wrześniowa miesiączka.

Data: 2013-09-11 17:28:53
Autor: Mark Woydak
wrześniowa miesiączka.
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52308ad9$0$1467$65785112news.neostrada.pl...
Wczoraj była kolejna miesiączka przed pałacem w Wa-wie, czy jej nie było? Tak tu cicho...

ubawiony

O właśnie! Czyżby kwiatków albo pochodni zabrakło by zasrywać okrzykami Krakowskie Przedmieście? Czyżby prezes PiS zaprzestał pajacowania przed pałacem prezydenckim, a przeniósł się na Wawel by pomdlić się jako "nastojaszczy" katolik przy grobie swego brata? Cos mi się wydaje, że prezes podwinął ogon po tym jak Hofman chwalił się w czasie podkarpackiego ochlaju wielkością przyrodzenia.

MW

Data: 2013-09-11 21:00:24
Autor: Kaczysta
wrześniowa miesiączka.
Wszystko było jak każdego miesiąca - tylko z jakiś powodów "łżemedia" dla idiotów jakoś nabrały wody w usta - pewnie srają ze strachu przed dzisiejszymi demonstracjami.
Bedzie gorÄ…co!
"A na drzewach zamiast liści....."
AZ

Użytkownik "Mark Woydak"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:l0q27v$q1d$6@news.albasani.net...