kwitnącego ziemniaka. Ależ tam się wpychają z podporządkowanych, a myślałem że to ja się wpycham. Muszę się tam udać na dłużej, na jakieś warsztaty.

Rozumiem, że chwalisz płynnośc ruchu? :)

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2013-04-18 23:28:25
Autor: PiteR
wróciłem z Pyrandii
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

Rozumiem, że chwalisz płynnośc ruchu?

Tak. Płynność ruchu to podstawa.
Muszę przerwać milczenie i to powiedzieć.
Zaimponowali mi :)

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2013-04-19 11:00:56
Autor: Budzik
wróciłem z Pyrandii
[...]

No i tak ma być! :)

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

wróciłem z Pyrandii