wrogowie demokracji - "księża obywatele"

Data: 2010-01-21 07:21:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
wrogowie demokracji - "księża obywatele"
czwartek, 21 stycznia 2010 00:30. carbon entity 'Grzegorz Z.'
<blogfiles@gazeta.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

Ruch wznowiony został w 1959 w ramach Kół Księży przy Zrzeszeniu Katolików
Caritas. W strukturze rozbijającego Kościół stowarzyszenia działało
wówczas kilkuset księży. W 1961 r. było ich 485. W 1961 r. Episkopat w
specjalnym liście zabronił duchownym katolickim uczestnictwa w strukturach
Zrzeszenia Katolików Caritas.

Ejjjj a tu niektórzy dają na Caritas -- - tę kolaborancką organizację co to
Bogu świeczkę, dyabłu ogarek. To ja już wolę dać na tego owsika, panie prawda.

Data: 2010-01-21 07:53:55
Autor: mkarwan

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj8rao$rpt$2news.onet.pl...
[...]

Zapomniał dodać, że  Zrzeszenie Katolików Caritas już nie istnieje.

Data: 2010-01-21 08:13:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
wrogowie demokracji - "księża obywatele"
czwartek, 21 stycznia 2010 07:53. carbon entity 'mkarwan'
<mkarwan@poczta.onet.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

Zapomniał dodać, że  Zrzeszenie Katolików Caritas już nie istnieje.

Istnieje Caritas pod inną nazwą jako fundacja. Czy ktoś prześwietlił jego
ekipę tak jak "ND" próbuje robić to z Owsiakiem? Założę się, że tam sporo
pracowników ze "starego" Caritasu i PAX-u.

Data: 2010-01-21 08:43:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 21 Jan 2010 08:29:07 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Pracowaliście w "starym" Caritasie i już nie pracujecie w obecnym, że tacy
pewni jesteście? --

Data: 2010-01-21 08:50:24
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1aadwksal8fgv$.1etsjk6gqyqa0$.dlg40tude.net...
[...]

Znowu będziesz robił z siebie durnia, wykazując się swoją niewiedzą?

Data: 2010-01-21 09:06:36
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 21 Jan 2010 08:50:24 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie! Znowu robisz z siebie durnia!

Data: 2010-01-21 09:20:10
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4r7tdxfvn2qu.1sa5adfcky7ga$.dlg40tude.net...
[...]

Pytałeś kogoś innego.
Jeśli będziesz pytał mnie wtedy odpowiem na twoje pytanie.

Data: 2010-01-21 09:44:43
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 21 Jan 2010 09:20:10 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Skoro nie was pytałem to czemu się odzywacie nie pytany?

Data: 2010-01-21 09:50:58
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jxkhft1if49h.15phatasatosb$.dlg40tude.net...
[...]

W grupie dyskusyjnej udział w dyskusji biorą także ci "nie pytani".
Znowu wykazałeś się niewiedzą.

Data: 2010-01-21 10:04:48
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 21 Jan 2010 09:50:58 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Ale to ja was pytałem czy pracowaliście w "Caritasie".

Data: 2010-01-21 13:26:23
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfrdbqw8x9jb$.1iih87gagb5hv$.dlg40tude.net...
[...]

Kto jest ten "was" jakiś Gruzin?

Data: 2010-01-21 17:09:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 21 Jan 2010 13:26:23 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Nie, to tylko strawman.

Data: 2010-01-21 08:22:35
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Ejjjj a tu niektórzy dają na Caritas -- - tę kolaborancką organizację co to
Bogu świeczkę, dyabłu ogarek. To ja już wolę dać na tego owsika,

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

   Caritas nie byla kolaborancka organizacja; zostala rozwiazana przez
   komunistow, a w jej miejsce utworzono fasadowa Veritas.

   AR

Data: 2010-01-21 10:43:17
Autor: BarnabaRudge

--

I niedziwota, skoro ci lamistan we łbie mantrami huczy.

sofu

Data: 2010-01-21 15:56:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
wrogowie demokracji - "księża obywatele"
czwartek, 21 stycznia 2010 10:43. carbon entity 'BarnabaRudge'
<BarnabaRudge@o2.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

I niedziwota, skoro ci lamistan we łbie mantrami huczy.

No wypróżniaj dalej tę kiszkę stolcową wypierdku dungański. Dupą w górę do Allaha, głową wbity w ziemię do Mekki. Może ci wreszcie ulży
i się żółci pozbędziesz, bo w obecnym stanie to z tobą nie da się po ludzku
gadać ;-))) A na serio: tak tu będziemy grać we piegi, tj. bić patykiem w świeży krowi
placek i patrzeć kto kogo więcej gównem ochlapie, a tymczasem Dyrektoriat
będzie zabijał i porywał naszych i waszych ludzi. Kurwa, żal.pl.

wrogowie demokracji - "księża obywatele"