wróciłeś pan...a ja myślałem, że wystraszyłe ś się pan martwego kartofla

Data: 2010-04-12 07:22:10
Autor: Mariusz Merta
wróciłeś pan...a ja myślałem, że wystraszyłe ś się pan martwego kartofla
a na prezydenta to kto ma startować z ramienia PiS ?
może borowski, kwaśniewski albo
miro, rycho zdzicho...
w każdym razie na cmentarzu znowu bedziecie załatwaić sobie lepszą
przyszłość
nieprawdaż ?
Mariusz Merta

Data: 2010-04-12 18:32:02
Autor: karwanjestkretynem
Nowi posłowie i wybory senatorów.

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał

a na prezydenta to kto ma startować z ramienia PiS ?

Możecie wystawic Tadzia Skorupe, to załatwi sobie wiatraczek i działkę, a i pieniążków więcej zarobi, bo narzekał, że mało zarabia.

 Przemysław Warzywny
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

wróciłeś pan...a ja myślałem, że wystraszyłe ś się pan martwego kartofla