wrocław-połczyn zdrój

Data: 2010-06-30 03:40:18
Autor: garym
wrocław-połczyn zdrój
Hej,

Wymyśliłem sobie w google taką trasę rowerową. Trasa rozłożona na dwa
dni z noclegiem w Poznaniu. Jeżeli mieszkasz gdzieś przy tej trasie i
znasz drogi po których zamierzam jechać, to proszę o komentarze: jakoś
dróg, odradzenie jakiegoś odcinka, ewentualne polecenie alternatyw

z góry dziękuje za pomoc

pozdrawiam

Michał

Data: 2010-06-30 03:40:48
Autor: garym
wrocław-połczyn zdrój
On 30 Cze, 12:40, garym <garstka.mic...@gmail.com> wrote:
[...]

no i oczywiście trasa bo zapomniałem :)

http://tinyurl.com/wroclaw-polczyn

Data: 2010-06-30 14:32:35
Autor: BoDro
wrocław-połczyn zdrój
garym pisze:

no i oczywiście trasa bo zapomniałem :)

http://tinyurl.com/wroclaw-polczyn

ze Szwecji (nie zapomnij rozmówek) ja bym jechał w kierunku Brzeźnicy-Kolonii, Sypniewa, Kłomina (miasto duchów), przez poligon do Bornego-Sulinowa i na Łubowo...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-06-30 05:39:11
Autor: garym
wrocław-połczyn zdrój
On 30 Cze, 14:32, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
garym pisze:

> no i oczywi cie trasa bo zapomnia em :)

>http://tinyurl.com/wroclaw-polczyn

ze Szwecji (nie zapomnij rozm wek) ja bym jecha w kierunku
Brze nicy-Kolonii, Sypniewa, K omina (miasto duch w), przez poligon do
Bornego-Sulinowa i na ubowo...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

dzięki za opinie

zależy mi na jak najkrótszej trasie,ale jednocześnie omijającej
ruchliwe krajówki. Czy przez Nadarzyce źle się jedzie? O ile pamiętam
to był tam długi odcinek gdzie jechało się po płytach.

Michał

Data: 2010-06-30 15:43:48
Autor: BoDro
wrocław-połczyn zdrój
garym pisze:

zależy mi na jak najkrótszej trasie,ale jednocześnie omijającej
ruchliwe krajówki. Czy przez Nadarzyce źle się jedzie? O ile pamiętam
to był tam długi odcinek gdzie jechało się po płytach.

nie wiem, czy ten odcinek wyasfaltowano. Dodatkowo Twoja trasa odbija w Nadarzycach na północny-zachód w kierunku Ostroroga i Noblin. W tamtym rejonie znajduje się Centralny Poligon Lotniczy. Nie wiem, czy drogi są tam formalnie dostępne.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-06-30 08:36:07
Autor: garym
wrocław-połczyn zdrój
On 30 Cze, 15:43, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:

Dodatkowo Twoja trasa odbija w
Nadarzycach na północny-zachód w kierunku Ostroroga i Noblin. W tamtym
rejonie znajduje się Centralny Poligon Lotniczy. Nie wiem, czy drogi są
tam formalnie dostępne.

o to cenna informacja, jak się nie uda to dojadę do Czaplinka, a potem
sobie odbiję na Czarne Wlk

pozdr

Michał

Data: 2010-06-30 21:03:36
Autor: BoDro
wrocław-połczyn zdrój
garym pisze:

o to cenna informacja, jak się nie uda to dojadę do Czaplinka, a potem
sobie odbiję na Czarne Wlk

to oczywiście nie znaczy, że nie da się przejechać. Nawet nie wiem, czy ta droga jest jeszcze w strefie poligonu - tym bardziej, że ostatnimi czasy sporo się mogło pozmieniać. Często drogi poligonowe dostępne są poza okresem ćwiczeń - święta, weekendy...
Jak rozumiem, nie chcesz jechać po DW163?
Możesz z Nadarzyc pojechać asfaltem na północ i odbić (przez rz. Piławę) na Czochryń, Jeziorna, Ostroróg. Tam chyba nawet znaczone szlaki idą. W tym śladzie:

http://www.bikebrother.com/ride/10262

jest ten odcinek.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-07-01 02:36:56
Autor: garym
wrocław-połczyn zdrój
On 30 Cze, 21:03, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
Jak rozumiem, nie chcesz jechać po DW163?

163 już znam, wiele razy przemierzyłem ją samochodem, a od Czaplinka
również rowerem. I ruch tam jest spory, szczególnie w weekend, a
chciałbym bardziej rozkoszować się ciszą i przyrodą niż szumem
przejeżdżających samochodów.

[...]

rozważałem taką opcję:
http://tinyurl.com/35ztjyy

Zniechęca mnie jednak stan drogi widoczna na zdjeciach
http://www.panoramio.com/photo/26286289
http://www.panoramio.com/photo/26287049
http://www.panoramio.com/photo/27727317
jeżeli to jest ta droga.

mapsgoogle nie zna drogi pomiędzy Czochryniem a Jeziorną.ale jemu to
nie zawsze można ufać

pozdrawiam

Michał

Data: 2010-07-01 14:50:44
Autor: BoDro
wrocław-połczyn zdrój
garym pisze:

mapsgoogle nie zna drogi pomiędzy Czochryniem a Jeziorną.ale jemu to
nie zawsze można ufać

podesłałem Tobie mapę na prv. Nawet, jeśli te kilka kilometrów będzie trudniejsze trakcyjnie, to zawsze jakaś atrakcja :-).
Ostatnio jechałem na slickach kilkukilometrowym leśnym "szlakiem" na południe od Jastrzębiej Góry, że mnie mało krew nie zalała i pchania po piachu było niewiele mniej od jazdy :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-07-01 16:09:15
Autor: sa7o
wrocław-połczyn zdrój
On 1 Lip, 14:50, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
garym pisze:

> [...]

Ostatnio jechałem na slickach kilkukilometrowym leśnym "szlakiem" na
południe od Jastrzębiej Góry, że mnie mało krew nie zalała i pchania po

z Czochrynia/Starowic do Jeziornej to jest droga powiatowa, więc
powinna być teoretycznie lepsza nawierzchnia niż jadąc na północ.

Data: 2010-07-01 16:12:40
Autor: sa7o
wrocław-połczyn zdrój
znalazłem jeszcze mapkę, która twierdzi, że to drogi asfaltowe
http://www.eborne.pl/trasy/krzyz.jpg

Data: 2010-07-02 00:04:13
Autor: garym
wrocław-połczyn zdrój
[...]

ze szlakami rowerowymi w na pomorzu to trzeba uważać. Kiedyś wybrałem
się żoną na wycieczkę rowerową w okolicy Czarnego Wlk. Elegancko
oznaczony szlak po starej poniemieckiej kostce, został całkowicie
zniszczony przez ciężki sprzęt leśnych ludzi.
Ale z tego co piszesz. a także potwierdzają mapki podesłane przez
ciebie oraz sa7o trasa przez Czochryń i Jeziorną powinna być w
porządku.

Dziękuje wszystkim za pomoc

Michał

Data: 2010-07-02 11:22:12
Autor: BoDro
wrocław-połczyn zdrój
garym pisze:

[...]

to fakt, że można się przeliczyć z doborem opon - zwłaszcza przy obecnej pogodzie :-). Niestety, LP nie ma żadnych skrupułów w masakrowaniu dróg, po których biegną szlaki. Nie podarują nawet nieutwardzanym drogom publicznym-gminnym, przecinającym lasy, jeśli mają do wykonania robotę... I z roku na rok jest coraz gorzej.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-07-02 00:24:21
Autor: Wojtek Paszkowski
wrocław-połczyn zdrój

"BoDro" <bolek@lolek.pl> wrote in message news:i0i2rr$5v6$1inews.gazeta.pl...

[...]

pewnie jechałeś niebieskim szlakiem WTC. Akurat nadziałeś się na w sumie jedyny nierowerowy fragment (tzn. góralem, zwłaszcza przy normalnych warunkach, a nie takiej suszy, jest całkiem znośnie przejezdny). Jakbyś czytał precla uważniej, to byś wiedział, że rowerem turystycznym ten fragment warto objechać asfaltem przez Tupadły ;-p
Dalej są już dobrej jakości szutrówki i asfalty, z wyjątkiem krótkiego odcinka niezbyt gładkiej drogi polnej na S od Mechowa (za to jadąc od południa jest z tej drogi rewelacyjna panorama Mechowa z dominującym ryglowym kościołem).

pozdr

Data: 2010-06-30 15:06:52
Autor: Pawel Ratajczak
wrocław-połczyn zdrój
W dniu 2010-06-30 12:40, garym pisze:
> [...]
> znasz drogi po których zamierzam jechać, to proszę o komentarze: jakoś
> dróg, odradzenie jakiegoś odcinka, ewentualne polecenie alternatyw

Co do Poznania to aktualnie Ul.Droga Dębińska jest częściowo zamknięta
dla ruchu - jakiś remont czy coś. Nie jestem nawet pewien, czy
wjeżdżając od Dolnej Wildy w Piastowską będziesz miał jak przejechać bo
tam jest tylko asfalt bez jako takich poboczy.

Kolejna sprawa to Ul.Garbary jest częściowo jednokierunkowa. Po minięciu
Królowej Jadwigi zalecam skręt w prawo (tak jak samochody) w Kazimierza
Wielkiego, potem w lewo w Mostową, która zaprowadzi Cię już na
dwukierunkową część Garbar.

Jak co może warto jechać cały czas Dolną Wildą aż do Królowej Jadwigi,
jak ją miniesz kawałek prosto a dalej w prawo w Krakowską, która potem
przechodzi w Kazimierze Wielkiego.

Jak co link do trasy z moimi propozycjami:
http://tiny.pl/ht3v2

A tak z ciekawości to kiedy planujesz ten przejazd?
Oczywiście powodzenia życzę

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-06-30 08:19:39
Autor: garym
wrocław-połczyn zdrój
On 30 Cze, 15:06, Pawel Ratajczak <10s...@pratajczak.pl> wrote:

[...]

dzięki za informacje

W Poznaniu chcę jechać przez Dębinę a potem nad samą Wartę do mostu
Przemysła. Wałami do mostu Chrobrego i stamtąd do Szyperskiej i
Garbar. Jak mieszkałem kilka lat temu w Poznaniu to było to możliwe.

A tak z ciekawości to kiedy planujesz ten przejazd?
Oczywiście powodzenia życzę

Mam nadzieję wyruszyć w sobotę z samego rana o świcie i w 10 - 12
godzin dotrzeć do Poznania. Jak się nie uda to wsiądę po drodze w
pociąg :)

pozdr

Michał

Data: 2010-06-30 19:18:29
Autor: Pawel Ratajczak
wrocław-połczyn zdrój
W dniu 2010-06-30 17:19, garym pisze:
W Poznaniu chcę jechać przez Dębinę a potem nad samą Wartę do mostu
Przemysła. Wałami do mostu Chrobrego i stamtąd do Szyperskiej i
Garbar. Jak mieszkałem kilka lat temu w Poznaniu to było to możliwe.

Nadal jest to możliwe, ale weź tylko pod uwagę, że większość Dębiny i całe tereny aż do wałów były pod tym co płynęło Wartą. Teraz wody nie ma, ale delikatnie mówiąc śmierdzi.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-06-30 17:24:54
Autor: Kacper Perschke
wrocław-połczyn zdrój
Dnia 30.06.2010 garym <garstka.michal@gmail.com> napisał:
[...]
z góry dziękuje za pomoc
pozdrawiam
Michał
[...]
http://tinyurl.com/wroclaw-polczyn

Moja alternatywa przejazdu przez Poznań.  http://tiny.pl/ht3zx

KAcper

Data: 2010-06-30 11:10:13
Autor: Menel
wrocław-połczyn zdrój
garym <garstka.michal@gmail.com> napisał(a):
ewentualne polecenie alternatyw
Zdecydowanie zalecam pierogi i uzupełnianie elektrolitów "U Saszy" w Bornem Sulinowie.
Pozdro

Data: 2010-07-02 11:47:06
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
wrocław-połczyn zdrój
Dnia Wed, 30 Jun 2010 03:40:18 -0700 (PDT), garym napisał(a):

[...]

Tak na marginesie, to zalecam daleko posuniętą ostrożność w planowaniu tras
w oparciu o google maps. Jest tam sporo dróg, które w terenie nie
występują, bądź nie nadają się do jazdy samochodem (a często i turystycznie
na rowerze). Dla równowagi brakuje tam wielu fajnych i przydatnych
asfaltów. Ze swojej strony polecam podpierać się papierowymi wydawnictwami
i korygować trasę.

Dla przykładu z okolic Wrocławia - nie ma na GM asfaltowych odcinków
Bogunów - Pastrzyce i Budziszów - Tyniec nad Ślęzą. Jest za to rozjeżdżona
przez traktory gruntówka Tyniec - Przecławice (na wiosnę prawie się tam
utopiłem), czy kupa "dróg" na terenach wodonośnych, gdzie jest zakaz wstępu
i co gorsza czasem nawet tam łapią. Jest też odcinek z Muchoboru Wielkiego
do Krzeptowa. Faktycznie on ,jest, tylko przez lotnisko prowadzi i jest
zamknięty. Porządne mapy o tym wiedzą, google, niestety, nie.

Z początków Twojej trasy - lepiej ci będzie pojechać mostem milenijnym, a
potem Łużycką i bezpieczną do Obornickiej, niż pchać się przez kurkową.
Jeśli mnie pamięć nie myli, to Zabłocie na Świniarach, to zwykłą wiejska
gruntówka jest i nie warto tego kawałka z głównej zjeżdżać.

Wydaje mi się, że Przemysłowa i Fredry w obornikach to też zwykłe wiejskie
drogi, a dalej na północ jeśli droga ma być gruntowa, to na 80% będzie to
piach, co przy pokonywaniu dłuższych dystansów komfortu nie poprawia.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-07-02 03:20:45
Autor: garym
wrocław-połczyn zdrój
On 2 Lip, 11:47, Marek 'Qrczak' Potocki <b...@maila.pl> wrote:
> [...]

na rowerze). Dla równowagi brakuje tam wielu fajnych i przydatnych
asfaltów. Ze swojej strony polecam podpierać się papierowymi wydawnictwami

to wiem, ale nie miałem za dużo czasu na analizę i szukanie mapek na
każdy rejon. Zaletą maps googla jest to że szybko wyszukuje
najkrótszej trasy, a;e najlepiej potem ja skorygować. Stąd moja prośba
i dzięki preclowiczom dostałem bardzo użyteczne wskazówki, niestety
nie do wszystkich odcinków

[...]

oczywiście, że pojadę przez Milenijny, ale maps google, uparł się i
nie chce mnie tam skierować. Potem pojadę sobie przez Osobowice i
dalej ul. Wędkarzy, aż do mostu nad Widawą na trasie do Obornik. Mam
nadzieję, że od zeszłego roku na tym odcinku nic sie nie pogorszyło..

Wydaje mi się, że Przemysłowa i Fredry w obornikach to też zwykłe wiejskie
drogi, a dalej na północ jeśli droga ma być gruntowa, to na 80% będzie to
piach, co przy pokonywaniu dłuższych dystansów komfortu nie poprawia.

źle zaznaczyłem trasę w Obornikach. Pojadę na rondzie prosto i dalej
przez Siemianice. Jechałem tam ostatnio samochodem i jest nowiutki
asfalt. Ruch nieduży, być może wielu kierowców nie wie że ta trasa
została w całości wyremontowana.

dziękuję za uwagi i pozdrawiam

Michał

Data: 2010-07-02 12:39:34
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
wrocław-połczyn zdrój
Dnia Fri, 2 Jul 2010 03:20:45 -0700 (PDT), garym napisał(a):

[...]

Swego czasu kupiłem sobie bardzo IMHO dobry atlas województwa
wielkopolskiego wyd. TopMapa, 1:75k. Zaraz po tym go zeskanowałem i
skalibrowałem pod TrekBuddy :)Na ile z nim pojeździłem, na tyle mogę
ocenić, że jest w dużym stopniu zgodny z rzeczywistością.
w razie czego pisz na konto qrczakoff na gmailu, to mogę poratować jakimiś
wskazanymi kawałkami. Pewnie to nielegalne, ale z drugiej strony może
zachęci do zakupu :)

[...]

A to też swoisty folklor googla. sporo dróg kończy się ślepo tuż przed
skrzyżowaniem. Niby nic, ale planowanie trasy bierze w łeb.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-07-02 05:20:45
Autor: garym
wrocław-połczyn zdrój
On 2 Lip, 12:39, Marek 'Qrczak' Potocki <b...@maila.pl> wrote:
[...]

mam trochę map okolic Poznania ale całej wielkopolski niestety nie, a
tym bardziej z digitalizowanej.
jeśli bys był tak miły to proszę na adres garym@gazeta.pl

pozdr

Michał