Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   wsk125 nie chce palic!

wsk125 nie chce palic!

Data: 2011-11-22 15:07:14
Autor: dibos
wsk125 nie chce palic!
Mam problem z moja maszyna. Problem tkwi w tym ze nie chce odpalić :/ Motor ma iskre paliwo dochochodzi zaplon mam ustawiony jak zawsze bo mialem zaznaczony nie wiem jak z przerwa na przerywaczu ale iskre ma bdb.
Porosze o pomoc Dibos!

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-11-22 15:12:37
Autor: dibos
wsk125 nie chce palic!
Proszę*


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-11-22 16:46:39
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
wsk125 nie chce palic!
dibos napisał(a):
Proszę*

o to chyba do Grzybola

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2011-11-22 17:25:32
Autor: Hinek
wsk125 nie chce palic!
A rozbierałeś silnik, coś robiłeś - czy tak sobie
zgasł i nie odpala?

--
Hinek

Data: 2011-11-22 17:41:42
Autor: dibos
wsk125 nie chce palic!
Hinek napisal

A rozbierałeś silnik, coś robiłeś - czy tak sobie
zgasł i nie odpala?

rozbieralem wymienialem walek zdawczy jak zloczylem to nie chcial juz palic ;/

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-11-22 17:49:37
Autor: AZ
wsk125 nie chce palic!
On 2011-11-22, dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> wrote:

rozbieralem wymienialem walek zdawczy jak zloczylem to nie chcial juz palic ;/

Ustaw dokladnie zaplon, bo z tym zaznaczaniem przy rozbieraniu silnika
roznie bywa. Ewentualnie wlej pare ml benzyny bezposrednio do cylindra,
zakrec swiece i sprobuj.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-22 17:51:19
Autor: dibos
wsk125 nie chce palic!
nie lapie lewego powietrza nic iskra jest palic nie chce aaa i zararta napewno nie jest


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-11-22 19:02:24
Autor: Hinek
wsk125 nie chce palic!

Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał

nie lapie lewego powietrza nic iskra jest palic nie chce aaa i zararta napewno nie jest


Sprawdź ustawienie zapłonu. Może np koło magnesowe
źle załozyłeś /bez klina/..

--
Hinek

Data: 2011-11-22 18:23:03
Autor: dibos
wsk125 nie chce palic!
Hinek napisal


Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał

nie lapie lewego powietrza nic iskra jest palic nie chce aaa i zararta
napewno
nie jest


Sprawdź ustawienie zapłonu. Może np koło magnesowe
źle załozyłeś /bez klina/..


Zaplon jest dobrze ustawiony. magneto klin wszystko jest dla mnie prawdopodobra przerwa na przerywaczu... Tylko nie umiem tego ustawiacz kiedys mi sie udalo ale dlugo siedzialem przy tym --
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-11-23 16:39:40
Autor: Jackare
wsk125 nie chce palic!
Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości news:0fb087d2b999a6890ab1f230e5e51dab$1grupy.scigacz.pl...
Hinek napisal

A rozbierałeś silnik, coś robiłeś - czy tak sobie
zgasł i nie odpala?

rozbieralem wymienialem walek zdawczy jak zloczylem to nie chcial juz palic ;/

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/


Nie ma kompresji. Rozkładając silnik trzeba wymienić simmeringi na wale korbowym i dokładnie uszczelnić skrzynię korbową (uszczelka + silikon lub uszczelka + hermetic)
Poza tym problem może być z uszczelnieniem cylinder - kartery lub cylinder- głowica.
W dwusuwie szczelność skrzyni korbowej jest jedną z kluczowych spraw

Data: 2011-11-22 21:15:05
Autor: SJS
wsk125 nie chce palic!
Kolejność:
- sprawdzam iskrę - jest
- kopię coraz więcej dodając gazu - wykręcam świecę i sprawdzam czy zalana
- niezalana czyli gaźnik
- zalana - sprawdzam czy kompresję trzyma  -  kopniakiem  lub palec na miejscu wykreconej świecy
- suwmiarka w otwór po świecy i delikatnie pokręcam obserwując jak ma się wysokość tłoka do przerwania styków
i wsjo
SJS

Data: 2011-11-23 15:57:58
Autor: dibos
wsk125 nie chce palic!
ma kompresje wszystko jest simeringi wymienione uszczelka pod glowica pod cylindrem nie puszcza... mozliwe moze byc ze jest nowa cewka uszkodzona chociaz ma idealna swiece bo czytalem ze jest taka mozliwosc doradźcie --
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-11-23 20:47:45
Autor: SJS
wsk125 nie chce palic!


Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4836926a24c01d78a90774377c4f9056$1@grupy.scigacz.pl...
ma kompresje wszystko jest simeringi wymienione uszczelka pod glowica pod cylindrem nie puszcza... mozliwe moze byc ze jest nowa cewka uszkodzona chociaz ma idealna swiece bo czytalem ze jest taka mozliwosc doradźcie

Jak iskra widoczna i jest na dodatek słyszalna a sprawdziłeś że po kilku kopach zalewa świece to znaczy, że iskra nie jest zgrana z ruchem tłoka.
Ponieważ bawiłem sie w te rzeczy 30-40 lat temu to nie pamiętam na ile przed górnym położeniem tłoka powinna być iskra ale coś mi po tylu latach świta ze kilka milimetrów /ok. 3?/ ale masz to w instrukcji silnika.
Nikt ci cukru do paliwa nie dosypał?
SJS

Data: 2011-11-23 21:22:13
Autor: JK
wsk125 nie chce palic!
Użytkownik "SJS" <siudalski@onet.eu> napisał w wiadomości news:jajil9$55e$1news.onet.pl...


Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4836926a24c01d78a90774377c4f9056$1@grupy.scigacz.pl...
ma kompresje wszystko jest simeringi wymienione uszczelka pod glowica pod cylindrem nie puszcza... mozliwe moze byc ze jest nowa cewka uszkodzona chociaz ma idealna swiece bo czytalem ze jest taka mozliwosc doradźcie

Jak iskra widoczna i jest na dodatek słyszalna a sprawdziłeś że po kilku kopach zalewa świece to znaczy, że iskra nie jest zgrana z ruchem tłoka.
Ponieważ bawiłem sie w te rzeczy 30-40 lat temu to nie pamiętam na ile przed górnym położeniem tłoka powinna być iskra ale coś mi po tylu latach świta ze kilka milimetrów /ok. 3?/ ale masz to w instrukcji silnika.
Nikt ci cukru do paliwa nie dosypał?
SJS
======

Jeżeli ściął się klin na kole zamachowym możesz stwierdzić to sprawdzając właśnie moment rozwiarcia przerywacza. Wg. wskazówek jak wyżej: wykręcasz świecę, wkładając w jej miejsce i opierając na tłoku np. suwmiarkę lub śrubokręt powoli przekręcasz kołem do ustawienia tłoka w najwyższym polożeniu (tzw. GMP). Początek rozwarcia styków przerywacza powinno nastąpić właśnie ok. 3 mm przed GMP.
Jeżeli jest ok to może też być padnięty lub poluzowny (niekontaktujący) kondensator - wtedy iskry nie ma wcale albo przeskakuje kiedy jej się podoba.

Pozdrawiam - JK

Data: 2011-11-23 22:05:50
Autor: SJS
wsk125 nie chce palic!
Gdzie masz ten motocykl - a konkretnie daleko od Warszawy? bo mogę pomóc
Dodałem Warszawę bo chyba ze dwa lata temu jadę wieczorem lubelska  do Warszawy i słyszę przez CB
Jak mam dojechać do Ostrówka?
A gdzie jesteś?
No tu
Ale konkretnie gdzie?
No na drodze
SJS

wsk125 nie chce palic!

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona