ws wp48 i inne bzdury

Data: 2009-06-01 04:03:47
Autor: sooobi
ws wp48 i inne bzdury
http://www.wagesofwins.com/Top152009.html

PG

4. Calderon
Lepszy niz Andre Miller, Deron Williams, Tony Parker, Billups...

Sg

4.Mike Miller

wg wp48 lepszy niz Kobe czy Roy

SF

Gdzie jest Danny Granger?

PF

Murphy, Dice i Scola to 3 z 4 pierwszych Pf w lidze.
NIEZLE, naprawde niezle

3. David Lee - wolne zarty?
Przybilla > Bosh

Tyle herezji to nawet L'e nie wytworzyl w ciagu jednego sezonu:)

pzdr

Data: 2009-06-01 20:42:29
Autor: kszyhu fr@ckowiak
ws wp48 i inne bzdury
Dnia 01-06-2009 o 13:03:47 sooobi <sooobi@gmail.com> napisał(a):

http://www.wagesofwins.com/Top152009.html

PG

4. Calderon
Lepszy niz Andre Miller, Deron Williams, Tony Parker, Billups...
[...]

A co jest nie tak z Calderonem tak w ogóle?
Assists per game (RS 2008-09) - 4.miejsce - za Paulem, Williamsem, Nashem  i _przed_ Millerem, Parkerem, Billupsem...
Assists per turnovers - 1.miejsce - _przed_ Millerem, Williamsem,  Parkerem, Billupsem...
Zbiórki i przechwyty - podobnie jak Williams, Parker czy Billups.

Nie jestem pewien, ale czy nie jest tak, że wg Ciebie Calderon jest, hmm,  słaby(?), a wg Leszczura - solidnym PG?

pzdr
kszyhu

Data: 2009-06-01 13:34:57
Autor: L'e-szczur
ws wp48 i inne bzdury
On 1 Cze, 20:42, "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackow...@gazeta.pl>
wrote:
Dnia 01-06-2009 o 13:03:47 sooobi <soo...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Zbiórki i przechwyty - podobnie jak Williams, Parker czy Billups.

Nie jestem pewien, ale czy nie jest tak, że wg Ciebie Calderon jest, hmm,

Wedlug mnie Calderon nie jest solidnym PG, a wysmienitym. Paul i Deron
sa bardziej spektakularni, Rondel wszechstronniejszy, ale to Calderon
jest moim rozgrywajkiem przyszlosci :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-01 20:45:25
Autor: Tomasz Radko
ws wp48 i inne bzdury
kszyhu fr@ckowiak pisze:
[...]

A co jest nie tak z Calderonem tak w ogĂłle?
Assists per game (RS 2008-09) - 4.miejsce - za Paulem, Williamsem, Nashem i _przed_ Millerem, Parkerem, Billupsem...
Assists per turnovers - 1.miejsce - _przed_ Millerem, Williamsem, Parkerem, Billupsem...
ZbiĂłrki i przechwyty - podobnie jak Williams, Parker czy Billups.

Nie jestem pewien, ale czy nie jest tak, że wg Ciebie Calderon jest, hmm, słaby(?), a wg Leszczura - solidnym PG?

CytujÄ…c Berriego
====================================
In general, reactions to such analysis follow two paths.  If the person reacting likes the analysis (i.e. I always knew Magic was the best), then the reaction will look like this… “Professor Berri – with some of the best analysis I have ever seen – has confirmed that Magic is the greatest player for the Lakers since 1977.”

If the person, though, does not like the analysis (i.e. Kurt Rambis is 11th?), then you see… “Berri – who no one thinks knows what he is talking about – actually thinks Rambis is a great player.  That is all you need to know to see how stupid all the advanced stats are.  Why can’t these geeks put the computer down and watch a freakin’ game.”  Or something like that (usually the language is more colorful).

Although I like the first approach (and I am not too keen on the second), both reactions have the same problem.  In both instances the person reacting is arguing from conclusion back to evidence.   In other words, their reaction to Wins Produced is entirely dictated by whether or not what it says confirms what the person already believed.  If it does, then Wins Produced is great.  If not, then it’s stupid.

Unfortunately, this is not how one should do analysis.  When we do research we start with the evidence and work to the conclusion.  And if we think a conclusion is incorrect, we have to actually go out and find sufficient evidence that allows us to reach a different conclusion.
====================================

I to jest zresztą główna przyczyna popularności PER. PER potwierdza stereotypy, nie podważa powszechnie wyznwanych osądów. Ludzie nie lubią dysonansów. "Przecież powszechnie wiadomo, że Kobe jest największym wydarzeniem od czasu wynalezienia paczkowanego chleba, a tutaj Berri śmie twierdzić, że fafdziesięciu graczy ma lepszy WP48? HEREZJA! Spalić go!!!".

pzdr

TRad

Data: 2009-06-02 00:02:26
Autor: sooobi
ws wp48 i inne bzdury
kszyhu fr@ckowiak pisze:
[...]

Leszczura skali nie bierz pod uwage to heretyk, to po pierwsz:)

A po drugie, Calderon statystycznie pewnie wyglada super, swietnie fg% ft% as/to trojki ciska, ale jest najwieksza pokraka defensywna jaka mozesz spotkac w pierwszej piatce jakiegokolwiek zespolu NBA.

pzdr

Data: 2009-06-02 00:39:53
Autor: L'e-szczur
ws wp48 i inne bzdury
On 2 Cze, 00:02, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
kszyhu fr@ckowiak pisze:

> [...]

> hmm, słaby(?), a wg Leszczura - solidnym PG?

Leszczura skali nie bierz pod uwage to heretyk, to po pierwsz:)

Heretyk jednych jest mesjaszem innych :-)))))
Ale ze nie mam mesjańskich zapędów to godze sie na role rodzimego
heretyka - ktos musi stymulowac mlode (i te nieco zwapniałe - tak TRad
to do Ciebie) umysły :-)

A po drugie, Calderon statystycznie pewnie wyglada super, swietnie fg%
ft% as/to trojki ciska, ale jest najwieksza pokraka defensywna jaka
mozesz spotkac w pierwszej piatce jakiegokolwiek zespolu NBA.

Nie najwieksza, ale faktycznie to nie jest defensywnym PG. A ze statsy
defensywne ciezko jest uwzglednic w rankingach, to sie nie dziw ze
siedzi wyzej od tej pokraki Andre Millera, leszcza Parkera, czy
piernika Billupsa :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-02 00:55:19
Autor: sooobi
ws wp48 i inne bzdury
> A po drugie, Calderon statystycznie pewnie wyglada super, swietnie fg%
> ft% as/to trojki ciska, ale jest najwieksza pokraka defensywna jaka
> mozesz spotkac w pierwszej piatce jakiegokolwiek zespolu NBA.

Nie najwieksza,

Jak to nie, nawet Udrih lepiej broni:)
Ja niestety mialem watpliwa przyjemnosc ogladania Raptors duzo za duzo
w tym sezonie i to co widzialem woła o pomste do nieba!

pzdr

Data: 2009-06-02 01:23:48
Autor: L'e-szczur
ws wp48 i inne bzdury
On 2 Cze, 09:55, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Nie najwieksza,

Jak to nie, nawet Udrih lepiej broni:)

Ale gorzej bronili w tym sezonie: Mike James, Krzy¶ Duhon, Sebu¶
Telfair, ktokolwiek grajacy na PG Warriors, kurde nawet Nash gorzej
bronił w tym sezonie od Calderona (FYI Udrih rowniez). Tak wiec moze
byc jeszcze gorzej :-)

Ja niestety mialem watpliwa przyjemnosc ogladania Raptors duzo za duzo
w tym sezonie i to co widzialem woła o pomste do nieba!

Ale Ty ich nie lubisz. Byles uprzedzony do nich od kilku lat, wiec
Twoim oczom ufac w tym wypadku nie moge nawet bardziej niz zwykle :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-02 01:51:18
Autor: sooobi
ws wp48 i inne bzdury
On 2 Cze, 10:23, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

Telfair, ktokolwiek grajacy na PG Warriors, kurde nawet Nash gorzej
bronił w tym sezonie od Calderona (FYI Udrih rowniez). Tak wiec moze

Nieprawda, nie wierz bezkrytycznie statystykom, w przypadku obrony nie
uwzgledniaja one bardzo wiele czynnikow.

pzdr

Data: 2009-06-02 01:56:36
Autor: L'e-szczur
ws wp48 i inne bzdury
On 2 Cze, 10:51, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

Nieprawda, nie wierz bezkrytycznie statystykom, w przypadku obrony nie
uwzgledniaja one bardzo wiele czynnikow.

Nie wierze im bezkrytycznie, ale mimo wszystko bardziej niz Twoim
oczom, ktorym nie wierze wcale :-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-02 02:00:03
Autor: sooobi
ws wp48 i inne bzdury
On 2 Cze, 10:56, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Nieprawda, nie wierz bezkrytycznie statystykom, w przypadku obrony nie
> uwzgledniaja one bardzo wiele czynnikow.

Nie wierze im bezkrytycznie, ale mimo wszystko bardziej niz Twoim
oczom, ktorym nie wierze wcale :-P

To uwierz swoim oczom, nie wierze ze nie widziales tego co robi
Calderon w obronie.

pzdr

Data: 2009-06-02 02:07:07
Autor: L'e-szczur
ws wp48 i inne bzdury
On 2 Cze, 11:00, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Nie wierze im bezkrytycznie, ale mimo wszystko bardziej niz Twoim
> oczom, ktorym nie wierze wcale :-P

To uwierz swoim oczom, nie wierze ze nie widziales tego co robi
Calderon w obronie.

Widzialem. I dlatego nie smialbym powiedziec ze jest dobrym obronca.
Ale nie jest tez taki zupełnie najgorszy.
Na przyklad Telfair notorycznie gubi sie w obronie, zostawia swojego
zawodnika, odpada na byle zaslonie. James wyglada jakby nawet w
obronie myslal o swoim nastepnym jumerze z 8 metrow, a ta cala horda
rogrywajkow Warriors nie jest zainteresowana obrona z definicji.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-02 02:19:46
Autor: sooobi
ws wp48 i inne bzdury
On 2 Cze, 11:07, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

Ale nie jest tez taki zupełnie najgorszy.
Na przyklad Telfair notorycznie gubi sie w obronie, zostawia swojego

Czyli robi dokladnie to samo co Calderon z tym ze Telfair 1 na 1 jest
w stanie zabrac kolesiowi pilke z kozla i pojechac z kontra, Calderon
stara sie powtarzam starta, tylko stara(napisalem 3 razy na pewno mam
racje:P) zeby go nie mineli, efekt jest zawsze taki sam...miniecie.

James wyglada jakby nawet w
obronie myslal o swoim nastepnym jumerze z 8 metrow,

no ok masz mnie, James to gracz ktory nie powinien grac w S5, ten juz
zupelnie nic nie broni. Niestety w tym sezonie z musu tam gral, wiec
jest jednak ktos gorszy niz Calderon.

a ta cala horda
rogrywajkow Warriors nie jest zainteresowana obrona z definicji.

Bo Strikerowy 25-7-7 mało gral. A chyba nie twierdzisz ze Calderon
jest lepszym obronca niz Monta?

pzdr

Data: 2009-06-02 02:30:06
Autor: L'e-szczur
ws wp48 i inne bzdury
On 2 Cze, 11:19, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

Czyli robi dokladnie to samo co Calderon z tym ze Telfair 1 na 1 jest
w stanie zabrac kolesiowi pilke z kozla i pojechac z kontra,

Calderon bardziej opiera sie na passing lanes, ale przechwytuje rownie
czesto co Sebol.

Calderon stara sie powtarzam starta, tylko stara(napisalem 3 razy na pewno mam
racje:P) zeby go nie mineli, efekt jest zawsze taki sam...miniecie.

On ma niestety dwie cechy, ktore nie pomagaja w obronie. Na bronienie
szybkich PG's jest za wolny, a na bronienie silnych PG's - za
słaby. :-)

> [...]

no ok masz mnie, James to gracz ktory nie powinien grac w S5, ten juz
zupelnie nic nie broni. Niestety w tym sezonie z musu tam gral, wiec

Yes! Yes! Yes!

> a ta cala horda
> rogrywajkow Warriors nie jest zainteresowana obrona z definicji.

Bo Strikerowy 25-7-7 mało gral.

I w miedzyczasie zmienil nick na 19-4-4 :-)

A chyba nie twierdzisz ze Calderon jest lepszym obronca niz Monta?

Ciezko powiedziec. Pewnie 1-on-1 broni lepiej niz Calderon, ale
ogolnie w obronie chyba popelnia ten sam blad co do niedawna Wade -
zbyt czesto jest poza gra w obronie, bo ryzykuje z przechwytami. I
konczy sie tak, ze co prawda dosc czesto przechywtuje pilki, ale z
drugiej strony czesto tez zostawia swojego zawodnika wolnego.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-02 02:49:36
Autor: sooobi
ws wp48 i inne bzdury
> Bo Strikerowy 25-7-7 mało gral.

I w miedzyczasie zmienil nick na 19-4-4 :-)

rotfl, niezle

I teraz Sriker czekamy na komentarz Srikera na temat Odena:)

pzdr

Data: 2009-06-02 02:55:55
Autor: L'e-szczur
ws wp48 i inne bzdury
On 2 Cze, 11:49, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> I w miedzyczasie zmienil nick na 19-4-4 :-)

rotfl, niezle

I teraz Sriker czekamy na komentarz Srikera na temat Odena:)

In dys siczzułejszyn mysle, ze Striker da sobie spokoj. Prezydent
Łodzi narobił wczoraj wiochy i ktos teraz musi za niego kombinowac :-)
Striker wierzymy w Ciebie!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-02 23:46:10
Autor: wiLQ
ws wp48 i inne bzdury
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

On ma niestety dwie cechy, ktore nie pomagaja w obronie. Na bronienie
szybkich PG's jest za wolny, a na bronienie silnych PG's - za
słaby. :-)

ROTFL, czyli tak jak my wszyscy ;-)

> Bo Strikerowy 25-7-7 mało gral.

I w miedzyczasie zmienil nick na 19-4-4 :-)
 Eee tam, kwestia interpretacji: "25 rozegranych meczow[!] - z czego 7 ujdzie w tloku - a 7 niezlych" ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-02 23:13:46
Autor: L'e-szczur
ws wp48 i inne bzdury
On 2 Cze, 23:46, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> On ma niestety dwie cechy, ktore nie pomagaja w obronie. Na bronienie
> szybkich PG's jest za wolny, a na bronienie silnych PG's - za

Dlatego ja gram na srodku :-)))

> I w miedzyczasie zmienil nick na 19-4-4 :-)

Eee tam, kwestia interpretacji:
"25 rozegranych meczow[!] - z czego 7 ujdzie w tloku - a 7 niezlych" ;-)

ROTFL,

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-03 08:39:07
Autor: Szczepan Radzki
ws wp48 i inne bzdury
wiLQ pisze:
[...]

Oklaski!! :)

Szczepan Radzki

Data: 2009-06-02 11:25:38
Autor: s
ws wp48 i inne bzdury
[...]

Nieprawda!
Napisales tylko 2 razy, trzeci wyraz to 'starta' :D

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-06-02 02:40:34
Autor: L'e-szczur
ws wp48 i inne bzdury
On 2 Cze, 11:25, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> racje:P)

Nieprawda!
Napisales tylko 2 razy, trzeci wyraz to 'starta' :D

Przestan, bo Ci Bartek zaproponuje manualne remodelowanie twarzy. A do
draftu jeszcze troche czasu i jak tak dalej pojdzie to bedziemy mieli
wrestlemanie a nie meczyk ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-02 11:45:55
Autor: s
ws wp48 i inne bzdury
[...]

Eee, tam, wiLQ sie czepia na okraglo, a facjate jeszcze nienaruszona zdaje sie miec :-)
Nie jest z nami tak zle!

Data: 2009-06-02 02:47:17
Autor: L'e-szczur
ws wp48 i inne bzdury
On 2 Cze, 11:45, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]
> wrestlemanie a nie meczyk ;-)

Eee, tam, wiLQ sie czepia na okraglo, a facjate jeszcze nienaruszona

Bo zawsze na draft przychodzi ostatni, wszyscy chca juz licytowac. A
po drafcie mamy inne sposoby zeby sie z niego nabijac ;-)))

Nie jest z nami tak zle!

Ale migrujemy w "dobrym" kierunku.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-02 23:41:38
Autor: wiLQ
ws wp48 i inne bzdury
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Eee, tam, wiLQ sie czepia na okraglo, a facjate jeszcze nienaruszona
> zdaje sie miec :-)

Bo zawsze na draft przychodzi ostatni,

Co za bzdura? Tylko u Slawka bylem ostatni... ;-P

A po drafcie mamy inne sposoby zeby sie z niego nabijac ;-)))

... ale tu niestety nie mam kontrargumentu ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-02 02:47:22
Autor: sooobi
ws wp48 i inne bzdury
> [...]
> racje:P)

Nieprawda!
Napisales tylko 2 razy, trzeci wyraz to 'starta' :D

A w ryj chcesz?

Data: 2009-06-02 02:53:55
Autor: L'e-szczur
ws wp48 i inne bzdury
On 2 Cze, 11:47, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Nieprawda!
> Napisales tylko 2 razy, trzeci wyraz to 'starta' :D

A w ryj chcesz?

Oooo - mowilem!

ws wp48 i inne bzdury