wrost cisnienia w dzialach sprzedazy?

Data: 2010-01-11 12:03:39
Autor: Paweł
wrost cisnienia w dzialach sprzedazy?
jestem sobie pasozytem na karcie kredytowej citi (wyrabiam obroty,
splacam w terminie). w ciagu ostatniego miesiaca juz dwa razy
wydzwanili do mnie z partyline z propozycjami rozlozenia aktualnego
zadluzenia na raty, lub mozliwoscia uruchomienia "dodatkowej gotowki".
czy dzialy wciskania kitu w bankach w ktorych macie KK tez dostaly
ostatnio takiego parcia na sluchawki?

Data: 2010-01-11 11:12:42
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-01-11, Pawe³ <root@127.0.0.1> wrote:

[...]

To akurat specyfika Citi jest. Jak tam mia³em kartê to te¿ czêsto
dzwonili i proponowali raty :)

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2010-01-11 14:03:03
Autor: Paweł

On 2010-01-11, Paweł <root@127.0.0.1> wrote:

[...]

To akurat specyfika Citi jest. Jak tam miałem kartę to też często
dzwonili i proponowali raty :)

tez miales pasozytniczy profil w citi?
takie maja sprytne komputry? :)

Data: 2010-01-12 19:35:58
Autor: Krzysztof Halasa
Paweł <root@127.0.0.1> writes:

To akurat specyfika Citi jest. Jak tam miałem kartę to też często
dzwonili i proponowali raty :)

tez miales pasozytniczy profil w citi?
takie maja sprytne komputry? :)

Myslisz ze tylko do takich osob dzwonia? Akurat w M. tez splacam w GP
ale bylbym zdziwiony gdyby nie dzwonili "jak leci".

Pasozytniczy... MIF to wcale nie tak malo, zwlaszcza bez cashbacku "za
zakupy".
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-01-11 15:35:34
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 10-01-11 12:12, Wojciech Bancer wrote:
On 2010-01-11, PaweÅ‚<root@127.0.0.1>  wrote:

[...]

A mnie chyba raz w ciagu 2 lat.
Ale zaproponowali wyrobienie limitu miesiecznego w przszlym roku, zeby byc zwolnionym z oplaty (za ten rok wynegocjowalem, ze za darmo ;)

Data: 2010-01-11 13:06:31
Autor: alacak
wrost cisnienia w dzialach sprzedazy?
Witam!

Uzytkownik "Pawel" <root@127.0.0.1> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:hif16g$r97$1@nemesis.news.neostrada.pl...
jestem sobie pasozytem na karcie kredytowej citi (wyrabiam obroty,
splacam w terminie).

A na czym polega Twoje pasozytowanie?

Pozdrowienia
alacak

Data: 2010-01-11 13:10:07
Autor: paranoix
W dniu 2010-01-11 13:06, alacak pisze:
[...]

Na tym, że poprzez terminowe spłaty zadłużenia nie daje zarabiać bankowi na odsetkach - głównym źródle zysków z użytkowników KK.

Data: 2010-01-11 13:10:08
Autor: Piotrek
On 2010-01-11 13:06, alacak wrote:
A na czym polega Twoje pasozytowanie?

Zgaduje, że nie płaci opłaty rocznej ani odsetek od zadłużenia.

Piotrek

Data: 2010-01-11 09:16:12
Autor: Clegan
On 2010-01-11 13:06, alacak wrote:

> A na czym polega Twoje pasozytowanie?

Zgaduje, ¿e nie p³aci op³aty rocznej ani odsetek od zad³u¿enia.
Przecie¿ citi zarabia na op³atach od transakcji.

Data: 2010-01-11 22:51:41
Autor: Marcin
wrost cisnienia w dzialach sprzedazy?
Witam

W dniu 2010-01-11 12:03, Pawe³ pisze:
[...]

To wszystko po to bys byl zadowolonym kllientem:)

http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,7431263,Prezes_Citi__Zarobimy_na_zadowolonych_klientach.html

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-01-11 23:59:41
Autor: Ra
Pawe³ pisze:
jestem sobie pasozytem na karcie kredytowej citi (wyrabiam obroty,
splacam w terminie).
tak paso¿ytem to ca³kiem nie jeste¶, bank i tak zarabia
[...]

oni tak od zawsze, jak dla mnie to w koñcówce roku to mille mia³o ostre parcie

Data: 2010-01-12 19:33:55
Autor: Krzysztof Halasa
Paweł <root@127.0.0.1> writes:

czy dzialy wciskania kitu w bankach w ktorych macie KK tez dostaly
ostatnio takiego parcia na sluchawki?

Potwierdzam w M. Dodatkowo jakies tam pseudo oferty kredytow gotowkowych
"za podpis" na niestworzone (jak dla kredytow gotowkowych adresowanych
do mnie przynajmniej) sumy - te to dopiero musza byc drogie.

Argumentacja: to "zupelnie niepotrzebne cos tam" kosztuje "tylko" 20 zl
:-)
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-01-12 19:53:10
Autor: xbartx
wrost cisnienia w dzialach sprzedazy?

Ja za to dzisiaj po zalogowani się do mbanku taki coś zobaczyłem:

"Witaj,
potrzebujesz środków na zbliżający się wyjazd na narty lub inne wydatki? Przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną ofertę KREDYTU odnawialnego w wysokości 10000 zł na preferencyjnych warunkach i bez dodatkowych formalności. Teraz możesz uzyskać kredyt z oprocentowaniem podstawowym i niższą prowizją za uruchomienie kredytu (0,7% przyznanego limitu, min. 25 zł)."

Konto nigdy nie było moim głównym a ostatnio to naprawdę nic się na nim nie dzieje. Kiedyś podesłali propozycję kk z takim samym limitem. Być może to cyklicznie z jakiegoś automatu leci czy jak.

--
xbartx

Data: 2010-01-13 10:16:52
Autor: Erazmus
wrost cisnienia w dzialach sprzedazy?
On 12 Sty, 20:53, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Ja za to dzisiaj po zalogowani siê do mbanku taki co¶ zobaczy³em:

"Witaj,
potrzebujesz ¶rodków na zbli¿aj±cy siê wyjazd na narty lub inne wydatki?
Przygotowali¶my dla Ciebie specjaln± ofertê KREDYTU odnawialnego w
wysoko¶ci 10000 z³ na preferencyjnych warunkach i bez dodatkowych
formalno¶ci. Teraz mo¿esz uzyskaæ kredyt z oprocentowaniem podstawowym i
ni¿sz± prowizj± za uruchomienie kredytu (0,7% przyznanego limitu, min. 25
z³)."

Konto nigdy nie by³o moim g³ównym a ostatnio to naprawdê nic siê na nim
nie dzieje. Kiedy¶ podes³ali propozycjê kk z takim samym limitem. Byæ
mo¿e to cyklicznie z jakiego¶ automatu leci czy jak.

Do mnie dzisiaj dzwonili z firmy zewnêtrznej i zaproponowali mi kartê
Citi Elle mimo ¿e u¿ywam ich karty , wprawdzie dodatkowa do karty
mojej ¿ony od kilku lat.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-13 17:33:52
Autor: MarekZ
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hiijv6$fra$4@inews.gazeta.pl...

[...]

Mają jakąś akcję. U mnie było zabawniej: 29 grudnia składam tradycyjny cokwartalny wniosek o kredyt odnawialny w scenariuszu obroty na rachunku. Tego samego dnia - tradycyjna cokwartalna odmowa. 30 grudnia pojawia się oferta ze strony banku na kwotę nieznacznie niższą niż ta wnioskowana. Umowa już podpisana.

Data: 2010-01-13 18:40:36
Autor: xbartx
Dnia Wed, 13 Jan 2010 17:33:52 +0100, MarekZ napisał(a):

[...]

Bo musi Ciebie wybrać algorytm a nie tak sam z siebie ;) Mnie widocznie też wybrał, ale raczej nie skorzystam.

--
xbartx

wrost cisnienia w dzialach sprzedazy?