wroclaw - pady Plusa

Data: 2012-11-10 18:01:15
Autor: Synek
wroclaw - pady Plusa
Witojcie,

Czy Wy tez zauwazyliscie ostatnie czeste pady plusa we Wro?
Chyba w srode przez ok godziny lezalo centrum (okolice heliosa) teraz jest tragedia na krzykach.0 smsow, 0 rozmow :/

Pozdrawiam
Synek

Data: 2012-11-10 13:01:46
Autor: Ircys
wroclaw - pady Plusa
On 10 Lis, 18:10, Synek pisze...
Czy Wy tez zauwazyliscie ostatnie czeste pady plusa we Wro?
Chyba w srode przez ok godziny lezalo centrum (okolice heliosa) teraz
jest tragedia na krzykach.0 smsow, 0 rozmow :/

Potwierdzam - środa rano.
Ja przełączyłem się na Orężandę i dzisiaj już nie zauważam problemu :)

Ircys

Data: 2012-11-10 22:09:44
Autor: Synek
wroclaw - pady Plusa
W dniu 2012-11-10 22:01, Ircys pisze:

Potwierdzam - środa rano.
Ja przełączyłem się na Orężandę i dzisiaj już nie zauważam problemu :)

Ircys

pewnie masz play i masz taka mozliwosc ;-) jak ktos ma plusa to sie niegdzie nie przelaczy :/

Data: 2012-11-10 13:13:19
Autor: Ircys
wroclaw - pady Plusa
On 10 Lis, 22:10, Synek pisze...
> Potwierdzam - roda rano.
> Ja prze czy em si na Or and i dzisiaj ju nie zauwa am problemu :)

pewnie masz play i masz taka mozliwosc ;-) jak ktos ma plusa to sie
niegdzie nie przelaczy :/

Wnioski chyba nasuwają się same...

Ircys

wroclaw - pady Plusa