wrota-bieszczadów

Data: 2011-03-22 11:30:35
Autor: wobo 1704
wrota-bieszczadów
Od kilku dni nie można otworzyć wrota-bieszczadów.pl. Komunikat: "nieprawidłowy adres strony".
Czy znacie przyczynę?

Data: 2011-03-22 12:45:38
Autor: I.Tichy
wrota-bieszczadów
"wobo 1704" <wobo1704.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

Od kilku dni nie można otworzyć wrota-bieszczadów.pl. Komunikat: "nieprawidłowy adres strony".
Czy znacie przyczynę?

$ host www.wrota-bieszczadow.pl
 Host www.wrota-bieszczadow.pl not found: 3(NXDOMAIN)

Wygldan a brak zarejestrowanej (przedluzonej) domeny.

Data: 2011-03-22 12:46:42
Autor: rAzor
wrota-bieszczadów
Darz bór! Użytkownik... he he - wobo 1704 raczył napisać:
Od kilku dni nie można otworzyć wrota-bieszczadów.pl.
Komunikat: "nieprawidłowy adres strony".
Czy znacie przyczynę?

Pewnie banalna - zarządzający stroną nie zapłacił albo za przedłużenie rejestracji domeny, albo za serwer.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2011-03-22 14:20:51
Autor: Roger from Cracow
wrota-bieszczadów

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ima272$hpe$1@news.onet.pl...
[...]

Prorok jaki czy co :)
Już działa po prostu w chwili kiedy sobie o tym przypomniałem nie byłem w stanie
opłacić domeny serwer działa bez przerwy.

Roger

--
Marcin 'Roger' Pojałowski
fotografia ślubna: http://www.slubna.net

Data: 2011-03-22 19:15:26
Autor: rAzor
wrota-bieszczadów
Darz bór! Użytkownik... he he - Roger from Cracow raczył napisać:

[...]

Przepraszam - tylko wyjaśniałem ewentualności, którymi sam się byłem zdzieliłem.
Mam nadzieję (choć powiątpiewam), że nie musiałeś tej domeny awaryjnie odkupić od dajmy na to premium.pl czy az.pl w cenie "kup teraz" dzień po przechwyceniu ;-) Na szczęście przechwytywarki domen mają jeszcze cienkawe - niemniej zaczyna być naprawdę groźnie i lepiej mieć wytatuowaną datę przedłużenia rejestracji tuż obok zegarka. I wybierać registrara, który solidnie spełnia swoje obowiązki w kwestii "powiadomienia skutecznego". Jeżeli nie gwarantuje kilkukrotnych powiadomień - sms, mail, komóreczka, stacjonarny, ewentualnie "autorenew" to takiemu dziękujemy.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2011-03-22 19:24:36
Autor: rAzor
wrota-bieszczadów
[...]

Jeszcze nie wszystkie serwery dns zassały - czekamy z niecierpliwością, bo strona przednia i chętnie się tam zagląda.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2011-03-22 19:39:46
Autor: wobo 1704
wrota-bieszczadów
rAzor <pora@na.telesfora.com> napisał(a): ...
Jeszcze nie wszystkie serwery dns zassały - czekamy z niecierpliwością, bo strona przednia i chętnie się tam zagląda.

Już ruszyło!

Data: 2011-03-23 21:30:59
Autor: Doczu
wrota-bieszczadów
W dniu 2011-03-22 12:30, wobo 1704 pisze:
Od kilku dni nie można otworzyć wrota-bieszczadów.pl.
Komunikat: "nieprawidłowy adres strony".
Czy znacie przyczynę?

może domeny nie opłacili

--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji:

Data: 2011-03-24 08:03:17
Autor: bans
wrota-bieszczadów
W dniu 2011-03-23 21:30, Doczu pisze:

może domeny nie opłacili

Doczu, chyba wpadłeś w jakieś zawirowanie czasu, a do tego czytnik ci zjadł wszystkie odpowiedzi innych użytkowników odpowiadających na tego posta ;)

--
bans

Data: 2011-03-24 10:28:10
Autor: Doczu
wrota-bieszczadów
W dniu 2011-03-24 08:03, bans pisze:
[...]

Też nie wiem jak to się stało, ale na tego posta odpowiadałem około południa, więc pewnie jakieś zawirowania były na serwerze gazety.pl

--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji:

wrota-bieszczadów