Data: 2011-11-22 15:07:14 | |
Autor: dibos | |
wsk125 nie chce palic! | |
Mam problem z moja maszyna. Problem tkwi w tym ze nie chce odpalić :/ Motor ma iskre paliwo dochochodzi zaplon mam ustawiony jak zawsze bo mialem zaznaczony nie wiem jak z przerwa na przerywaczu ale iskre ma bdb.
Porosze o pomoc Dibos! -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2011-11-22 15:12:37 | |
Autor: dibos | |
wsk125 nie chce palic! | |
Data: 2011-11-22 16:46:39 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
wsk125 nie chce palic! | |
dibos napisał(a):
Proszę* o to chyba do Grzybola -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2011-11-22 17:25:32 | |
Autor: Hinek | |
wsk125 nie chce palic! | |
A rozbierałeś silnik, coś robiłeś - czy tak sobie
zgasł i nie odpala? -- Hinek |
|
Data: 2011-11-22 17:41:42 | |
Autor: dibos | |
wsk125 nie chce palic! | |
Hinek napisal
A rozbierałeś silnik, coś robiłeś - czy tak sobie rozbieralem wymienialem walek zdawczy jak zloczylem to nie chcial juz palic ;/ -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2011-11-22 17:49:37 | |
Autor: AZ | |
wsk125 nie chce palic! | |
On 2011-11-22, dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> wrote:
Ustaw dokladnie zaplon, bo z tym zaznaczaniem przy rozbieraniu silnika roznie bywa. Ewentualnie wlej pare ml benzyny bezposrednio do cylindra, zakrec swiece i sprobuj. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-22 17:51:19 | |
Autor: dibos | |
wsk125 nie chce palic! | |
nie lapie lewego powietrza nic iskra jest palic nie chce aaa i zararta napewno nie jest
-- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2011-11-22 19:02:24 | |
Autor: Hinek | |
wsk125 nie chce palic! | |
Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał Sprawdź ustawienie zapłonu. Może np koło magnesowe źle załozyłeś /bez klina/.. -- Hinek |
|
Data: 2011-11-22 18:23:03 | |
Autor: dibos | |
wsk125 nie chce palic! | |
Hinek napisal
Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisałnapewno nie jestSprawdź ustawienie zapłonu. Może np koło magnesowe Zaplon jest dobrze ustawiony. magneto klin wszystko jest dla mnie prawdopodobra przerwa na przerywaczu... Tylko nie umiem tego ustawiacz kiedys mi sie udalo ale dlugo siedzialem przy tym -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2011-11-23 16:39:40 | |
Autor: Jackare | |
wsk125 nie chce palic! | |
Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości news:0fb087d2b999a6890ab1f230e5e51dab$1grupy.scigacz.pl...
Hinek napisal Nie ma kompresji. Rozkładając silnik trzeba wymienić simmeringi na wale korbowym i dokładnie uszczelnić skrzynię korbową (uszczelka + silikon lub uszczelka + hermetic) Poza tym problem może być z uszczelnieniem cylinder - kartery lub cylinder- głowica. W dwusuwie szczelność skrzyni korbowej jest jedną z kluczowych spraw |
|
Data: 2011-11-22 21:15:05 | |
Autor: SJS | |
wsk125 nie chce palic! | |
Kolejność:
- sprawdzam iskrę - jest - kopię coraz więcej dodając gazu - wykręcam świecę i sprawdzam czy zalana - niezalana czyli gaźnik - zalana - sprawdzam czy kompresję trzyma - kopniakiem lub palec na miejscu wykreconej świecy - suwmiarka w otwór po świecy i delikatnie pokręcam obserwując jak ma się wysokość tłoka do przerwania styków i wsjo SJS |
|
Data: 2011-11-23 15:57:58 | |
Autor: dibos | |
wsk125 nie chce palic! | |
ma kompresje wszystko jest simeringi wymienione uszczelka pod glowica pod cylindrem nie puszcza... mozliwe moze byc ze jest nowa cewka uszkodzona chociaz ma idealna swiece bo czytalem ze jest taka mozliwosc doradźcie --
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2011-11-23 20:47:45 | |
Autor: SJS | |
wsk125 nie chce palic! | |
Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4836926a24c01d78a90774377c4f9056$1@grupy.scigacz.pl... ma kompresje wszystko jest simeringi wymienione uszczelka pod glowica pod cylindrem nie puszcza... mozliwe moze byc ze jest nowa cewka uszkodzona chociaz ma idealna swiece bo czytalem ze jest taka mozliwosc doradźcie Jak iskra widoczna i jest na dodatek słyszalna a sprawdziłeś że po kilku kopach zalewa świece to znaczy, że iskra nie jest zgrana z ruchem tłoka. Ponieważ bawiłem sie w te rzeczy 30-40 lat temu to nie pamiętam na ile przed górnym położeniem tłoka powinna być iskra ale coś mi po tylu latach świta ze kilka milimetrów /ok. 3?/ ale masz to w instrukcji silnika. Nikt ci cukru do paliwa nie dosypał? SJS |
|
Data: 2011-11-23 21:22:13 | |
Autor: JK | |
wsk125 nie chce palic! | |
Użytkownik "SJS" <siudalski@onet.eu> napisał w wiadomości news:jajil9$55e$1news.onet.pl...
====== Jeżeli ściął się klin na kole zamachowym możesz stwierdzić to sprawdzając właśnie moment rozwiarcia przerywacza. Wg. wskazówek jak wyżej: wykręcasz świecę, wkładając w jej miejsce i opierając na tłoku np. suwmiarkę lub śrubokręt powoli przekręcasz kołem do ustawienia tłoka w najwyższym polożeniu (tzw. GMP). Początek rozwarcia styków przerywacza powinno nastąpić właśnie ok. 3 mm przed GMP. Jeżeli jest ok to może też być padnięty lub poluzowny (niekontaktujący) kondensator - wtedy iskry nie ma wcale albo przeskakuje kiedy jej się podoba. Pozdrawiam - JK |
|
Data: 2011-11-23 22:05:50 | |
Autor: SJS | |
wsk125 nie chce palic! | |
Gdzie masz ten motocykl - a konkretnie daleko od Warszawy? bo mogę pomóc
Dodałem Warszawę bo chyba ze dwa lata temu jadę wieczorem lubelska do Warszawy i słyszę przez CB Jak mam dojechać do Ostrówka? A gdzie jesteś? No tu Ale konkretnie gdzie? No na drodze SJS |
|