wrocław-praga - jaka trasa i czy się płaci popła tek ?

Data: 2009-07-09 23:42:22
Autor: kluwer
wrocław-praga - jaka trasa i czy się płaci popła tek ?
Panowie, jadę na weekend do Pragi i google maps wymyślił mi trzy drogi:
1. wrocław-jelenia góra-turnov-mlada boleslaw-praga 282 km, 4g17min
2. wrocław-kamienna góra-trutnov-hradec-praga 286km, 4g15min
3. wrocław-legnica-goerlitz-liberec-mlada boleslaw-praga 324km, 4g32min

chyba ta oststnia najdłuższa to autostraday
niby w opisie tras że w kazdym z tych trzech możliwości trzeba płacić popłatek,
a ile on wynosi i czy warto znaleźć jakaś trase aby zaoszczędzić ?
może cos poradzicie ? z wyborem trasy i z poplatkiem ?

Data: 2009-07-10 00:34:21
Autor: J.F.
On Thu, 9 Jul 2009 23:42:22 +0200,  kluwer wrote:
Panowie, jadę na weekend do Pragi i google maps wymyślił mi trzy drogi:
1. wrocław-jelenia góra-turnov-mlada boleslaw-praga 282 km, 4g17min
2. wrocław-kamienna góra-trutnov-hradec-praga 286km, 4g15min

Byla podmyta 2 tygodnie temu - upewnij sie czy naprawili

3. wrocław-legnica-goerlitz-liberec-mlada boleslaw-praga 324km, 4g32min

Jakies nieporozumienie

4. Klodzko-Kudowa,

niby w opisie tras że w kazdym z tych trzech możliwości trzeba płacić popłatek,
a ile on wynosi i czy warto znaleźć jakaś trase aby zaoszczędzić ?

Do Pragi to same platne ekspresowki i autostrady dochodza. No przesadzam - ale dobra nawigacja potrzebna zeby je ominac.

Czy placic .. z jednej strony dla 30km chyba nie warto, a drugiej - po
Czechach sie strasznie wolno jezdzi.
Jak juz placisz - to wybierz raczej 1, jak omijasz - 2 lub 4.

A - w Czechach powodz ponoc jeszcze gorsza, tam by warto sprawdzic
drogi i mosty

J.

Data: 2009-07-09 22:59:12
Autor: nocai
On 10 Lip, 00:34, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Jak juz placisz - to wybierz raczej 1, jak omijasz - 2 lub 4.

A - w Czechach powodz ponoc jeszcze gorsza, tam by warto sprawdzic

Ja jeżdżę przez Kudowę, trasą równoległą do autostrady. Trzeba
zwalniać na wioskach, ale za to mały ruch i za darmo. Bez nawigacji
też da się radę, autostradę prawie cały czas widać, a i oznakowanie
niczego sobie. Wpadasz do Pragi i parkujesz na moście przy Hradczanach.

Data: 2009-07-10 08:48:26
Autor: J.F.
Użytkownik "nocai" <nocai@interia.pl> napisał w wiadomości news:dda77a69-dd85-4f80-8d4f-90513c8cf866o6g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Ja mysle ze tam wszystkie znaki prowadza na autostrady.
Wiec trzeba dobrego pilota zeby trafic na alternatywna droge :-)

J.

Data: 2009-07-10 01:44:55
Autor: arek.pp
wrocław-praga - jaka trasa i czy się płaci po płatek ?
Zeby nie płacic "poplatku" to najlepsza jest droga przez Kudowę i
dalej szeroka i wygodną drogą nr 33 prze Hradec i  potem 611 przez
Podebrady nie zjezdzając na autostradę: na tablicach kierunek "Praha"
na zielonym tle oznacza zjazd na autostradę, wiec trzeba trzymac sie
niebieskich tablic kierunkowych. Trudniej jest wyjechac z Pragi, bo
znaki zawsze kierują na autostradę, więc bez dobrej mapy i planu
miasta łatwo sie zagalopowac, a wtedy z dusza na ramieniu do
pierwszego zjazdu......
Moze lepiej zaplacic te 220 koron na winietkę....

Data: 2009-07-10 11:27:01
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
wrocław-praga - jaka trasa i czy się płaci popłatek ?
J.F. pisze:
(...)
Ja jeżdżę przez Kudowę, trasą równoległą do autostrady. Trzeba
zwalniać na wioskach, ale za to mały ruch i za darmo. Bez
(...)
Ja mysle ze tam wszystkie znaki prowadza na autostrady.

Jestem odmiennego zdania. Zjazdy na autostrady są oznakowane,
ale nie jest prawdą, że wszystkie znaki prowadzą na autostrady.

Wiec trzeba dobrego pilota zeby trafic na alternatywna droge :-)

Akurat jadąc z Kudowy do Pragi nie ma tego problemu - 611 prowadzi
jak po sznurku.

wrocław-praga - jaka trasa i czy się płaci popła tek ?