wrzutnia pkobp

Data: 2012-02-21 21:12:21
Autor: Wemif
wrzutnia pkobp
http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Skok-na-bank-bez-broni-i-wlamania-Skradl-15-mln-euro,wid,14271337,wiadomosc.html

"Zamiast banknotów w wrzutni nocnej zostawił pocięte kawałki papieru"

a.

Data: 2012-02-21 22:54:01
Autor: Zbynek Ltd.
wrzutnia pkobp
Wemif napisał(a) :
http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Skok-na-bank-bez-broni-i-wlamania-Skradl-15-mln-euro,wid,14271337,wiadomosc.html

"Zamiast banknotów w wrzutni nocnej zostawił pocięte kawałki papieru"

W artykule nie ma nazwy banku.
Ale koledze podałem w żartach, że albo PKO BP, albo PKO SA :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-02-21 22:10:44
Autor: Wemif
wrzutnia pkobp
Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote:

"Zamiast banknotów w wrzutni nocnej zostawił pocięte kawałki papieru"

W artykule nie ma nazwy banku.

Faktycznie, sorry. Nie wiem dlaczego po przeczytaniu byłem pewien, że mowa o PKO BP.

a.

Data: 2012-02-21 23:33:41
Autor: witek
wrzutnia pkobp
On 2/21/2012 3:12 PM, Wemif wrote:
[...]

1. Nie wydaje wam sie dziwne, ze bank nie sprawdza co wylądowało we wrzutni przed zaksięgowaniem?

2. Nie wydaje wam sie dziwne, że ktokolwiek wrzuca 1.5 mln euro gotówką i bank nie zwraca na to specjalnej uwagi?

Mi to wygląda na artykuł popełniony po pijaku.

Data: 2012-02-22 09:53:45
Autor: Michal Jankowski
wrzutnia
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

1. Nie wydaje wam sie dziwne, ze bank nie sprawdza co wylądowało we
wrzutni przed zaksięgowaniem?

2. Nie wydaje wam sie dziwne, że ktokolwiek wrzuca 1.5 mln euro
gotówką i bank nie zwraca na to specjalnej uwagi?

Wydaje nam się. Ale za udział w puli 4.5 miliona to ludzie różne
rzeczy robią...

  MJ

Data: 2012-02-22 01:10:09
Autor: krzysztofsf
wrzutnia
On 22 Lut, 09:53, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:
witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> writes:
> [...]

> gotówką i bank nie zwraca na to specjalnej uwagi?

Wydaje nam się. Ale za udział w puli 4.5 miliona to ludzie różne

Nie wierze, zeby w procedurach bankowych nie bylo kolejnosci 1.Sprawdz
wplate. 2. zarejestruj wplyw.

Przeciez to juz bylaby sprawa karna z marszu przeciwko pracownikom
winnym tego zlamania przepisow, juz w chwili pisania artykulu.
Albo wspoldzialanie pracownika, albo od dluzszego czasu zwyczajowo
lamali tam te procedury, korygujac juz na koncie po przeliczeniu
ewentualne roznice i ktos znajacy realia tego banku wykorzystal ta
mozliwosc. tu rowniez mozna pociagnac do odpowiedzialnosci osoby winne
wprowadzeniu takich nieformalnych zapewne, zaniedban .

Data: 2012-02-24 08:32:50
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
wrzutnia pkobp
witek pisze:

"Zamiast banknotów w wrzutni nocnej zostawił pocięte kawałki papieru"

1. Nie wydaje wam sie dziwne, ze bank nie sprawdza co wylądowało we
wrzutni przed zaksięgowaniem?

Nie, to normalna procedura. Bank oszczędza na kasjerach. Klient zostawia kopertę i oświadczenie "ile jest w środku". Środki są od razu księgowane, a przeliczenie zawartości koperty następuje kiedyś tam, jak akurat najtańszy kasjer będzie miał wolne... W razie różnicy bank wprowadza korektę. Oczywiście taką procedurę oferują tylko pewnym grupom sprawdzonych klientów, a nie każdemu z ulicy... :-)

2. Nie wydaje wam sie dziwne, że ktokolwiek wrzuca 1.5 mln euro gotówką
i bank nie zwraca na to specjalnej uwagi?

A to juĹź tak. :-)

--
MiCHA

Data: 2012-02-24 08:44:52
Autor: witek
wrzutnia pkobp
On 2/24/2012 1:32 AM, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
Bank oszczędza na kasjerach.

To sobie zaoszczedził na długie lata

Data: 2012-02-24 17:42:32
Autor: Zbynek Ltd.
wrzutnia pkobp
witek napisał(a) :
On 2/24/2012 1:32 AM, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
Bank oszczędza na kasjerach.

To sobie zaoszczedził na długie lata

Eeetam. Podniesie się opłaty za karty... itp. itd.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-02-22 09:02:30
Autor: Kris
wrzutnia pkobp
Użytkownik "Wemif"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ji11bl$a53$2@host.amsnet.pl...

http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Skok-na-bank-bez-broni-i-wlamania-Skradl-15-mln-euro,wid,14271337,wiadomosc.html

W linku 15mln, w artykule 10 razy mniej;)

I skąd wiesz że to w pkobp?

-- Pozdrawiam

Kris

Data: 2012-02-22 09:35:49
Autor: Jarek Andrzejewski
wrzutnia pkobp
On Wed, 22 Feb 2012 09:02:30 +0100, "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl>
wrote:

W linku 15mln, w artykule 10 razy mniej;)

przecinki i kropki w linkach pewnie się kiepsko sprawdzają.

Data: 2012-02-22 09:46:30
Autor: Kris
wrzutnia pkobp
Użytkownik "Jarek Andrzejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d6a9k7598h4hibekpr8jobih56bto6ehjj@4ax.com...

W linku 15mln, w artykule 10 razy mniej;)

przecinki i kropki w linkach pewnie się kiepsko sprawdzają.

http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Skok-na-bank-bez-broni-i-wlamania-Skradl-15-mln-euro,wid,14271337,wiadomosc.html

Akurat w tym linku jest kilka kropek i kilka przecinków;)
Nie ma tylko tego jednego dość istotnego gwoli ścisłości

Data: 2012-02-22 09:52:43
Autor: Jarek Andrzejewski
wrzutnia pkobp
On Wed, 22 Feb 2012 09:46:30 +0100, "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl>
wrote:

[...]

Słuszna uwaga. Tak czy siak: zapytaj o to webmastera wp.pl
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2012-02-22 11:33:28
Autor: Kamil Jońca
wrzutnia pkobp
"Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> writes:

[...]

Tylko przecinki i kropki mają tu znaczenie "funkcyjne" i dlatego w
"opisie" w linku ich nie ma.
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Spokojnie... To tylko prowokacja.

Data: 2012-02-22 11:41:18
Autor: gornik
wrzutnia pkobp
Osoba zwana "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisała:

[...]

W tym przypadku przecinki rozdzielają stringi dla parsera. Nie możesz
wsadzić ich gdzie Ci wygodnie.
Zresztą to jest tylko tekst pomagający wyszukiwarkom w indeksowaniu.
Możesz sobie wpisać tam cokolwiek i też będzie działać, np.:
http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Skok-na-skakance,wid,14271337,wiadomosc.html

Wygooglaj sobie mod_rewrite i wszystko będzie jasne

I sorry za OT

Górnik              |  "Więc kimże w końcu jesteś ?
mail-to(rot13):     |  - Jam częścią tej siły
arjf@revqnahf.bet   |  która wiecznie zła pragnąc
www.eridanus.org    |  wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

Data: 2012-02-22 16:45:03
Autor: Borys Pogoreło
wrzutnia pkobp
Dnia Tue, 21 Feb 2012 21:12:21 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Skok-na-bank-bez-broni-i-wlamania-Skradl-15-mln-euro,wid,14271337,wiadomosc.html

"Zamiast banknotów w wrzutni nocnej zostawił pocięte kawałki papieru"

 Pewnie przeczytał tę historię:

http://spoleczenstwo.newsweek.pl/nabici-w-koperte-- czyli-jak-ukrasc-milion,83943,1,1.html

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-02-22 17:44:47
Autor: maruda
wrzutnia pkobp
W dniu 2012-02-22 16:45, Borys Pogoreło pisze:
[...]

No to ktoś powinien wisieć, skoro udał się komuś drugi numer według tego samego scenariusza.
Ale jak znam życie, to nikomu włos z głowy nie spadnie, a współwykonawca będzie się cieszył wysoką odprawą i ubecką emeryturą.

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-02-24 08:01:49
Autor: witrak()
wrzutnia pkobp
maruda <maruda@null.com> wrote on 2012-02-22_17:44
Ale jak znam życie, to nikomu włos z głowy nie spadnie, a
współwykonawca będzie się cieszył wysoką odprawą i ubecką emeryturą.

Oczywiście, że ubecką, bo nieuprawnieni do ubeckich emerytur w
ogóle nie kradną przecież...

witrak()

wrzutnia pkobp