wrona się doKRAKAŁA

Data: 2012-06-28 17:06:38
Autor: J.F
wrona się doKRAKAŁA
Użytkownik "Docent Zylber"  napisał w
teraż wyjdą szydła z Puszki z Pandorą:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12021965,Pozew_zbiorowy_w_sprawie__lotu_Wrony_.html?lokale=wroclaw

Poczekamy, zobaczymy.
Nie bardzo wierze w doswiadczenie polskich prawnikow przed amerykanskim sadem.

A biorac pod uwage ze "nic sie nie stalo", to ciekaw jestem czy jakis pierwszy gatunek sie za to wezmie ... no bo w koncu ile mozna na tym zarobic :-)

J.

Data: 2012-06-28 17:15:32
Autor: JJR
wrona się doKRAKAŁA
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał

A biorac pod uwage ze "nic sie nie stalo", to ciekaw jestem czy jakis pierwszy gatunek sie za to wezmie ... no bo w koncu ile mozna na tym zarobic :-)

No wiesz... 10 % od sumy pozwu zbiorowego to wcale nie musi być mało :)

--
pzdr,
Jędrzej

Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpš. Z dalszych eksperymentów zrezygnował.   -  Mark Twain

Data: 2012-06-28 17:17:32
Autor: Docent Zylber
wrona się doKRAKAŁA
No wiesz... 10 % od sumy pozwu zbiorowego to wcale nie musi być mało :)

W US standyrdem jest 40%

Docent

Data: 2012-06-28 18:05:27
Autor: JJR
wrona się doKRAKAŁA
Użytkownik "JJR" <jaxaANTYSPAM@uni.wroc.pl> napisał

No wiesz... 10 % od sumy pozwu zbiorowego to wcale nie musi być mało :)

No i zgadłem - wzięły się za to poważne kancelarie
http://artursikorski.natemat.pl/20805,ladowanie-wrony-bedzie-pozew-zbiorowy