wrozby andrzejkowe

Data: 2009-11-20 22:35:58
Autor: Zbyszek
wrozby andrzejkowe
no smiało :)

wbrew przewidywaniom Dietera w wosku widze kształt wig20 podązający dalej  za trendem.
wrózba z kapci powiada że złote obrączki stanieją już wkrótce.
Plamy atramentu podają symbol V co kojarze z majem 2010.

dobrej zabawy
Z.

--
Be green. Help UFO.

Data: 2009-11-20 22:07:43
Autor: Gonzo
wrozby andrzejkowe
Ja bym sie sklanial ze w okolicach kwietnia zobaczymy 44k na wigu, potem w dol.

Data: 2009-11-20 15:17:33
Autor: macieks
wrozby andrzejkowe
Dalekie prognozy, strach podejść do tematu :)

Ja to widzę mniej więcej tak:
2 tygodnie od teraz w jedną stronę, miesiąc w drugą.
Ni cholery nie wiem w którą będzie pierwszy ruch.
Dywergencje krzyczą dół, dół, a FED (carry trade) wrzeszczy góóóóóra.

Ale gdybając:
Może być RGR na SP500, do wtorku (PKB) góra 1100, później dołek 1050 i
później miesięczne wzrosty.
Gdybanie :)

Brak pozycji :(

Data: 2009-11-23 03:45:59
Autor: macieks
wrozby andrzejkowe
Dywergencje krzyczą dół, dół, a FED (carry trade) wrzeszczy góóóóóra.

Jeszcze w temacie dywergencji na moim ulubionym RSI.
W 2003 przy wychodzeniu z bessy, sytuacja na SP500 była podobna. Czas
ten sam koniec listopada - początek grudnia.
Coraz wyższe szczyty, z coraz niższym wskazaniem RSI. Linia trendu
(kanału) na wskaźniku pokazywała 'jednoznacznie:)' kierunek dół.

Przełamanie, które wtedy nastąpiło wyniosło indeksy o ponad 10% w
ciągu jednego miesiąca (mimo konkretnych wzrostów od marca, tak jak to
ma miejsce dzisiaj)
OIL i EURUSD ładnie bronią wielomiesięcznej linii wzrostów. Trwa
konsolidacja. Wybicie będzie duże.

W rozważaniach nie brałem pod uwagę sytuacji ekonomicznej wtedy i
dziś, tylko wykres :)

Data: 2009-11-21 19:59:11
Autor: mwojc
wrozby andrzejkowe
Wróşby?

Niedługo stany odlecą w kosmos, a reszta świata spadnie (ewentualnie z  wyjątkiem Chin). MoĹźe juĹź w przyszłym roku?

Pzdr
--
Marek

wrozby andrzejkowe