wrzutnia pkobp

Data: 2012-02-21 23:33:41
Autor: witek
wrzutnia pkobp
On 2/21/2012 3:12 PM, Wemif wrote:
http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Skok-na-bank-bez-broni-i-wlamania-Skradl-15-mln-euro,wid,14271337,wiadomosc.html

"Zamiast banknotów w wrzutni nocnej zostawił pocięte kawałki papieru"

a.

1. Nie wydaje wam sie dziwne, ze bank nie sprawdza co wyl±dowało we wrzutni przed zaksięgowaniem?

2. Nie wydaje wam sie dziwne, że ktokolwiek wrzuca 1.5 mln euro gotówk± i bank nie zwraca na to specjalnej uwagi?

Mi to wygl±da na artykuł popełniony po pijaku.

Data: 2012-02-22 09:53:45
Autor: Michal Jankowski
wrzutnia
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

1. Nie wydaje wam sie dziwne, ze bank nie sprawdza co wyl±dowało we
wrzutni przed zaksięgowaniem?

2. Nie wydaje wam sie dziwne, że ktokolwiek wrzuca 1.5 mln euro
gotówk± i bank nie zwraca na to specjalnej uwagi?

Wydaje nam się. Ale za udział w puli 4.5 miliona to ludzie różne
rzeczy robi±...

  MJ

Data: 2012-02-22 01:10:09
Autor: krzysztofsf
wrzutnia
On 22 Lut, 09:53, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:
witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> writes:
> [...]

> gotówk± i bank nie zwraca na to specjalnej uwagi?

Wydaje nam się. Ale za udział w puli 4.5 miliona to ludzie różne

Nie wierze, zeby w procedurach bankowych nie bylo kolejnosci 1.Sprawdz
wplate. 2. zarejestruj wplyw.

Przeciez to juz bylaby sprawa karna z marszu przeciwko pracownikom
winnym tego zlamania przepisow, juz w chwili pisania artykulu.
Albo wspoldzialanie pracownika, albo od dluzszego czasu zwyczajowo
lamali tam te procedury, korygujac juz na koncie po przeliczeniu
ewentualne roznice i ktos znajacy realia tego banku wykorzystal ta
mozliwosc. tu rowniez mozna pociagnac do odpowiedzialnosci osoby winne
wprowadzeniu takich nieformalnych zapewne, zaniedban .

Data: 2012-02-24 08:32:50
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
wrzutnia pkobp
witek pisze:

"Zamiast banknotów w wrzutni nocnej zostawił pocięte kawałki papieru"

1. Nie wydaje wam sie dziwne, ze bank nie sprawdza co wylądowało we
wrzutni przed zaksięgowaniem?

Nie, to normalna procedura. Bank oszczędza na kasjerach. Klient zostawia kopertę i oświadczenie "ile jest w środku". Środki są od razu księgowane, a przeliczenie zawartości koperty następuje kiedyś tam, jak akurat najtańszy kasjer będzie miał wolne... W razie różnicy bank wprowadza korektę. Oczywiście taką procedurę oferują tylko pewnym grupom sprawdzonych klientów, a nie każdemu z ulicy... :-)

2. Nie wydaje wam sie dziwne, ĹĽe ktokolwiek wrzuca 1.5 mln euro gotĂłwkÄ…
i bank nie zwraca na to specjalnej uwagi?

A to juĹĽ tak. :-)

--
MiCHA

Data: 2012-02-24 08:44:52
Autor: witek
wrzutnia pkobp
On 2/24/2012 1:32 AM, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
Bank oszczędza na kasjerach.

To sobie zaoszczedził na długie lata

Data: 2012-02-24 17:42:32
Autor: Zbynek Ltd.
wrzutnia pkobp
witek napisał(a) :
On 2/24/2012 1:32 AM, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
Bank oszczędza na kasjerach.

To sobie zaoszczedził na długie lata

Eeetam. Podniesie się opłaty za karty... itp. itd.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się
wszystkie możliwo¶ci.]

wrzutnia pkobp