wskaznik paliwa

Data: 2012-02-08 21:29:10
Autor: chochlik_drukarski
wskaznik paliwa

Użytkownik "michalis" <michalis@pentricos.com> napisał w wiadomości news:jguhub$h8a$1node2.news.atman.pl...
Witam,

czy to normalne że po zatankowaniu wskaźnik paliwa wskazuje tyle ile przed tankowaniem i dopiero stopniowo wzrasta (czasem nawet po 5-10km)? Dziwna sprawa, bo raz się dzieje tak jak opisałem, a innym razem pokazuje prawidłowy poziom natychmiast. I z tego co zauważyłem, nie jest to spowodowane temperaturą (otoczenia czy "silnika"). Czym to może być spowodowane i czy się tym przejmować?

U mnie w pandzie też tak bywa. I potrafi przez godzine się podnosić do góry. Ale to się tylko
czasami tak zdarza i nie wiem od czego zależy.

wskaznik paliwa