wrześniowe warsztaty jaskiniowe by MAJKI

Data: 2009-08-10 04:37:14
Autor: Syrenka_013
wrześniowe warsztaty jaskiniowe by MAJKI
XDiversTeam zaprasza smialkow na nastepny kurs jaskiniowy oraz
wszystkich ciekawych nowych wrazen (adrenalina gwarantowana): 12-13.09
Koparki - WARSZTATY JASKINIOWE w/g szkoly amerykanskiej by MAJKI

polecam relacje z kursu jaskiniowego FRANCJA 2009
http://www.cave-diving.pl/xdivers_relacje_francja_2009.html

;-)

Data: 2009-08-10 15:16:31
Autor: SHARMDIVER.PL
wrześniowe warsztaty jaskiniowe by MAJKI
Syrenka_013 wrote:
(adrenalina gwarantowana)

Zrobiłaś już kurs Deep Diver?
Jaki miałaś stopień podczas nurkowania na ekstremalne głębokości na Trimiksie?

Data: 2009-08-10 14:14:55
Autor: jacekplacek
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
Syrenka_013 wrote:
(adrenalina gwarantowana)

Zrobiłaś już kurs Deep Diver?
Jaki miałaś stopień podczas nurkowania na ekstremalne głębokości na Trimiksie?

Twoje pytanie wynika z troski, czy ciekawości? Jak by nie było, może zdecyduj się jakieś zaawansowane szkolenie, żeby wiedzieć o czym piszesz. Ze swojej strony gwarantuję, że korzystając z wiedzy i doświadczenia Michała, będziesz zadowolony.

Data: 2009-08-10 16:22:14
Autor: SHARMDIVER.PL
Syrenka_013 wrote:
[...]

Chyba piszesz nie na temat.
Jaki Michał?
Michał jest kobietą? :)
Co ma pytanie o posiadany stopień do uczestnika ekstremalnych nurkowań do mojego treningu?

Data: 2009-08-10 14:39:22
Autor: jacekplacek
wrześniowe warsztaty jaskiniowe by MAJKI
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):

Chyba piszesz nie na temat.

Temat wątku:
"wrześniowe warsztaty jaskiniowe by MAJKI"
Więc piszę na temat. Zaczepki w stylu pociągania dziewczynki za warkoczyki, odbieram jako ciekawość i chęć zwrócenia na siebie uwagi. Nie musisz być nieśmiały. Jest podany mail, możesz się zapisać. Szkolenia tanie nie są, ale warto.

Data: 2009-08-10 16:49:22
Autor: SHARMDIVER.PL
Rżniemy głupa by Placek?

Syrenka_013 vel Margita wrote:
(adrenalina gwarantowana)

Zrobiłaś już kurs Deep Diver?
Jaki miałaś stopień podczas nurkowania na ekstremalne głębokości na Trimiksie?

Pytanie jest skierowane do Margity Ślizowskiej vel Syrenka "współzałożyciel i wiceprezes Safe Water Assosiation (SWA), stowarzyszenia promującego bezpieczeństwo w nurkowaniu"

Data: 2009-08-10 11:09:48
Autor: Pszemol
Rżniemy głupa by Placek?
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:h5pc18$sdb$1news.onet.pl...
SHARMDIVER.PL wrote:
 jacekplacek wrote:
[...]

Czy istnieje jakiś światowy rejestr w którym mając numer certyfikacji nurka
można sprawdzić jakie ma ukończone specjalności i na jakim poziomie?
Albo chociaż sprawdzić czy numer pasuje do nazwiska a nie jest "pożyczony"? ;-)

Data: 2009-08-10 12:56:48
Autor: pnk
Rżniemy głupa by Placek?
On 10 Sie, 18:09, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote in message

[...]
;-)- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Istnieją w obrębie organizacji (nie wszystkich). W PADI bez
problemu ...

pnk

Data: 2009-08-10 18:33:05
Autor: WW
Rżniemy głupa by Placek?
Pszemol pisze:

[...]

Nie.

Pozdrawiam
WW

Data: 2009-08-10 11:36:50
Autor: Pszemol
Rżniemy głupa by Placek?
"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:h5pi7t$t5f$1atlantis.news.neostrada.pl...
Pszemol pisze:

[...]

Wydaje się, że fajnie byłoby taki rejestr utworzyć...
Ktoś z głową do interesów chciałby ten pomysł wcielić w życie?

Data: 2009-08-10 23:59:16
Autor: ~BitPump
Rżniemy głupa by Placek?
[...]

Certyfikacje SDI i TDI są bez problemu weryfikowalne na stronie www.tdisdi.com przez każdego.
Certyfikacje PADI są weryfikowalne przez każdego członka PADI (czyli Divemaster, Asystent Instruktora lub Instruktor).

~BitPump

Data: 2009-08-11 06:18:01
Autor: jacekplacek
Rżniemy głupa by Placek?
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
Jaki miałaś stopień podczas nurkowania na ekstremalne głębokości na Trimiksie?

Dla kogoś, kto nigdy nie nurkował, każda głębokość jest ekstremalna. Nurkując w zakresie OWD, każde głębsze może budzić przerażenie. Szkolenia tmx odbywają się właśnie na takich, budzących twój lęk, głębokościach. Wysoki poziom wiedzy nurkowej, doskonałe opanowanie pływalności i procedur, opływanie na większych zakresach głębokości sprawią, że takie nurkowania przestaną być dla Ciebie skrajnie ekstremalne. Tym bardziej, że są wstępem do znacznie trudniejszych, nurkowań technicznych w przestrzeniach zamkniętych. Dobry instruktor(np. Majki) da Ci takie przygotowanie. Kiedy już zostaniesz nurkiem technicznym, będziesz mógł starać się zostać instruktorem nurkowania technicznego, w tym, być może nurkowań overhead. Ale nawet wtedy nie uzyskasz paszportu do oceny innych nurków technicznych.
Ps. te "kursy zaawansowane" na Twojej stronie, to kto przeprowadza?

Data: 2009-08-11 09:13:12
Autor: SHARMDIVER.PL
SHARMDIVER.PL wrote:
 jacekplacek wrote:
[...]

Pytanie dodatkowe:

Pani Prezes SWA Safe Water Assosiation (SWA) stowarzyszenia promującego bezpieczeństwo w nurkowaniu i przebywaniu w środowisku wodnym czy ma Pani AKTUALNIE jakikolwiek stopień nurkowy upoważniajacy do nurkowań na ekstremalne głebokości na trimiksie?

Data: 2009-08-11 09:29:16
Autor: SHARMDIVER.PL
Rżniemy głupa by Placek?
  jacekplacek wrote:
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):

Ps. te "kursy zaawansowane" na Twojej stronie, to kto przeprowadza?

Pracują tu instruktorzy o najwyższych kwalifikacjach ( Instructor Trainer SSI, Master Instructor SSI, Course Director PADI - tylko kursy instruktorskie, Instructor Trainer IANTD, Instructor Trainer TDI) posiadający wieloletnie doświadczenie w szkoleniu i nurkowaniu na tutejszych rafach.

Data: 2009-08-11 08:09:06
Autor: jacekplacek
Rżniemy głupa by Placek?
  jacekplacek wrote:
> [...]

Pracują tu instruktorzy o najwyższych kwalifikacjach ( Instructor Trainer SSI, Master Instructor SSI, Course Director PADI - tylko kursy instruktorskie, Instructor Trainer IANTD, Instructor Trainer TDI) posiadający wieloletnie doświadczenie w szkoleniu i nurkowaniu na tutejszych rafach.

Nie podajesz kwalifikacji tych instruktorów. Ze strony:
http://www.sharmdiver.pl/pages/index.html
wynika, że nie prowadzisz kursów zaawansowanych, bo AOWD takim nie jest. Porównując do tabel CMAS czy LOK, nie kwalifikują się nawet w zakresach stopni średnich. Masz uprawnienia do szkoleń na stopień średni?

Data: 2009-08-11 12:13:11
Autor: SHARMDIVER.PL
Dalej rżniemy głupa Placek? Margi ta Ślizowska Współzałożyciel i wiceprez es SWA stowarzyszenia promującego bezpieczeńs two w nurkowaniu
Pisz na temat. Nie rżnij dalej głupa Placek...

Data: 2009-08-11 10:24:53
Autor: jacekplacek
[...]

Jakie są "ekstremalne" głębokości o które tak natarczywie pytasz? Jakie są wymagane uprawnienia, żeby na te głębokości zejść?

Data: 2009-08-11 12:30:35
Autor: SHARMDIVER.PL
  jacekplacek wrote:
[...]

Fajnie, że spytałeś.
Po którym to poście?

> [...]
> bezpieczeństwo w nurkowaniu i przebywaniu w środowisku wodnym czy ma
> Pani AKTUALNIE jakikolwiek stopień nurkowy upoważniajacy do nurkowań na

A Margitę "wcięło"

Data: 2009-08-11 10:36:05
Autor: jacekplacek
  jacekplacek wrote:
> SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a): > >> Pisz na temat. Nie rżnij dalej głupa Placek...
>>
> Jakie są "ekstremalne" głębokości o które tak natarczywie pytasz? Jakie

> wymagane uprawnienia, żeby na te głębokości zejść?
> Fajnie, że spytałeś.
Po którym to poście?

Cieszę się, że się cieszysz. Nie zmienia to faktu, że nie wiesz. Więc dlaczego pytasz o coś, czego nie potrafisz zweryfikować? Trzymając się tematyki wątku, cały czas proponowałem Ci podniesienie kwalifikacji. A warto, choćby po to, żeby nie robić z siebie kretyna wypisując bzdurne pytania. Dowiedz się przynajmniej jakie są te minima do spełnienia.

Data: 2009-08-11 12:46:15
Autor: SHARMDIVER.PL
  jacekplacek wrote:
[...]

Pisała o tym na liście.
A przy okazji kto to jest "Starnaś" któremu dziękowała?

> [...]
>  > bezpieczeństwo w nurkowaniu i przebywaniu w środowisku wodnym czy ma
>  > Pani AKTUALNIE jakikolwiek stopień nurkowy upoważniajacy do nurkowań na

Przepraszam.

Panią Prezes Safe Water Assosiation (SWA) Margitę Ślizowską - stowarzyszenia promującego bezpieczeństwo w nurkowaniu i przebywaniu w środowisku wodnym

Pisała o tym na liście.

Data: 2009-08-11 11:10:42
Autor: jacekplacek
  jacekplacek wrote:
> [...]

Pisała o fajnym nurkowaniu. Nic o głębokościach. Więc sprecyzuj, co to są te "ekstremalne" głębokości. Bo, że nie znasz minimów, żeby się na nich znaleźć, już wiem.

A przy okazji kto to jest "Starnaś" któremu dziękowała?

Przeciwieństwo Ciebie: mało mówi, mając sporo do powiedzenia. Nie mówi o sobie, że jest dobrym nurkiem. Inni o Nim to mówią. Kolejna osoba u której możesz podnieść swoje kwalifikacje. --

Data: 2009-08-11 13:16:53
Autor: SHARMDIVER.PL

  jacekplacek wrote:
[...]

Masz babo placek!
Doprawdy?
O czym ty piszesz?

[...]

A kto to jest?

Data: 2009-08-11 05:27:35
Autor: Syrenka_013
Dalej rżniemy głupa Placek? Margita Ślizowska Współzałożyciel i wiceprezes SWA stowarzyszenia promuj ącego bezpieczeństwo w nurkowaniu
Witam szanownych Panow, odpowiadam hurtowo Sharmdiverowi. Nie robilam
kursu deep diver, bo był mi niepotrzebny, szukalam partnera dla kolegi
- to chyba nie zbrodnia?  Frankena zrobilam w ramach kursu TMX,
ktorego caly czas nie mam czasu dokonczyc z powodu zbyt duzej ilosci
zajec... nurkowych nota bene... nie odpowiadam na Twoja zaczepke tylko
jako wywolana do tablicy sluzbowo - o moich skromnych ceryfikacjach
mozesz poczytac na http://www.cave-diving.pl/majki_kontakt.html. A czy
ja moglabym Cie spytac o Twoje "wykształcenie" nurkowe? Ogolne i
techniczne? Chetnie nauczyłabym sie czegos od Ciebie - jesli jestes
dla mnie Autorytetem... no i chetnie porozmawiam o Twoim zaangazowaniu w
odpowiednie zabezpieczenia nurkowan i wiedze jaka przekazujesz w tym
temacie innym... bo sadzac po zaangazowaniu w posty na forum musi byc
ono niezwykle...

P.S. nie wcielo mnie - zwyczajnie wole zajmowac sie rozwijaniem swojej
wiedzy nurkowej i po prostu nurkowac niż brac udzial w niewiele
wnoszacych przepychankach na malo intrygujace tematy z zakresu
zanikajacej sztuki savoire vivere'u...
P.S.2 ... a dla relaksu polecam Ci takie nurkowania jaskiniowe jakie
ostatnio udalo mi się wykonac: Grotta dei Fontanazzi P 500 m. -40 m./
81 min. (Pozzo Finale)/Italia 6.08.2009 oraz Grotta dell Elefante
Bianco P 110 m. -56 m./64 min. (shaft)/Italia/ 5.08.2009 - a Ty jakies
ciekawe nurkowanie moglbys mi polecic? Bede zobowiazana...
P.S.3 szkoda, ze taki doswiadczony pletwonurek nie zna kilku
"klasykow" z wiedzy ktorych moglby skorzystac...

Data: 2009-08-11 13:03:41
Autor: Syrenka_013
Dalej rżniemy głupa Placek? Margita Ślizowska Współzałożyciel i wiceprezes SWA stowarzyszenia promuj ącego bezpieczeństwo w nurkowaniu
Szanowny Panie,
najpierw nalezy wymagac od siebie a potem od innych... poniewaz
zignorowal Pan moje pytania i nie raczyl sie Pan jakkolwiek
przedstawic - nasza pseudodyskusje uwazam za zakonczona - Pani Prezes
wylacza sie z pokornym unizeniem ;-)

Data: 2009-08-11 15:17:11
Autor: Pszemol
Dalej rzniemy glupa Placek? Margita Slizowska Wspó lzalozyciel i wiceprezes SWA stowarzyszenia promujacego be zpieczenstwo w nurkowaniu
"Syrenka_013" <margita9@gmail.com> wrote in message news:8344cfb2-f654-4a86-ab86-e7ae5d917b73k19g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Czy jednak inni grupowicze moga uzyskac odpowiedz na to pytanie?
Ja jestem ciekaw który z tych stopni doskonalenia swoich umiejetnosci
które posiadasz umozliwia nurkowanie na takie glebokosci...

Czy w programie NAUI aby dostac Divemastera konczy sie
jakis kurs uprawniajacy do nurkowania na 70 metrach?
A kursy Technical Nitrox Diver, Cave & Wreck Diver to w jakiej
federacji nurkowej byly robione? Czy one obejmuja 70 metrów?

Pszemol
(ja mam tylko OWD, Nitrox, i kilka mniej istotnych kursów PADI)

Data: 2009-08-12 05:58:49
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
to w jakiej
federacji nurkowej byly robione? Czy one obejmuja 70 metrów?

Jest w Polsce federacja w której są nurkowania na 70m na powietrzu.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-12 07:26:51
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h5tlmp$snq$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

to w jakiej
federacji nurkowej byly robione? Czy one obejmuja 70 metrów?

Jest w Polsce federacja w której są nurkowania na 70m na powietrzu.

Na powietrzu? A co z narkozą azotową?

Data: 2009-08-12 14:54:35
Autor: Zboj
[...]

Jest obecna i w zasadzie odczuwalna poniżej 30 m o intensywności zaleznej od predypozycji nurka. Właściwe szkolenie i praktyka pomagają dawać sobie z nią radę. Choć z tym, jak z alkoholem - indywidualne i dzienne możliwości są różne. Zresztą - na te głębokości nurkowano z powodzeniem przed wprowadzeniem do użytku tmx. Czyli jeszcze nie dawno. Inna sprawa to fakt, że takie nurkowania nie są rozsądne dla każdego. Szczególnie sporadycznie nurkującego człowieka. To troszkę ta, jak z turystyką wysokogórską. Po pierwsze nikt rozsądny z marszu nie szturmuje Himalajów, potrzebna jest aklimatyzacja. Po drugie - tak wysokie góry nie są dla każdego bez względu na przygotowanie. Głębokie nurkowania też nie są dla każdego i wymagają przygotowań. Nie oznacza to, że są całkowicie niemożliwe. O rekordach i ich efektach ubocznych można poczytać w różnych źródłach. Polecam. To kolejny fragment tego i podobnych wątków, gdzie zamiast się dziwić, czy gardłować na sekcie, warto po prostu poszukać źródeł i troszkę poczytać. Wiedza na temat rekordów i limitów/wymogów związanych z głebokim nurkowaniem nie wymaga specjalnego przeszkolenia. Duża część opisów jest zupełnie nietechniczna lub popularnonaukowa.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-12 15:09:26
Autor: Daniel Kowalski
demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

PSAI  Narcosis menagement ;-)
level VI

Data: 2009-08-11 22:15:31
Autor: SHARMDIVER.PL
Syrenka_013 wrote:
[...]

Tak samo jak kilka miesięcy temu.
Strzelamy "focha"?
Nic dziwnego.
Przecież to kompletny "obciach" dla  Margity Ślizowskiej Współzałożyciela i wiceprezes SWA stowarzyszenia promującego bezpieczeństwo w nurkowaniu.

Data: 2009-08-11 22:21:08
Autor: SHARMDIVER.PL
Syrenka_013 wrote:
> Witam szanownych Panow, odpowiadam hurtowo Sharmdiverowi. Nie robilam
> kursu deep diver, bo był mi niepotrzebny,

To dosyć ciekawe.

> Frankena zrobilam w ramach kursu TMX,
> ktorego caly czas nie mam czasu dokonczyc z powodu zbyt duzej ilosci
> zajec...

Doprawdy?
Nurkowania na tym wraku i te głębokości to chyba juz koniec kursu Advanced Trimix Diver?
Prawda?
Podczas tego nurkowania chyba nie był obecny Instruktor Adv. Trimix Prawda?
Jak to Pani Prezes Margita Ślizowska Współzałożyciel i wiceprezes SWA stowarzyszenia promującego bezpieczeństwo w nurkowaniu wytłumaczy?
Jaki Pani Prezes Margita Ślizowska Współzałożyciel i wiceprezes SWA stowarzyszenia promującego bezpieczeństwo w nurkowaniu posiada stopień który umożliwia przystąpienie do kursu Zaawansowany Nurek Trimiksowy?
Jak to się Pani Prezes Margito Ślizowska Współzałożycielu i wiceprezesie SWA stowarzyszenia promującego bezpieczeństwo w nurkowaniu ma do nieposiadania nawet stopnia Deep Diver? ( amatorskie nurkowanie bezdekompresyjne na powietrzu do 39/40 m )
Dlaczego nie odpowiedziała Pani Prezes (Margita Ślizowska Współzałożyciel i wiceprezes SWA stowarzyszenia promującego bezpieczeństwo w nurkowaniu na dokładnie te same pytania wiele miesięcy temu?)
Czy odpowiedzi podali Pani Prezes koledzy "instruktorzy"?

> o moich skromnych ceryfikacjach
> mozesz poczytac na http://www.cave-diving.pl/majki_kontakt.html.

Nie ma tu nic o Pni kwalifikacjach /uprawnieniach do nurkowania na takie głębokości.
Jak Pani przyznała nie ma Pani nawet kursu Deep Diver.
Jaka organizacja nurkowa umożliwia przystąpienie do kursu Zaawansowanych Nurkowań Trimiksowych bez posiadania tego stopnia?

Syrenka_013 wrote:
> [...]
> zignorowal Pan moje pytania i nie raczyl sie Pan jakkolwiek
> przedstawic - nasza pseudodyskusje uwazam za zakonczona - Pani Prezes

Przecież to kompletny "obciach" dla  Margity Ślizowskiej Współzałożyciela i wiceprezes SWA jak i dla SWA stowarzyszenia PODOBNO promującego bezpieczeństwo w nurkowaniu. :-)))

ROTFL

Data: 2009-08-11 15:29:14
Autor: Pszemol
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:h5sjqv$7ou$1news.onet.pl...
Syrenka_013 wrote:
> Nie robilam kursu deep diver, bo był mi niepotrzebny,
[..]
Jak Pani przyznała nie ma Pani nawet kursu Deep Diver.

Czy to rzeczywiście uzasadniony wniosek, Janie?
Przecież tamto jej dwuznaczne zdanie można zinterpretować
na korzyść Syrenki w taki sposób:

"Nie robilam [wtedy] kursu deep diver, bo byl mi [już] niepotrzebny."
A niepotrzebny jest kurs komus, kto ma juz taki kurs za soba
albo zrobil inny kurs w ktorym te umiejetnosci sie pokrywaja...

Do innych pytan sie nie wtrącam bo jako początkujący się nie znam :-)

Data: 2009-08-11 20:49:21
Autor: Tomek Sienicki
Margita Ślizowska Współzałożyciel i wiceprezes SWA stowarzyszenia promującego bezpieczeństwo w nurkowaniu

Do innych pytan sie nie wtrącam bo jako początkujący się nie znam :-)

Od razu sobie zastrzegam, że to tylko przypadek, że odpisuję pod postem gościa, który napisał powyższe.

Piszę do naszej koleżanki, która wreszcie nie wytrzymała i odpisała pewnemu zakompleksionemu, złośliwemu  onaniście z ciepłych krajów. A więc: Nie odpisuj na prowokacje tym facetom, bo tym się żywią - to nabijane błazny, dla których szarpanie w necie stanowi istotę "bycia".
Na Śląsku o takich pajacach mówi się "ciule"...

--
tomek Sienicki

Data: 2009-08-11 14:07:56
Autor: Syrenka_013
Margita Ślizowska Współzałożyciel i wicepre zes SWA stowarzyszenia promującego bezpieczeństwo w nurkow aniu
Tomku,
nie ruszaja mnie takie zaczepki, ale dzieki za dosadne stwierdzenia,
ktore pozwolilam sobie zachowac dla siebie ;-)
pozdrawiam cieplo z pieknej Istrii

Data: 2009-08-11 23:19:02
Autor: SHARMDIVER.PL

Data: 2009-08-11 14:42:01
Autor: styx
On 11 Sie, 23:19, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:
Jaka organizacja nurkowa umożliwia przystąpienie do kursu Zaawansowanych
Nurkowań Trimiksowych bez posiadania tego stopnia?

Na takim poziomie to czy kandydat się nadaje czy nie to zwykle decyzja
instruktora a nie kwestia posiadania przepisowych plastików. Co
powszechnie wiadomo. Sporo nurkowań na takie głebokości na takim
Bałtyku (bo w Polsce chyba nie ma nigdzie niczego ciekawegodo
oglądania na tej głebokości) odbywa się bez książkowych uprawnień
"full tmx" co czasem rekompensowane jest doświadczeniem takich nurków.
I to też nie dziwi.

I o dziwo - większość to przeżywa.

pozdrawiam,
Sebastian

Data: 2009-08-11 16:55:05
Autor: Pszemol
"styx" <styxior@gmail.com> wrote in message news:b8ba59d2-d821-4a2e-b497-1837abd286b5d32g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Ale to nie o to chodzi, Sebastianie - Janowi chodzi o kolizję
tego co Syrenka propaguje, a więc bezpieczne nurkowania
w zakresie swoich limitów a tym co sama robi- według Jana
ona nurkowała na tym wraku 70 metrów bez uprawnień.

A więc czepia się jej nie dlatego że nurkowała 70 metrów
bez odpowiednich certyfikacji tylko że jednocześnie jest
"Współzałożycielem i wiceprezesem SWA stowarzyszenia
promującego bezpieczeństwo w nurkowaniu", a więc jest tu
pewna niekonsekwencja czy nawet hipokryzja, jeśli Jan ma
rację i Syrenka nie miała uprawnień do nurkowania na 70m.

Nie mnie o tym rozstrzygać - mnie ciekawi jakie kursy
trzeba skończyć aby móc bezpiecznie nurkować na te
głębokości - mam nadzieję że znajdzie się tu ktoś kto wie.

Data: 2009-08-12 05:35:37
Autor: jacekplacek
[...]

Jan, nie ma zielonego pojęcia o systemach szkoleniowych, więc jego opinia nijak nie może być wykładnią, co było w zgodzie z uprawnieniami a co nie. Na Frankenie szkolenia z zakresu Norm. tmx są czymś tak samo normalnym, jak OWD na Groźnym. Zamiast dokładać do psychopatycznych wypowiedzi kolejne wydumki, poczytaj trochę.

Nie mnie o tym rozstrzygać - mnie ciekawi jakie kursy
trzeba skończyć aby móc bezpiecznie nurkować na te
głębokości - mam nadzieję że znajdzie się tu ktoś kto wie.

Tu masz po angielsku:
http://www.iantd.cz/cz/about/standards/
tu, starsze, po polsku:
http://iantd.pl/_inne/Standards.pdf
"Normoxic Trimix Diver
A. Cel kursu
3. Program jest przeznaczony dla tych, którzy zamierzają nurkować w zakresie głębokości 39m do 60m ale nie chcą oddychać powietrzem na głębokościach poni&#348;ej 39m. Program uczy wykorzystania
Trimixu dla ograniczenia narkozy azotowej przy nurkowaniu na te głębokości;
4. Program przygotowuje nurków do wykonywania nurkowań Trimixowych do głębokości 60m.
B. Wymagania wstępne
1. Kandydat musi być licencjonowanym IANTD Advanced EANx Diver. Dla nurków Technical Diver
IANTD zabacz uwagę pod rozdziałem &#8220;Zawartość programu&#8221;;
2. Zalogowanych co najmniej 100 nurkowań z czego 30 głębszych ni&#348; 27m lub wystarczające
doświadczenie w nurkowaniu technicznym &#348;eby przekonać Instruktora, &#348;e kandydat ma mo&#348;liwości i
wiedzę wystarczającą do kontynuowania szkolenia na tym poziomie;
3. Ukończone 18 lat;
4. Wa&#348;ne badania lekarskie dopuszczające do nurkowania"

Gwoli przypomnienia, warunkiem podstawowym, przystąpienia do jakichkolwiek kursów technicznych, jest pływalność. Co oznacza, że trzymamy się założonych limitów, pod kątem toksyczności używanych gazów, celu nurkowania, doświadczenia zespołu, gospodarki gazami. Oznacza też, że mając pod sobą nieokreśloną głębokość, nie pełzamy po dnie, tylko w toni utrzymujemy założone limity. Tego i wielu innych, nie może wiedzieć, ktoś pełzający po dnie i uczący na kolanach. A o ile nawet wie, wykracza to poza zakres jego wyobraźni.

Data: 2009-08-12 05:55:56
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Tu masz po angielsku:
http://www.iantd.cz/cz/about/standards/

IANTD to ta organizacja w której dostaje się stopień instruktorski po
obejrzeniu sprzętu u kolegi ?
Przeczytaj wpisy Wysoczańskiego to prawdziwe jaja (rano kursant, wieczorem
instruktor).

pozdrawiam rc --

Data: 2009-08-12 06:11:27
Autor: jacekplacek
Dudziński i jego delirki
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

obejrzeniu sprzętu u kolegi ?
Przeczytaj wpisy Wysoczańskiego to prawdziwe jaja (rano kursant, wieczorem

Raczej sceptyczny jestem w stosunku do postów. Rózne cele prowadzą do mijania się z prawdą, co nie znaczy, że takie sytuacje są niemożliwe. Na pewno nie znam jakiegoś Wysoczańskiego, więc trudno mi ocenić jego postawę. IANTD jest chyba pierwszą w Polsce organizacją, która wprowadziła tak wysokie wymagania w stosunku do kursantów jako normę. Mi ten poziom odpowiada a "wpadki", które co trochę wywlekasz... Cóż, obyśmy tylko takie zmartwienia mieli. Zobacz na wykaz instruktorów IANTD. Ja każdemu życzę, żeby udało się skupić tylu ludzi, na tak wysokim poziomie.

Data: 2009-08-12 10:01:03
Autor:
Dudziński i jego delirki
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 Na pewno nie znam jakiegoś Wysoczańskiego, więc trudno mi ocenić jego postawę.

Nie ma potrzeby oceniać postawy tylko zrozumieć przekaz, był kurs SCR na
koniec kursu ludzie zostali instruktorami SCR, potem "gościu" nie umie
policzyć bilansu tlenu w obiegu, myli świadomie lub nie świadomie różne klasy
SCR, których zupełnie nie zna ze swojego kursu.

[...]

Dowiedz się jak zmniejszyła się ekipa HD, to też jaja. Niestety burzą twój mit
o wysokim wyszkoleniu i rozpierdzielają w drobny mak mit o standardach
moralnych. Jak się wkłada gówniany stopień do dobrych, to śmierdzi cały zbiór.
Co do standardów szkoleniowych to wiesz jakie były u Kwapisiewicza czy w LOK
czy PTTK 30 lat temu ?

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-15 18:06:37
Autor:
Dudziński i jego delirki
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): >  jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > > > Tu masz po angielsku:
> [...]
> Raczej sceptyczny jestem w stosunku do postów. Rózne cele prowadzą do mijania się z prawdą, co nie znaczy, że takie sytuacje są niemożliwe. Na pewno nie znam jakiegoś Wysoczańskiego, więc trudno mi ocenić jego postawę.

http://groups.google.com/group/pl.rec.nurkowanie/browse_thread/thread/3df04f5e298b569e/ab4ed1176cfcc8bd?q=Adam+Wysocza%C5%84ski&lnk=ol&

".... Kilka lat temu byłem świadkiem kursu rebreatherowego Drager Dolphin w
Jaworznie-kilku Panów instruktorów w sobotę uzyskało uprawnienia nurka
rebreatherowego a w niedzielę zostali instruktorami rebreatherowymi. Niestety,
w takim wydaniu nurkowania rebreatherowe sa niebezpieczne. Kto był na tym
kursie? Uczestnicy wraz prowadzącym pamiętają
..... .

Pozdrawiam i zapewniam nurkowanie z Buddy Inspiration Vision jest bezpieczne
Adam Wysoczański
Instructor Trainer TDI/SDI

Centrum Nurkowe
DIVING EXTREME
ul. Suchy Las 23,
02-495 Warszawa,
tel. kom. +48 501 622 545
Fax.+48 22 6621469
e-mail:  i...@divingextreme.pl,
 www.divingextreme.pl

-- "

Tu masz cytat.
A Wysoczański nie odpowiedział na sekcie i na e-maila, normalka wzrokiem może
zabić (jaja)

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-12 07:13:47
Autor: jacekplacek
Dudziński i jego delirki
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a): >  mnie ciekawi jakie kursy
> trzeba skończyć aby móc bezpiecznie nurkować na te
> głębokości - mam nadzieję że znajdzie się tu ktoś kto wie.

Standardy SSI(patrz na część o nurkowaniach technicznych):
http://www.divessi.com/deliver_file.php
ze strony:
http://www.divessi.com/downloads

Data: 2009-08-12 10:29:30
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5s7p9.b0g.0poczta.onet.pl...

[...]

Ty to jesteś taki zajebiście dokładny. Napisz mi gdzie dziewczyna napisała, że nurkowała na 70m? Bo ja tego nie widzę...

[...]

Bo może nie ma takich uprawnień ale nigdzie nie napisała, że nurkowała na 70m.

Nie mnie o tym rozstrzygać - mnie ciekawi jakie kursy
trzeba skończyć aby móc bezpiecznie nurkować na te
głębokości - mam nadzieję że znajdzie się tu ktoś kto wie.

Proste jak p....e . Na stronie każdej federacji znajdziesz ale oczywiście tobie sie jak zwykle nie chce...
Żeby nurkować na Frankena wystarczy mieć normoxic trimix lub być na takim kursie...

Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-08-12 07:30:36
Autor: Pszemol
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h5tv3l$903$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Czytaj uważniej - ja nie piszę że ona nurkowała tylko że Jan
pisze że nurkowała. Kumasz różnicę?

Data: 2009-08-12 15:04:31
Autor: Zboj
[...]

A skąd Twój "guru" Dudziński ma mieć wiedzę w tej kwestii? Nigdzie nie widać, by z nią nurkował. Ba, by poznał ją osobiście. A gardłuje. Opieprz więc i podpytuj swojego virtualnego mistrza, jeśli masz wątpliwości. Karol zwrócił Ci uwagę, że to, czego się czepiasz, to twórczość Dudzińskiego, nie Margity. A Ty zamiast przeczytać ze zrozumieniem odpowiedź, nawołujesz do zrozumienia Karola.

Idź konwersuj z Dudzińskim. To on pisze tu brednie od "głębokościach" i "przekraczaniu uprawnień". Nie zna ani faktycznych głębokości, ani kuchni nurkwań technicznych, ani ścieżki certyfikacji.

BTW - wrak ma zazwyczaj jakąś wysokość. Jeśli leży na 70 m, to wiele z takich wraków wznosi się nad dno od kilku do nawet kilkudziesięciu metrów. A Franken, to całkiem spory tankowiec. Poczytaj tutaj: http://www.balticwrecks.com/pl/wrecks/franken.html. Wynika z tego, że najwyższy jego punkt sięga 47 m pod powierzchnię wody, dno zaś to 72 m. Nie rozwijając gdybania za bardzo można stwierdzić, że nurkowanie nawet na 60 m pozwoli zupełnie dobrze go obejrzeć.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-12 08:26:07
Autor: Pszemol
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h5uen3$ldm$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5tr4i.45g.0poczta.onet.pl...
[...]

Czyli wg. ciebie można spokojnie zarzucać komuś coś czego nie zrobił, podpierając się bzdurami (które zresztą można łatwo sprawdzić samemu)?

Nie, znowu nie zrozumiałeś. Ja niczego Syrence nie zarzucam.
Czytasz oczami wyobraźni coś, co nie było napisane.

Czytaj uważniej abyś nie musiał fantazjować jak niedawno $$Smok
fantazjował na temat moich wykładów albo błędu ordynarnego.

Data: 2009-08-12 08:31:32
Autor: Pszemol
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:h5uel4$1nrm$1news2.ipartners.pl...
Czytaj uważniej - ja nie piszę że ona nurkowała tylko że Jan
pisze że nurkowała. Kumasz różnicę?

A skąd Twój "guru" Dudziński ma mieć wiedzę w tej kwestii?

A co mi do tego? Ja napisałem że pisał a nie pisałem że wiedział co pisze.
Skup się i czytaj uważnie co jest napisane i tylko to co jest napisane...
Bo na razie tak jak Karol dopowiadasz sobie coś czego nie napisałem.

Opieprz więc i podpytuj swojego virtualnego mistrza,
jeśli masz wątpliwości.

Nie mam w zwyczaju "opieprzać" obcych ludzi którzy niczym mi nie zawinili...

Karol zwrócił Ci uwagę,

Bo się pomylił czytając oczami wyobraźni coś, co nie było napisane.
Mam nadzieję, że już swój błąd zrozumiał. Ale co Tobie do tego?
Masz jakiś powód aby wtrącać się pomiędzy mnie i Karola?

[...]

Super.
Pisz takie rzeczy do osoby która wnioskuje o nurkowaniu na 70m
(np. do Jana D.) a nie do mnie.

Data: 2009-08-12 09:17:49
Autor: Pszemol
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h5uhul$sv6$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5tul4.4d0.0poczta.onet.pl...

Super.
Pisz takie rzeczy do osoby która wnioskuje o nurkowaniu na
70m (np. do Jana D.) a nie do mnie.

Dopóki będziesz cytował bzdury/nieprawdę/oszczerstwa dopóty
ludzie się będę Ciebie czepiali.

Tylko Ci, którzy nie umieją dokładnie czytać ze zrozumieniem :-)

Nie można bezkarnie powtarzać takich rzeczy nawet w formie cytatu
(chyba, że się chce wykazać nieprawdę) nie ponosząc konsekwencji...

Karolu, czy Tobie wydaje się może że pełnisz tu jakąś rolę policjanta?

Data: 2009-08-15 06:09:36
Autor: SHARMDIVER.PL
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] wrote:

[...]

Syrenka_013 wrote:
  W ramach kursu TMX instruktor ma prawo zabrac kursanta na nurkowanie do gebokosci 100 m. Ja bylam zaledwie na 69,8 m, a zatem prosze bezpodstawnie nie zarzucac mi hipokryzji, nie obrazac Instruktora, który wykonal ze mna powyzsze nurkowanie i nie podważać autorytetu  mojego Stowarzyszenia (www.swa.org.pl).

[...]

Margita Ślizowska ma stopień Adv. Nitrox i to wszystko

Syrenka_013 wrote:
[...]

To jak Karolu z posiadaniem tylko stopnia adv. nitrox przez Panią Prezes i nurkowaniem do 69,8 m na Trimiksie?
Masz jakieś standardy do zacytowania na tą okazję?

Miłego dnia

Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-08-15 06:26:33
Autor: SHARMDIVER.PL

Syrenka_013 wrote:
[...]

Pomyłka. Margita napisała iż posiada stopień Technical Nitrox Diver, nie posiada stopnia Deep Diver

Technical EANx Diver

The Technical EANx (Nitrox) Diver course will provide you with the skills and knowledge needed to minimize the risks of utilizing optimal breathing gas EANx mixtures of 25% through 80% (oxygen) for dives to a depth of 130 fsw / 40 msw not requiring stage decompression, using 80% EANx for decompression and 25% to 60% EANx for bottom mix.

Your instructor can combine this course with the Decompression Techniques Diver Course with additional training and dives. You'll need to be 18 and have a minimum certification of NAUI EANx Diver and Deep Diver (or equivalent) and 50 logged dives with 10 dives on EANx to enroll in the Technical EANx Diver course.

Data: 2009-08-12 15:03:42
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
[...]

Czyli jeśli ja napiszę teraz:  jak napisał Zenek spod Wawela "jesteś pedał i nie umiesz nurkować" (oczywiście to fikcja literacka, nie chce mi się teraz szukać inwektyw pod twoim adresem na sekcie) to to nie będzie obrażanie tylko cytat?

Czyli w związku z tym możemy spreparować całkiem zgrabną wypowiedź nie biorąc za nią odpowiedzialności?

"spieprzaj dziadu" - prezydent Warszawy Kaczyński

Kumasz różnicę?

Karol

Data: 2009-08-12 15:13:18
Autor:
[...]

http://www.trubadur.pl/Biul_24/Pustynia.html

http://www.wiadomosci24.pl/autor/komentarze/220.html?sort=material_d

http://awaris.salon24.pl/77885,zasady-prowadzenia-sporu-weedlug-awarisa

http://chetkowski.blog.polityka.pl/?p=608

http://rotfl.pl/Nike_zaprojektuj_sobie_buty_link-12fb.html

http://blog.yano.ws/2006/02/05/this-feed-is-not-valid/

http://mario.redblog.gs24.pl/2008/11/27/czwartek-pamietacie-terroryste-carlosa-vel-szakala-jesli-tak-to-zobaczcie-oszusta-z-bialogardu/

Tu informacja że jest stosowane takie pojęcie w języku literackim, mogę
znaleźć wpis w którym nawet nie wiedziałeś co to jest Teoria Pomiarów, to
powinieneś wiedzieć po pierwszym roku. O studentach którzy tobie udzielają
odpowiedzi nie na temat pisałeś? Co jest lepsze 9 bitowa nieliniowa kwantyzacja czy liniowa 10 bitowa do
sygnału akustycznego. To powinieneś wiedzieć, bez wykrętów udzielić
odpowiedzi. Jeśli jesteś konstruktorem. pozdrawiam rc

Data: 2009-08-12 10:33:26
Autor: Pszemol
Smoku i jego literacka fantazja połączona z erystyką ...
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h5um6e$7io$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale nie to miałeś wykazać! Nie interesuje nas użycie takiego
terminu w języku literackim ani kontekście artystycznym czy
mowie potocznej na jakimś zapyziałym forum dyskusyjnym
tylko użycie w literaturze NAUKOWEJ a konkretnie w miernictwie!

Ja twierdzę że w Teorii Pomiarów nie istnieje takie pojęcie.
Potrafisz podać przykład użycia takiego terminu z jakiejkolwiek
witryny naukowej dotyczącej teorii pomiarów czy nie potrafisz????

To co zaprezentowałeś w powyższych linkach jest ŚMIECHU WARTE.
Ani jeden link nie dotyczy kontekstu miernictwa! Ani w ogóle nauki!

Brniesz dalej jak uparty osioł zamiast przyznać się do błędu... po co?

mogę znaleźć wpis w którym nawet nie wiedziałeś co to jest
Teoria Pomiarów, to powinieneś wiedzieć po pierwszym roku.

Co to ma do rzeczy? Pomijając już fakt, że to nieprawda...
Maskujesz swój błąd argumentem personalnym?
To ERYSTYKA! :-)

O studentach którzy tobie udzielają odpowiedzi nie na temat pisałeś?

Tak, o studentach pisałem ale nie o wykładach!
Słowo wykład NIGDY nie padło a Ty  sobie go dośpiewałeś
- fantazja płata Ci figle. I nie potrafisz podać cytatu w którym
pisałem na tej grupie o prowadzeniu wykładów. Dopowiedziałeś
to sobie oczami wyobraźni bo nie było napisane nigdzie.

Co jest lepsze 9 bitowa nieliniowa kwantyzacja czy liniowa 10 bitowa do
sygnału akustycznego. To powinieneś wiedzieć, bez wykrętów udzielić
odpowiedzi. Jeśli jesteś konstruktorem.

Ale dlaczego miałbym Ci odpowiadać na to pytanie??? :-)))
Nie rozumiem - czy mam tu komuś udowadniać swoje umiejętności
w dziedzinie inżynierii? Skup się i zastanów się - co próbujesz osiągnąć,
Smoku? Czy to miał być kolejny popis erystyki w Twoim wydaniu? :-))

Data: 2009-08-12 11:54:56
Autor: Adm F
Margita S'lizowska Wspó?za?oz.y ciel i wiceprezes SWA stowarzyszenia promuja; cego bezpieczen'stwo w nurkowaniu
Syrenka_013 pisze:
Tomku,
nie ruszaja mnie takie zaczepki, ale dzieki za dosadne stwierdzenia,
ktore pozwolilam sobie zachowac dla siebie ;-)
pozdrawiam cieplo z pieknej Istrii

I tak trzymaj, naprawde; nie warto z nimi dyskutowac'. Szczurowi nie wyt?umaczysz z.eby poszed? gdzie indziej tu potrzebna jest dezatyracja.

--

Adam instr. NAUI 49419

Data: 2009-08-11 16:19:39
Autor: Pszemol
"Tomek Sienicki" <t-sienicki@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h5slgh$9bc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tomku - chyba błędnie zinterpretowałeś moją wypowiedź...

Nie interesują mnie uprawnienia Syrenki, ani jej dane personalne!
Nie jestem tropicielem hipokryzji czy też niebezpiecznych nurkowań :-)

Ciekaw jestem (jako początkujący nurek) jakie kursy trzeba kończyć
aby mieć uprawnienia do nurkowania na 70 metrach (210 stóp).
I w tym tylko celu "podłączyłem się" pod ten wątek - jak widzę niezbyt
dobrze przemyślana decyzja bo zostałem pomylony z tropicielem...

Swoją drogą ciekawe skąd się bierze Twoja "rycerskość" że ruszyłeś
chętnie na obronę Syrence - sądzisz że nie umie się ona sama obronić ?
Osobiście nie odebrałem jej jako słabej dziewczynki która sobie nie
umie sama poradzić, więc taka rycerskość jest chyba nie na miejscu...

Data: 2009-08-12 00:25:28
Autor: ~BitPump
[...]

Zalecana ścieżka techniczna w TDI:
Nitrox, Adv. Nitrox + Decompression Procedures, a) Extended Range, b) Trimix, Adv. Trimix.

a) i b) można robić jeden po drugim lub tylko jeden z tych kursów

Kurs Deep Diver nie jest wymagany przy żadnym z powyższych kursów.

~BitPump

Data: 2009-08-11 18:28:18
Autor: Pszemol
TDI - kursy nurkowania technicznego
"~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> wrote in message news:fm59l6-9ll.ln1usenet.etop.pl...
[...]

Dziękuję - Twoje odpowiedzi są bardzo merytoryczne i na temat!
Znalazłem taką fajną stronkę na temat kursów TDI :

http://www.diverightinscuba.com/technical_divingmainpage.htm

Tam piszą że Nitrox, Adv. Nitrox + Decompression Procedures
tymi kursami dochodzisz do limitów zaledwie  45m/150stóp.
Extended Range ma limit 55m/180stóp. Trimix 60 m/200stop.
Advanced Trimix  dopiero daje limit 100m / 330 stóp.

Data: 2009-08-12 02:56:27
Autor: Konrad Karski
> [...]

Extended Range ma limit 55m/180stóp. Trimix 60 m/200stop.
Advanced Trimix  dopiero daje limit 100m / 330 stóp.

No i tym sposobem sam sobie odpowiedziales na dreczace Cie pytania.Wychodzi na to,ze niewazne jakie mamy kwity, wazne z kim sie zadajemy, hehe, a kursy sa dla frajerow zeby z nich wypompowac kaske.Takie spostrzezenia nasuwaja sie same po przeczytaniu tego jakze pasjonujacego watku.A kwestia hipokryzji - propagowanie bezpiecznego nurkowania kiedy samemu nie jest sie w porzadku - no coz, to tak jakby sp.Marek Kotanski popalal sobie trawke...Ale nie mnie to oceniac.Zdarzylo mi sie nurkowac  z instruktorem pewnej znanej organizacji na glebokosc 70m na dodatek na powietrzu, a mialem wtedy tylko CMAS P1...No coz,jestesmy kumplami....a poza tym plastik nie zawsze jest odzwierciedleniem posiadanych umiejetnosci.
Nie podoba mi sie tylko wszechstronna namolna  agitacja, zachwalanie  i namawianie p.Syrenki do brania udzialu w kursach Majkiego, no chyba ze pracuje dla niego, na co wychodzi, i jest odpowiedzialna za PR:).On naprawde jest dobry w tym co robi i nie potrzebuje az tak nachalnej reklamy.

Data: 2009-08-12 04:59:19
Autor: SHARMDIVER.PL
Instruktor Naui - nurkowania bez "papierów"
Konrad Karski wrote:
.On naprawde jest dobry w tym co robi i nie potrzebuje az tak nachalnej reklamy.

Czy masz na myśli zaplanowanie i wykonanie przez Michała Winka Instruktora NAUI ekstremalnego nurkowania na trimiksie dla osoby posiadającej ledwo kurs a. nitroksowy?

Kto to jest "Starnaś" który w tym uczestniczył?

Data: 2009-08-12 06:49:02
Autor: Konrad Karski
Konrad Karski wrote:
> [...]

Kto to jest "Starnaś" który w tym uczestniczył?

Moze odpowiem tak:zeby zaplanowac i wykonac nurkowanie trimiksowe niekoniecznie trzeba posiadac kurs full tmx.Wiedza ta to nie  jest do cholery jakas czarna magia,jest dostepna dla wszystkich i jezeli masz odpowiednie "instrumenty"+ wiedze+kasiore  to bedziesz sobie nurkowal sam na tmx'ie.Sam poniewaz nikt z Toba nie bedzie ryzykowal.Co nie znaczy ze bedziesz to robil zle.Tmx to nie jest temat tabu, dostepny tylko dla scisle okreslonej kasty.Czy zeby nurkowac na wraki posiadajac wlasna lodz musisz miec kurs wrakowy?Czy jak masz wlasna sprezarke na wlasny uzytek to koniecznie musisz miec kurs UDT?Masz suchara to musisz miec kurs nurkowania w suchym?Tak ze sam widzisz ze punkt widzenia zalezy od wielu czynnikow.

Data: 2009-08-12 08:33:41
Autor: Pszemol
"Konrad Karski" <konradkarski@op.pl> wrote in message news:51d9.000002f3.4a8249benewsgate.onet.pl...
[...]

I nikt tu zdaje się nie ma pretensji o to, że ktoś nurkował niżej niż swoje limity.
Problem się pojawia gdy ten sam ktoś miałby propagować bezpieczne standardy.

Data: 2009-08-12 14:26:53
Autor: jacekplacek
Pszemol poniżej limitów
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
I nikt tu zdaje się nie ma pretensji o to, że ktoś nurkował niżej niż swoje limity.

Ok. Dlaczego, mając OWD, nurkujesz na prawie 40m? Opisz, jak zaplanowałeś to nurkowanie.

Data: 2009-08-12 09:48:39
Autor: Pszemol
Pszemol poniżej limitów
" jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:h5ujfc$ocj$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

I nikt tu zdaje się nie ma pretensji o to, że ktoś nurkował niżej niż swoje
limity.

Ok. Dlaczego, mając OWD, nurkujesz na prawie 40m?

Bo jestem nierozważny, nieostrożny i bezmyślnie ryzykowałem chorobę? ;-)
Bo mój instruktor, divemaster, wiedząc że mam tylko OWD nie widział
problemów z zabraniem mnie na taką głębokość i przekonywał mnie że
nic się nam nie stanie pod jego opieką? Powodów było wiele... :-)))

Opisz, jak zaplanowałeś to nurkowanie.

Jacku, czego nie zrozumiałeś w omawianej sprawie?

Tego, że nikt nie ma pretensji do nikogo że nurkował na własną rękę
niżej niż swoje limity? Czy tego że hipokrytą jest ktoś kto propagując
bezpieczne metody nurkowania miałby nurkować samemu swoje
szkoleniowe limity przekraczając?

p.s.
Jak Cię to interesuje to mogę zamieścić swoje profile z dwu
nurkowań poniżej 100 stóp jakie zrobiłem w swym życiu...
Żadne z nich nie było planowane na takie głębokości.
Żadne z nich nie było tez warte ryzyka jakie niosły ze sobą.
Głębokie nurkowanie nigdy mnie nie pociągało i nie pociąga
i dlatego nigdy nie było celowo planowane na takie głebokości.
Ale nie widzę za bardzo związku z omawianym tu tematem.

Data: 2009-08-12 17:33:52
Autor: Zboj
Pszemol poniżej limitów

hipokrytą jest ktoś kto propagując
bezpieczne metody nurkowania miałby nurkować samemu swoje
szkoleniowe limity przekraczając?

Zacytuj więc grafomanie, w którym miejscu Margita przekroczyła swoje limity? Wskazówki dot. limitów Tmx w kontekście frakcji O2 i PPO2, a także link i opis głebokości dot. Frankena zamieściłem w innych postach w tym wątku, żebyś nie musiał szukać w źródłach.

Jeśli nie znajdziesz dowodu na przekroczenie przez nią limitów, przeproś ją i dyskutantów. A sam się doszkol przed dalszym gardłowaniem na tematy, o których jako nurek OWD nie praktykujący głębokich nurkowań masz raczej bardzo mgliste pojęcie.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-12 10:44:33
Autor: Pszemol
Pszemol poniżej limitów
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:h5und6$1rpe$1news2.ipartners.pl...
hipokrytą jest ktoś kto propagując bezpieczne metody
nurkowania miałby nurkować samemu swoje
szkoleniowe limity przekraczając?

Zacytuj więc grafomanie, w którym miejscu Margita przekroczyła swoje limity?

Dlaczego mnie przezywasz? Przeproś!

Pokaż mi miejsce gdzie twierdzę że jakaś Margita przekroczyła swoje limity?
Zbóju - fantazja ci płata figle - nigdzie nic takiego nie napisałem!

Wskazówki dot. limitów Tmx w kontekście frakcji O2 i PPO2, a także link i opis głebokości dot. Frankena zamieściłem w innych postach w tym wątku, żebyś nie musiał szukać w źródłach.

Ale dlaczego miałbym to szukać?
Mnie nie interesuje mnie nurkowanie na Frankenie.
Wraki mnie w ogóle nie pociągają... :-)

Jeśli nie znajdziesz dowodu na przekroczenie przez nią limitów,
przeproś ją i dyskutantów.

Za co? :-))) Dobrze się czujesz? To jakaś parodia... :-))))

Data: 2009-08-12 18:40:45
Autor:
Pszemol jesteś dupa konstruktorska i TROLL
> [...]

w dziedzinie inżynierii? Skup się i zastanów się - co próbujesz osiągnąć,
Smoku? Czy to miał być kolejny popis erystyki w Twoim wydaniu? :-))

W tym wypadku kwantyzacja nieliniowa ma dużo większy potencjał, wymaga to
budowy nieliniowych konwerterów. Tyle mogłeś skreślić gdybyś miał pojęcie. pozdrawiam rc

Data: 2009-08-12 13:55:18
Autor: Pszemol
<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:h5v2bd$3d4$1inews.gazeta.pl...
> [...]

budowy nieliniowych konwerterów. Tyle mogłeś skreślić gdybyś miał pojęcie.

Widzę, że nie czytasz tylko piszesz... To jakiś przykład monologu?
Czemu w ogóle pojawił się taki inżynieryjny temat? Chcesz się
przed kimś popisać? Zabłysnąć? Punkty zebrać? O co tu chodzi????
Sprawiasz wrażenie człowieka w stanie pomroczności jasnej... ;-)

Poniżej powtarzam pytania na które nie podałeś jeszcze odpowiedzi:

Data: 2009-08-12 19:18:59
Autor:
Konstruktor wie, dupa konstruktorska nie.
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> O studentach którzy tobie udzielają odpowiedzi nie na temat pisałeś?

Tak, o studentach pisałem ale nie o wykładach!
Słowo wykład NIGDY nie padło

To prawda słowa wykładowca nie użyłeś to tylko sugerowanie jak na porządnego
manipulatora przystało, tyle że na personel techniczny studenci leją
bursztynowym strumieniem.
Mea culpa mea culpa maksima.

To teraz poproszę o kajanie się o efekt JT, twierdziłeś że znasz rozumiesz, co
jest wierutną bzdurą. Wynika efekt JT z nieliniowych własności gazów pod
wysokimi ciśnieniami.

pozdrawiam rc
ps Przepraszam Tomek już przestaję. Przemol nie ma krztyny klasy i się nie przyzna do JT  i wielu innych, nawet z
zakresu deklarowanego zawodu jest zerem.

Data: 2009-08-12 14:30:46
Autor: Pszemol
<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:h5v4j3$ebs$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Słowo wykład NIGDY nie padło

To prawda słowa wykładowca nie użyłeś to tylko sugerowanie
jak na porządnego manipulatora przystało,

Nawet nie sugerowanie - Ty masz bujną fantazję.

tyle że na personel techniczny studenci leją
bursztynowym strumieniem.
Mea culpa mea culpa maksima.

No fajnie że chodź do jednego błedu potrafisz się wreszcie przyznać...

Ale jaki personel techniczny znowu??? Znowu Ci fantazja dopisuje???

Czy z braku informacji o wykładach wyciągasz jakiś bezpodstawny
wniosek na temat tego że ich nie prowadziłem????

Weź Ty się chłopie opamiętaj...

O wykładach nie pisałem, NIE WIESZ nic zatem na ich temat!
Nie wiesz czy je prowadziłem, nie wiesz czy ich nie prowadziłem.
Kumasz czaczę czy znowu prowadzi Cię fantazja przez życie?

To teraz poproszę o kajanie się o efekt JT, twierdziłeś że znasz
rozumiesz, co jest wierutną bzdurą. Wynika efekt JT z nieliniowych
własności gazów pod wysokimi ciśnieniami.

Twierdziłem że efekt JT jest mi znany i go rozumiem.
Podtrzymuję to twierdzenie.

I nie interesuje mnie co uważasz za bzdurę ani też z czego
Twoim zdaniem efekt JT wynika. Nie pytałem ani o jedno
ani o drugie. Po co piszesz nie na temat trollując?

Przemol nie ma krztyny klasy i się nie przyzna do JT  i wielu innych

Ty coś możesz powiedzieć o klasie??? Rozbrajający jesteś...

Dopiero przyciśnięty parę razy do muru przyznałeś się
że wymyśliłeś sobie wykłady - a do pojęcia "błąd ordynarny"
które rzekomo miało być używane w miernictwie podczas
gdy wiemy że to bzdura wciąż nie potrafisz sie przyznać...

Data: 2009-08-13 05:41:26
Autor:
Przemol paniczna ucieczka, jak zawsze
Data: 2009-08-13 08:04:12
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h60926$nt5$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1100689&pid=1100958&MID=%3Ch5v4j3%24ebs%241%40inews.gazeta.pl%3E

Polecam ps

Ty też nie umiesz się postawić Tomkowi?? :-)
Cieniarz z Ciebie jeśli pozwalasz sobie dyktować warunki...

Data: 2009-08-13 18:07:40
Autor:
> [...]
>
> Polecam ps

Ty też nie umiesz się postawić Tomkowi?? :-)
Cieniarz z Ciebie jeśli pozwalasz sobie dyktować warunki...

Zupełnie nie rozumiesz sytuacji, jak zwykle.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-13 13:40:10
Autor: Pszemol
<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:h61kpb$ptl$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Cieniarz z Ciebie jeśli pozwalasz sobie dyktować warunki...

Zupełnie nie rozumiesz sytuacji, jak zwykle.

Trollujesz bo lubisz to robić. Lubisz się wywyższać, popisywać
wiedzą, poniżać przy tym innych ludzi którzy mniej o nurkowaniu
wiedzą - to jest dla Ciebie rozrywka :-)  Nie ukrywajmy tego bo
jest to przecież oczywiste, tak jak inne zagrywki, w tym erystyka.
Więc nie owijaj w bawełnę że słuchasz Tomka i już nie będziesz
trollował - prawdziwy powód do Twojego wycofania się jest taki
że utarłem Ci nosa i musiałeś przyznać się publicznie do porażki
w conajmniej dwu rzeczach: wykłady i błąd ordynarny... :-)))
Oprócz tego zarzuciłeś mi kłamstwo gdy nie kłamałem i myślałeś
że się wystraszę - nic z tego kolego. Nie kłamałem, to była tylko
Twoja fantazja, i dobrze o tym wiesz :-) Teraz pod pretekstem że
Tomcio Ci coś kazał wycofujesz się... Rób co chcesz - mi to wsio ryba!
Ja wiem że na dłuższą metę i tak nie dasz rady się powstrzymać, więc
będziesz trollował bo taka jest Twoja natura a natury nie zmienisz.

Data: 2009-08-13 18:50:20
Autor:
> [...]

Ja wiem że na dłuższą metę i tak nie dasz rady się powstrzymać, więc
będziesz trollował bo taka jest Twoja natura a natury nie zmienisz.

Wysłałem prostą informację, nie znasz sytuacji.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-13 18:50:30
Autor:

Data: 2009-08-12 15:48:17
Autor: jacekplacek
Pszemol poniżej limitów
Zboj <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał(a):

> [...]

Jeśli nie znajdziesz dowodu na przekroczenie przez nią limitów, przeproś ją i dyskutantów. A sam się doszkol przed dalszym gardłowaniem na tematy, o których jako nurek OWD nie praktykujący głębokich nurkowań masz raczej bardzo mgliste pojęcie.

Żeby przejaśniło mu się w główce, pozwolę sobie dodać, coś czego kompletnie nie rozumie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Kontekst
Poza tym, że nikt go nie rozumie i powinien stanowczo podjąć leczenie. Te objawy mogą być początkiem całkim poważnych zaburzeń.

Data: 2009-08-12 11:04:40
Autor: Pszemol
Pszemol poniżej limitów
" jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h5uo81$gcn$1inews.gazeta.pl...
Żeby przejaśniło mu się w główce, pozwolę sobie dodać, coś czego kompletnie
nie rozumie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Kontekst

Gdybyś Ty rozumiał znaczenie słowa kontekst to atakowałbyś Jana
za jego zarzuty pod jej adresem a nie mnie za cytowanie Jana czy
też wyjaśniania innym tego co powiedział. No ale nie rozumiesz...

Ja nie formułowałem żadnych zarzutów pod jej adresem!
Jeśli ktoś twierdzi inaczej to poproszę o stosowny cytat :-)

Tylko żeby sie nie okazało że to tylko wasza wybujała fantazja, tak jak
w przypadku Smoka i jego bredniach na temat moich wykładów :-)

Data: 2009-08-12 11:28:02
Autor: Syrenka_013
Pszemol poniżej limitów
[...]
mojego Stowarzyszenia (www.swa.org.pl). Ja rozumiem, ze niektorym
trudno scierpieć wlasne braki zwłaszcza, jesli sa dostrzegalne na tle
istoty plci zenskiej, ale powtorze: WYMAGAJ NAJPIERW OD SIEBIE POTEM
OD INNYCH. Pozdrawiam wszystkich Zyczliwych.

P.S. do Pana Konrada - tak, zgadl Pan - mam zaszczyt pracowac "z" i
"dla" MAJKIEGO natomiast namiastki nawet "namolnej agitacji" nie
dopatrzylam sie w zadnym wzgledzie ani w zadnym swoim poscie na
jakimkolwiek forum nurkowym...

Data: 2009-08-12 13:38:25
Autor: Pszemol
Pszemol poniżej limitów
"Syrenka_013" <margita9@gmail.com> wrote in message news:79642ce0-9255-4bad-9c4f-8540f2cf2d5fo15g2000yqm.googlegroups.com...
[..]
a zatem prosze bezpodstawnie nie zarzucac mi hipokryzji,
nie obrazac Instruktora, który wykonal ze mna powyzsze
nurkowanie i nie podważać autorytetu mojego Stowarzyszenia
(www.swa.org.pl).

Czy ja Ci coś zarzucam? Wyluzuj nieco kobieto... :-)

Ja rozumiem, ze niektorym trudno scierpieć wlasne braki
zwłaszcza, jesli sa dostrzegalne na tle istoty plci zenskiej,

Bynajmniej... musisz mnie z kimś mylić.
A może ta wypowiedź tylko przypadkiem pojawiła się pod
moją i adresowałaś swoje płacze i żale do Jana Dudzińskiego?

Data: 2009-08-12 12:01:03
Autor: Syrenka_013
Pszemol poniżej limitów
na posta odpowiedzialam poprostu pod ostatnia wypowiedzia...
nieporozumienie ;-) stay cool

Data: 2009-08-12 14:21:35
Autor: Pszemol
Pszemol ponizej limitów
"Syrenka_013" <margita9@gmail.com> wrote in message news:f42252ae-480a-4df9-8484-4598f0ab25bek6g2000yqn.googlegroups.com...
na posta odpowiedzialam poprostu pod ostatnia wypowiedzia...
nieporozumienie ;-) stay cool

OK... :-) Ciesze sie ze to tylko nieporozumienie.

Pozdrawiam "istote plci zenskiej" :-))))))
Pszemol

p.s. Nie wiem czemu Jan sie ludzi czepia tu na grupie ale mysle
ze po Twoich obszernych wyjasnieniach juz nie ma do tego powodu.
Czy to prawda, Janie?

Data: 2009-08-12 21:43:11
Autor: SHARMDIVER.PL
Pszemol poniżej limitów
Syrenka_013 wrote:
na posta odpowiedzialam poprostu pod ostatnia wypowiedzia...
nieporozumienie ;-) stay cool

Wg standardów jakiej organizacji był prowadzony kurs trimiksowy?
Kto go prowadził?

Data: 2009-08-13 21:10:28
Autor: Daniel Kowalski
Pszemol poniżej limitów
SHARMDIVER.PL pisze:
Syrenka_013 wrote:
na posta odpowiedzialam poprostu pod ostatnia wypowiedzia...
nieporozumienie ;-) stay cool

Wg standardów jakiej organizacji był prowadzony kurs trimiksowy?
Kto go prowadził?

Janku, pod publiczkę zadajesz pytania, na które znasz odpowiedź.
Dla Twojej informacji kurs/stopień NAUI Heliair Diver daje umiejętności i uprawnienia do nurkowań z mieszankami zawierającymi 16% tlenu. Na 70m będziesz więc miał PPO2 na poziomie 1.28, czyli w dopuszczalnej granicy.
Pozdrawiam KOWI (między innymi NAUI Heliair ;-D)

Data: 2009-08-14 09:43:46
Autor: SHARMDIVER.PL
SHARMDIVER.PL pisze:
> [...]

Pozdrawiam KOWI (między innymi NAUI Heliair ;-D)

Drogi Danielu Kowalski standardy NAUI mówią:

Heliair Diver

The NAUI Heliair Diver course provides the training and experience you need to
competently plan and execute extended range dives that require stage
decompression utilizing Heliair and EANx and/or oxygen. You&#8217;ll learn the hazards
and proper use of Heliair for dives to maximum of 180 fsw / 55 msw that require
stage decompression, utilizing EANx mixtures and/or oxygen during decompression.

This course may be combined with the Decompression Techniques Diver Course with
additional dives and training. As with all courses, there are minimum
requirements: for Heliair Diver, you must be 18 years of age; have logged at
least 75 dives, (10 of which must be decompression dives in the environment in
which the course is being taught); and be certified as a NAUI Technical EANx
Diver, Decompression Techniques Diver unless combined with this course, and NAUI
Helitrox Diver or equivalent thereof.

Mówią one między innymi iż nurek z Twoim stopniem (Heliair NAUI) może nurkować
maksymalnie do głębokości 55m a nie jak piszesz do 70m :( Czy to ja źle interpretuję to co zostało napisane przez NAUI czy też Ty nie
znasz standardów i swoich uprawnień po kursie? Kto był Twoim instruktorem?

Dodatkowo zostało tu napisane iż TRZEBA mieć uprawnienia Techniki Dekompresyjne
których Pani Prezes nie ma.

Czy nie zastanawia Ciebie i innych iż Pani Prezes nie potrafi udzielić zwykłej
odpowiedzi przez KILKA MIESIĘCY na temat swoich uprawnień i nurkowania i
wszystko co pisze to wykręty?
Czy nie zastanawiasz się, że instruktorzy i baza w której odbyły się te
nurkowania milczą jak zaklęci OD MIESIĘCY mimo iż przecież czytają dokładnie listę?
Co powiesz na wypowiedź z przed kilku dni osoby w tym wątku iż: w Polsce w
bazach to normalne iż nurkuje się na trymiksie bez uprawnień, bo przecież szkoda
pieniędzy na kursy (wyciąganie kasy) a odpowiednią wiedzę można zdobyć czytając
internet co zostało przyjęte z głębokim zrozumieniem przez osoby na liście (tak
jak w innym wątku, że jak się nurkuje to bez wódki w dużych ilościach nie da
rady :( )
Czy nie sądzisz, że takie załatwianie sprawy jest KOMPROMITACJĄ Pani Prezes i
organizacji SWA stowarzyszenia promującego bezpieczeństwo w nurkowaniu. Przecież
ona powinna być "bardziej święta od Papieża" !!

Data: 2009-08-14 11:19:36
Autor: Zboj

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructorWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:5f67.0000008a.4a8515b2newsgate.onet.pl...
SHARMDIVER.PL pisze:
[...]

Parafrazując:

"Ciekawe, że Duziński  nie potrafi udzielić zwykłej
odpowiedzi przez KILKA MIESIĘCY na temat swoich uprawnień i nurkowania i
wszystko co pisze to wykręty i ataki na innych?
Czy nie zastanawiasz się, że instruktorzy SSI, do której należy Dudziński,
milczą jak zaklęci OD MIESIĘCY mimo iż przecież czytają dokładnie listę?"

Jak zwykle tendencyjna i nudna względność Dudzińskiego.

Dudziński - to jakie masz uprawnienia techniczne i jak głęboko nurkowałeś w oparciu o nie?

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-14 12:00:56
Autor: SHARMDIVER.PL
Bezwstydny piord marciniak
Już ci zwracali ludzie na liście uwagę na twoje wyjątkowe chamstwo.
Udowodniono ci bezczelne kłamstwa.
Nie masz wstydu marciniak?
Dlaczego mam odzywać się do takich osób?

A dla ciekawych oto moje kwalifikacje instruktorskie:

Jan może uczyć następujących programów/kursów nurkowych/specjalności SSI:

Snorkeling Course Kurs Snorklingu
Scuba Skills Update Program Przypomnienie Umiejętności Nurkowych
Try Scuba Diving Program "Nurkowanie na próbę" znany też jako Intro (także dla
dzieci - Junior)
Try Scuba Pool Program "Nurkowanie na próbę" znany też jako Intro (basen)
(także dla dzieci - Junior)
Scuba Diver Kurs nurkowania Scuba Diver (także dla dzieci - Junior)
Advanced Adventurer Kurs nurkowania Advanced Adventurer (także dla dzieci - Junior)
Open Water Diver Kurs nurkowania Open Water Diver (także dla dzieci - Junior)
Specialty Diver Kurs nurkowania Specialty Diver (także dla dzieci - Junior)
Advanced Diver Kurs nurkowania Advanced Diver (także dla dzieci - Junior)
Dive Control Specialist Kurs nurkowania Dive Control Specialist

Prowadzi też kursy specjalności SSI ( Specialty Course SSI ):

Specialty Course Boat Diving Kurs "Nurkowanie z Łodzi"
Specialty Course Computer Diving Kurs posługiwania się komputerami przy
planowaniu nurkowań i nurkowaniu
Specialty Course Deep Diving Kurs "Głębokie nurkowania" (do 40 m)
Specialty Course Dry Suit Diving Kurs "Nurkowania w Suchym Skafandrze"
Specialty Course Enriched Air Nitrox Kurs "Nitrox" Nurkowania z wykorzystaniem
wzbogaconego powietrza Nitrox'u
Specialty Course Equipment Techniques Kurs "Specjalista Sprzętowy"
Specialty Course Night Diving and Limited Visibility Kurs "Nurkowania w nocy i
przy ograniczonej widoczności"
Specialty Course Navigation Kurs "Podwodnej Nawigacji"
Specialty Course Perfect Buoyancy Kurs "Perfekcyjnej Pływalności"
Specialty Course Search & Recovery Kurs "Poszukiwanie i Wydobywanie"
Specialty Course Snorkling Kurs "Snorkling'u "
Specialty Course Stress&Rescue Kurs "Nurek Ratownik"
Specialty Course Wreck Diving Kurs "Nurkowanie na wrakach"
Specialty Course Waves, Tides & Currents Kurs "Fale, Przypływy/Odpływy i Prądy" --

Data: 2009-08-14 16:08:48
Autor: Zboj
Kurs czytania dla Dudzińskiego.

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructorWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
A dla ciekawych oto moje kwalifikacje instruktorskie:

Dudziński, do szeregu Twoich niewątpliwych zalet dołączasz jak widzę ponownie nieumiejętnosć czytania.

Czemy na proste pytanie:
"Jakie masz uprawnienia techniczne i jak głęboko nurkowałeś w oparciu o nie?"
....wklejasz kolejny nudny market opisujący, że możesz szkolić junior scuba diver itp. rekreacyjne reklamówki w wątku, w którym rozpętałeś burzę dot. nurkowań TECHNICZNYCH? Jak na razie nie pokazałeś żadnych kompetencji technicznych, które pozwoliłyby Ci besztać ludzi opisujących swoje nurkowania techniczne. No nie wstydź się. I nie uciekaj po wszelkie możliwe chamskie kalumnie, by tylko nie odpowiedzieć na to proste pytanie, które sam wywołałeś swoimi chamskimi docinkami i niekompetentnymi wypowiedziami. Chyba, że na szybko szukasz kogoś, u kogo zrobisz choć adv. ean lub próbujesz załatwić szybciorem nie daj boże uprawnienia instruktora nitroxowego! To by było przecież coś!

Powtórzę pytanie i nie wstydź się:

Data: 2009-08-14 10:10:19
Autor: Pszemol
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:h63r5h$10oc$1news2.ipartners.pl...
[...]

Twoja argumentacja i tok rozumowania budzi we mnie wątpliwości.

Czy samemu trzeba koniecznie być certyfikowanym nurkiem
technicznym aby wiedzieć że ktoś inny przekroczył swoje limity ?

Czy ja muszę być AOWD aby wiedzieć że jakiś inny AOWD nurek
przekroczył swoje limity? NIE! Do tego aby wiedzieć że ktoś limity
przekroczył wystarczy znajomość certyfikacji jakie ten ktoś ma
i limitów do jakich one uprawniają. Samemu nie trzeba mieć tych
samych certyfikacji...

Przecież wszystko co musisz wiedzieć o limitach jest powszechnie
dostępne - to wiedza którą możesz zdobyć bez certyfikacji...

Nie trzeba być osobiście kangurem ani mieszkać w Australii
aby wiedzieć że kangur ma torbę i skacze na tylnych nogach! :-))

Data: 2009-08-14 11:27:58
Autor: Daniel Kowalski
[OT] Uprawnienia

Mówią one między innymi iż nurek z Twoim stopniem (Heliair NAUI) może nurkować
maksymalnie do głębokości 55m a nie jak piszesz do 70m :(

Tak, masz rację co do formalnej głębokości.
Reszty wypowiedzi nie będę komentował z uwagi na Twoje bardzo podłe intencje. Poza tym nie lubię wypowiadać się w nie swoim imieniu.
Co do kursu Heliair, mogę Cię zapewnić, że przygotowuje (ta wiedza + skillsy są bezwzględnie wymagane) do znacznie głębszych nurkowań (zagadnień nie będę Ci wymieniał, bo zapewne i tak są ci obce).
Dla "plastiku" pewnie bym wybrał DSAT TecTMX ale w sumie nie o to chodzi ;-)z resztą dyskusja o standardach i szkoleniach to już osobny temat...

PS. Gratuluję niezłego wakacyjnego FLEJMA - chętnie go będę dalej czytał

Data: 2009-08-14 11:45:23
Autor: Zboj
[OT] Uprawnienia
Mówią one między innymi iż nurek z Twoim stopniem (Heliair NAUI) może nurkować
maksymalnie do głębokości 55m a nie jak piszesz do 70m :(

Tak, masz rację co do formalnej głębokości.

Pisałem już w kontekście TDI, więc tutaj tylko dodam, że uprawnienia tmx części organizacji nie są spójne matematycznie. Zestawienie bowiem dopuszczalnego w danej federacji PPO2 i frakcji tlenu w tmx daje głębokości niższe, od zachowawczych wytycznych max. depth wskazanych na plastiku. W praktyce przyjmuje się nurkowanie kursowe do max depth i dalsze nurkowania formalnie w ramach PPO2 i frakcji. Najbardziej widoczne jest to przy AdvTMX, gdzie np. pułap 100 m na plastiku teoretycznie zamykałby drogę do jakichkolwiek nurkowań poniżej 100 m. A to "najgłębsze" w zasadzie szkolenie ala carte dostępne dla "nie zawodowców".
Frakcja z plastiku wyznacza w więc mieszankę, którą można uzyskać w bazie. I de facto to limituje głębokości wraz z PPO2.
Można oczywiście się spierać, czy max-depth z plastiku wskazuje na zalecaną głębokość, czy też bezwzględnie obowiązującą. Wtedy dla 55, czy 60 m niższa frakcja tlenu miałaby na celu tylko obniżenie PPO2 na maksymalnej głębokości planowanego nurkowania. W niektórych przypadkach taka redukacja ma oczywiście uzasadnienie. Problem w tym, że nadal nie rozwiązuje to problemu głębokich nurkowań wynikającego z max-depth advTMX.
Powtórzę dla bardziej opornych. Piszę nie o robieniu 120 m na tmx, czy 75 na powietrzu. A o nurkowaniu w ramach frakcji PPO2 i O2 wynikających z posiadanych uprawnień, których różnica np. dla odpowiednio 1.4/0.18 wynosi 7.77(7) ata, a więc w uproszczeniu 67 m.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-14 13:20:58
Autor: SHARMDIVER.PL
[OT] Uprawnienia do ręki dziewicy oraz połowy królestwa :)
Daniel Kowalski wrote:

Mówią one między innymi iż nurek z Twoim stopniem (Heliair NAUI) może nurkować
maksymalnie do głębokości 55m a nie jak piszesz do 70m :(

Tak, masz rację co do formalnej głębokości.

Jasne.
Czyli uprawnienia - uprawnieniami, kursy - kursami a zanurkujesz sobie i tak na głębokość na jaką "się czujesz" tu - 70m. Prawda?

Reszty wypowiedzi nie będę komentował z uwagi na Twoje bardzo podłe intencje.

Czy przypadkiem nie czytałeś ostatnio bajek  o złym smoku, biednej dziewicy i rycerskim kowalu co ją uratował?
Spodziewasz się ręki dziewicy co księżniczką się okazała i pół królestwa   w nagrodę?
Możesz to sobie między bajki włożyć - to nie było na prawdę :)

Tak samo jak myślenie iż nurkowanie bez odpowiednich kursów i umiejętności jest bezpieczne dla Ciebie.

Nurkuj bezpiecznie zgodnie z zasadami.

Data: 2009-08-17 15:17:33
Autor: SHARMDIVER.PL
Syrenka_013 wrote:
na posta odpowiedzialam poprostu pod ostatnia wypowiedzia...
nieporozumienie ;-) stay cool

Syrenka_013 - Margita Ślizowska wrote:
  W ramach kursu TMX instruktor ma prawo zabrać kursanta na nurkowanie do gebokości 100 m. Ja bylam zaledwie na 69,8 m, a zatem prosze bezpodstawnie nie zarzucac mi hipokryzji, nie obrazac Instruktora, który wykonal ze mna powyzsze nurkowanie i nie podważać autorytetu  mojego Stowarzyszenia (www.swa.org.pl).

Pytanie ciągle aktualne:

w jaki sposób Pani i INSTRUKTORA (Starnaś, Winek?) mająć TYLKO stopień Technical Nitrox (EANNx) Diver mogła Pani nurkować na głęgokość 69.8 m na TRIMIKSIE? Na jakiej podstawie sądzi Pani iż mogła zanurkować jeszcze głębiej (100m)?

[...]

Jak to się ma do filozofi organizacji której jest Pani Prezesem z założycielem? www.swa.org?

Czy zamierza sie Pani podać do dymisji aby nie kompromitować organizacji?

Co z instruktorami (Starnaś, Winek), bazą nurkową które w tym brały udział?

Data: 2009-08-17 17:15:03
Autor: SHARMDIVER.PL

Poprawka - niestety tak wychodzi jak się w tym samym czasie mówi, pisze kilkoma językami.. :)

[...]

w jaki sposób zdaniem Pani Prezes SWA i INSTRUKTORA (Starnaś, Michał Winek NAUI) mająć TYLKO stopień Technical Nitrox (EANx) Diver mogła nurkować na głębokość 69.8 m na TRIMIKSIE? Na jakiej podstawie sądzi Pani iż mogła zanurkować jeszcze głębiej (100m)?

[...]

Jak to się ma do filozofi organizacji której jest Pani Prezesem z założycielem? www.swa.org.pl?

Czy zamierza sie Pani podać do dymisji aby nie kompromitować organizacji?

Co z instruktorami (Starnaś, Michał Winek Naui), bazą nurkową które w tym brały udział?

Data: 2009-08-17 13:26:25
Autor: Syrenka_013
Margita ŚlizowskaWspółzałożyciel i wiceprez es SWA stowarzyszenia promującegobezpieczeństwo w nurkowan iu
Panie Dudzinski,
w zwiazku z moim wysmienitym wakacyjnym humorem przejrzałam moj
logbook i dopatrzyłam sie jednej niescislosci za ktora najpokorniej
przepraszam (ach, to wszystko z powodu zbyt duzego natloku zajec...).
Moje koszmarnie nieodpowiedzialne, skrajnie niebezpieczne i
skandalicznie głebokie ekstremalne nurkowanie na Frankenie odbylo sie
PRZED rozpoczeciem mojego kursu TMX, a zatem czesciowo ma Pan racje.
Rozwiniecie slowa "czesciowo" pozwole sobie pozostawic dla siebie. OK?
Czy teraz czuje sie Pan usatysfakcjonowanym i w pelni szczesliwym
czlowiekiem? mysle, ze nareszcie TAK... ;-)

Data: 2009-08-17 22:38:29
Autor: SHARMDIVER.PL
Syrenka_013 wrote:
[...]

Czy można poprosić również o owypowiedź Instruktorów którzy wtedy z Panią byli, zaplanowali te nurkowanie dla Pani?

Data: 2009-08-17 22:45:25
Autor: SHARMDIVER.PL
SHARMDIVER.PL wrote:
Syrenka_013 wrote:
[...]

Co ciekawe Michał Winek jest POLECANY przez NAUI Polska

http://www.naui.pl/

Główna strona na dole.

"jaja jak berety" :)

Data: 2009-08-12 16:05:00
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5tup6.368.0poczta.onet.pl...

I nikt tu zdaje się nie ma pretensji o to, że ktoś nurkował niżej niż swoje limity.
Problem się pojawia gdy ten sam ktoś miałby propagować bezpieczne standardy.

A gdzie jest napisane, że nurkowała niżej niż swoje limity?

"Frankena zrobilam w ramach kursu TMX" - czyli wszystko zgodnie ze standardami i uprawnieniami...

ale ty musisz powtarzać bzdury dalej... tak długo aż zaczną one nabierać cech prawdy. Właśnie dlatego kilka osób się odezwało, żeby to cech prawdy nie nabrało a wręcz bzdury trzeba piętnować.

Karol

Data: 2009-08-12 07:25:40
Autor: WojtekC
Instruktor Naui - nurkowania bez "papierów"
On 12 Sie, 16:05, "Karol Susicki [DIVEZONE.PL]"
<d...@usunto.divezone.pl> wrote:

Karol

Karolu proszę Cie (jak i pozostałą część użytkowników powyższego
wątku) o nie karmienie trolla....

Pszemol pisał, pisze i będzie pisał w każdym wątku, który się tu
pojawia bo to jest sens jego egzystowania....

Jedynym wyjściem z sytuacji jest totalne ignorowanie kolesia....

pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-08-12 11:31:54
Autor: Zboj
[...]

Rozwijając temat.

Uprawnienia Tmx części federacji zakładają nurkowanie z frakcją tlenu do 18% i PPO2 do 1.4 lub 1.5. Jeśli wykonasz proste obliczenie typu 1.4/0.18 otrzymasz 7,77(7) ata, a więc MOD 67 m. Dla PPO2 1.5 będą to 73 m. Tak więc uprawnienia lub kurs Tmx pozwala na wykonanie w ramach uprawnień opisywanego nurkowania na wraku leżącym na 70 m przy jednym z 2 założeń - albo nie sięga się stępki (czy innego najniższego punktu) wraku i nurkujesz do 67 m, albo nurkujesz w federacji dopuszczającej PPO2 1.5 i masz jeszcze 3 m zapasu. Wyliczenia powyższe mają charakter aptekarski, bo do tego się sprowadza ten wątek. Tak więc bzdurą jest gardłowanie ignoranta Dudzińskiego, że do nurkownia na wraku leżącym na 70 m potrzebny jest Adv. Tmx. Nie, nie jest. Istniejąca na plastikach TDI informacja o max głebokości jest tutaj nieścisła, bo z jednej strony uprawnia do nurkowania z frakcją tlenu 18%, a z drugiej do PPO2 1.4. Matematycznie się to nie dopina i ma na celu raczej wskazówkę dot. bezpieczeństwa. Podobnie jest z plastikiem Adv Tmx TDI, na którym jest napisane m.in. zalecenie, że do 100 m, a wyższego stopnia nie ma. W praktyce więc informacja o 100 m stanowi bardziej zabezpieczenie federacji, niż kolejny próg. Ciekawostką jest, że np. DAN akceptuje bez żadnych dodatkowych ustaleń odpowiedzialność za nurka do 120 m. itd.

I wracając jeszcze do Deep'a. Ścieżki róznych federacji nie zawsze przewidują Deepa. Np. CMAS zakłada iż stopień P2 upoważnia do nurkowania na 40 m na powietrzu, zaś P3 - do 50 m na powietrzu. W federacji tej nie ma popularnego układu AOWD (30 m), Deep (40 m). Oba te poziomy certyfikacji obejmuje po prostu P2. Kurs Tmx w tej federacji wymaga zaś PN1 i PN2, czyli odpowiednio Nitroxu i Adv. Nx. I tyle, jeśli chodzi o wymagania. Nie ma żadnego Deep. Tandem P2/PN2 formalnie wystarcza do realizacji kursu TDI Tmx (czy też Tmx w części innych federacji). Jak widać, nigdzie nie ma po drodze żadnego Deepa.

Problemem tego wątku jest to, że dyskutują w nim w większości pieniacze lub początkujący nurkowie, którzy... nie chcą sięgnąć do żadnych ścieżek certyfikacji choćby najpopularniejszych federacji. By przejrzeć tabelki, w tym tabelki ekwiwalentności, nie trzeba mieć jakiegokolwiek szkolenia nurkowego. Wystarczy po prostu umieć i chcieć poczytać to, co każda federacja publikuje na swojej stronie. Zamiast tego jednak wychodzą bzdurnie przydługie wąki podniecające głównie idiotę Dudzińskiego, który na ilości swoich wystąpień pewnie buduje i swoje chore ego i szansę trafienia go w wyszukiwarkach w pytaniach o nurkowanie. A to po prostu niekompetentny trep, który wmawia tutaj wielokrotnie i wprost, że nurkowanie na wrak na 70 m jest formalnie niemożliwe bez Adv. Tmx. Ba... że to ostatni etap szkolenia na ten stopień. Kolejna bzdura. Finalne nurkowanie na kursie Adv. Tmx sięga 100, a nie 70 m. Nie sądze jednak, by to przekonało klakierów Dudzińskiego, że pieprzy bez sensu również w kontekście nurkowań technicznych, na których po prostu za cholerę się nie zna.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-12 11:53:12
Autor: Adm F
Tomek Sienicki pisze:

Na Śląsku o takich pajacach mówi się "ciule"...
--
tomek Sienicki

Tomku, na Śląsku Cieszyńskim wali się ich w ryj.... a konkretnie jetfinem :-)
--

Adam instr. NAUI 49419

Data: 2009-08-12 06:01:06
Autor: jacekplacek
Dudziński i jego delirki
Syrenka_013 <margita9@gmail.com> napisał(a):
ciach :)

W związku z tym:
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.rec.nurkowanie&tid=1100853&MID=%3Ch5sden%24jlq%241%40inews.gazeta.pl
%3E
myślę, że czeka nas fajne nurkowanko :D
Co do Dudzińskiego. W normalnych czasach, za mniejsze kalumnie wyzywano na pojednek... równych sobie. Takich jak Dudziński, kazano by co najwyżej obić kijami, lub psami poszczuć :)

Data: 2009-08-11 12:27:26
Autor: jacekplacek
Dudziński i jego delirki
  jacekplacek wrote:

Jakie

> "ekstremalne" głębokości. Bo, że nie znasz minimów, żeby się na nich
znaleźć,
 > już wiem.

Masz babo placek!
Doprawdy?
O czym ty piszesz?
Cytat:
"Ostatni weekend XDiversTeam spędzili w przytulnej bazie Jurka
Jabłońskiego JASA (www.akademiapodwodna.pl). Wykonaliśmy trzy
nurkowania: Abille (50 m), Trałowiec (40 m), Franken (70 m). Warunki
pogodowe były nadzwyczaj komfortowe, a widoczność na Frankenie
oszałamiająca. Szczególnie zachwycił nas błyskawiczny czas dopłynięcia
(zaledwie 40 min.) na pozycję Frankena i precyzja, z jaką Starnaś
trafił w lewy górny róg nadbudówki ;-)
serdecznie dziękujemy Jurkowi
oraz całej Ekipie Akademii Podwodnej"
Głębokości na wrakach:
http://www.nurkowanie.biz/wykaz.jpg
Które z tych głębokości uważasz za ekstremalne? Jakie są minimalne uprawnienia, żeby na tych wrakach nurkować?

Data: 2009-08-11 16:08:00
Autor: qlphon
Dudziński i jego delirki
Głębokości na wrakach:
http://www.nurkowanie.biz/wykaz.jpg

to normalne? :
Forbidden
You don't have permission to access /wykaz.jpg on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Apache/1.3.41 Server at nurkowanie.biz Port 80

Data: 2009-08-11 14:24:43
Autor: jacekplacek
Dudziński i jego delirki
qlphon <qlphon@poczta.fm> napisał(a):
> [...]

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Spod "Opery" wskakuje mi bez problemu.

Data: 2009-08-11 16:40:52
Autor: qlphon
Dudziński i jego delirki
> [...]

You don't have permission to access /wykaz.jpg on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an

IE, FF to samo - nie działa

Data: 2009-08-11 17:00:59
Autor: Zboj
Dudziński i jego delirki

> [...]

You don't have permission to access /wykaz.jpg on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an

W Operze również nie wskakuje.

Jednak co ciekawe - jak wejdzie się na http://www.nurkowanie.biz/ i kliknie z menu Wraki, a nastęnie link:
WYKAZ WRAKÓW udostępnionych przez do nurkowania przez Urzędu Morskiego w Gdyni>>>
to strona się ładuje. Dziwna blokada wywołania direct.

Powodzenia,
--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-11 12:32:28
Autor: SHARMDIVER.PL

Data: 2009-08-11 12:19:09
Autor: ~BitPump
Rżniemy głupa by Placek?
instruktorskie, Instructor Trainer IANTD, Instructor Trainer TDI)

Nie wiem jak z innymi organizacjami, ale można być Instructor Trainer TDI nie będąc nawet nurkiem (nie instruktorem - nurkiem!) Advanced Nitrox. Wszystko zależy na jakim poziomie jest się IT.

~BitPump

Data: 2009-08-10 15:49:50
Autor: Zboj
wrześniowe warsztaty jaskiniowe by MAJKI
A Ty masz jakikolwiek kurs techniczny za sobą, że gardłujesz? Jaki?

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-10 15:55:10
Autor: SHARMDIVER.PL
Piotr Marciniak i jego kłamstwa
Zboj wrote:
A Ty masz jakikolwiek kurs techniczny za sobą, że gardłujesz? Jaki?

Kłamco - udowodnił ci to Przemol na tej liście-
co to ma wspólnego z tematem?

Data: 2009-08-10 17:05:34
Autor: Zboj
Jan Dudziński i jego kłamstwa

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:h5p8rk$k4n$1news.onet.pl...
Zboj wrote:
A Ty masz jakikolwiek kurs techniczny za sobą, że gardłujesz? Jaki?

co to ma wspólnego z tematem?

Dokładnie tyle, ile Twoje pytanie wobec autorki postu. Tyle, że jej kompetencję jaskiniową można ocenić w kontekście opisu m.in. jej szkolenia jaskiniowego, bo tego ten wątek dotyczy - JASKINIOWEGO GŁĄBIE, nie tmx. W Twoich zaś Dudziński przedługich sygnaturach brak jest kompetencji technicznych, w tym jaskiniowych. Czemu więc gardłujesz? Chcesz się od koleżanki czegoś nauczyć? Spytać, gdzie możesz się uczyć? Wątpię, za duży bufon z Ciebie.

Niezależnie więc od Twoich uników - jestem ciekaw - jakie kompetencje techniczne masz udokumentowane? Jeśli masz problem z pytaniem w tym temacie, to mogę zadać je w osobnym wątku. Choć to niczego nie zmieni. Więc? Masz choćby Adv. Nx?

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-10 17:14:08
Autor: SHARMDIVER.PL
Bezwstydny piort marciniak

Data: 2009-08-10 18:44:10
Autor: Zboj
Dudziński, co ukrywasz?

Zamiast kąsać, pokaż kulturę i odpisz na pytanie: jakie masz ukończone kursy techniczne Dudziński? Pokaż klasę i.. plastiki. Wszak rozpytujesz o uprawnienia techniczne innych dyskutantów. Miej więc cywilną odwagę i napisz - że nie masz żadnego pojęcia o nurkowaniach technicznych, poza wirtualnym pieprzeniem głupot. A jak masz, to poproszę o listę. Łowco kiepskich sensacji. Krętaczu i niekompetentny kłamco.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-11 11:41:27
Autor: Zboj
Bezwstydny piord marciniak
Ty sobie pyska obleśnego nie wycieraj wkółko epitetami i odniesieniami do Twojego guru Pszemola. Przy okazji nie sądziłem, że Pszemol, to jacyś oni krętaczu, bo zaraz zaatakujesz przekonaniem, że wszyscy na sekcie podzielają Twoje zdanie pierdoło wirtualna.

Ponowię pytanie - jakie masz uprawnienia techniczne, że weryfikować Ci się zachciewa autorów postów technicznych gnidko.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-11 12:20:51
Autor: Zboj

Data: 2009-08-11 12:35:07
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:h5rgae$tsh$2news.onet.pl...
Zboj wrote:

Już ci zwracali ludzie na liście uwagę na twoje wyjątkowe chamstwo.
Udowodniono ci bezczelne kłamstwa.
Nie masz wstydu marciniak?

Czy ty SHARMDAJWERZE jesteś aż tak głupi żeby nie mieć cywilnej odwagi odpowiedzieć na proste pytanie zadane przez Zboja? Stosujesz taktykę z piaskownicy. Dobrą gdy ma się lat 3-4 wskazującą na skretynienie gdy ma się lat więcej. Wskazującą na kompletne ignoranctwo gdy chwali się tytułem instruktora.
 Jak tam kolego instruktorze Twoje kwity na CD SSI Bo jakby nie było padło tu na sekcie od Twojego kumpla kałoliny że takowe kwalifikacje miałeś uzyskiwać? Tymczasem cisza jak makiem zasiał. A ja jako żywo jestem zainteresowany dalszą karierą w tej federacji. A to wszystko po tym jak chwaliłeś się niedawno ilością plastyków, w których jesteś specjalistą. Ja też bym tak chciał, ale tyle plastyków to nawet PADI nie oferuje.
Włodek

Data: 2009-08-11 12:42:09
Autor: SHARMDIVER.PL
Zboj wrote:

[...]

Kiedy będziesz miał tyle zwykłej przyzwoitości aby przeprosić na liście za KŁAMSTWA które wypisywałeś na liście pod moim adresem?

Kiedy przeprosisz ludzi z listy za WYJĄTKOWO CHAMSKIE słowa, które tu wypisywałeś panie "instruktorze" "specjalność szkolenie dzieci" :(

Data: 2009-08-11 17:07:16
Autor: Zboj
cham dudziński

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:h5rhtf$377$1news.onet.pl...
Włodzimierz Kołacz wrote:

[...]

A kiedy Ty Chamie Dudziński przeprosisz ludzi z listy za swoje WYJĄTKOWO CHAMSKIE słowa, które tu wypisujesz panie "instruktorze" od niestawiania się na spotkania z klientami, obrażania klientów, zostawiania ludzi na morzu, bez kwalifikacji do uprawiania tego zawodu? I kiedy się przyznasz, jak niskie masz uprawnienia nurkowe?

Naucz się podpisywać pod swoimi kalumniami napuszony, tępy gnojku. Jak już masz czelność kogoś obrażać, miej odwagę się podpisać i podaj, gdzie w tym SSH się chowasz, bo niekoniecznie w bazie, by można było Cię spytać o zdanie osobiście pierdoło.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-10 23:33:08
Autor: _Slnt_
SHARMDIVER.PL pisze:

Zboj wrote:

A Ty masz jakikolwiek kurs techniczny za sobą, że gardłujesz? Jaki?

A Ty Jasiu, masz jakikolwiek kurs techniczny za sobą, że dopierdalasz się do innych? Jaki?

--

wrześniowe warsztaty jaskiniowe by MAJKI