wskazówka od wyborców??

Data: 2009-06-09 08:50:26
Autor: jurek
wskazówka od wyborców??
Jak myslicie?-  czy obdarzenie przez wyborców wielkim zaufaniem Zbigniewa Ziobry
jest jakąś wskazówką dla PIS-u odnośnie zmiany lidera? .Bo ja osobiscie
odniosłem takie wrażenie!

Data: 2009-06-09 09:00:57
Autor: Piotr
wskazówka od wyborców??
Dnia Tue, 09 Jun 2009 08:50:26 +0200, jurek napisał(a):

Jak myslicie?-  czy obdarzenie przez wyborców wielkim zaufaniem Zbigniewa Ziobry
jest jakąś wskazówką dla PIS-u odnośnie zmiany lidera? .Bo ja osobiscie
odniosłem takie wrażenie!

Całość "sukcesu" platformy jest oparta na osobowosci Jarosława
Kaczynskiego.
Pisu zresztą też.
Piotr

Data: 2009-06-09 09:18:40
Autor: boukun
wskazówka od wyborców??

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:16z19q0b7aqsz.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jaki "wódz", taki tłukowaty elektorat.
Patrz bydlaku, do kogo sie upodobniłeś:

- Pan Ziobro może być usatysfakcjonowany swoim wynikiem. Teraz powinien
jednak zająć się nauką języków obcych, bo bez tego będzie eurodeputowanym IV
kategorii - stwierdził Kaczyński. Jak dodał, powinien poświęcić na to kilka
godzin dziennie.

boukun

Data: 2009-06-09 09:22:45
Autor: jurek
wskazówka od wyborców??
Całość "sukcesu" platformy jest oparta na osobowosci Jarosława
Kaczynskiego.
Pisu zresztą też.
Piotr

Z pierwszym sie zgodze ale co do drugiego mam pewne wątpliwości wydaje mi sie ze
PIS bez JK tez by funkcjonował i chyba z korzyscia dla siebie

Data: 2009-06-09 10:01:33
Autor: Piotr
wskazówka od wyborców??
Dnia Tue, 09 Jun 2009 09:22:45 +0200, jurek napisał(a):

Z pierwszym sie zgodze ale co do drugiego mam pewne wątpliwości wydaje mi sie ze
PIS bez JK tez by funkcjonował i chyba z korzyscia dla siebie

Może, ale to nie byłby PiS, tylko jakieś mocniejsze SLD? Scena polityczna jest ustawiona przez indywidualności, Jarkacz jest
niewątpliwie taką postacią, która te meble rozstawia, i to już od lat.
A teraz jest obrotowym, bez niego ten bezbarwny, rudy, reracz byłby
dalej na posyłki u Olechowskiego. A tak mam wrazenie, że sie wyzwolił.
Piotr

Data: 2009-06-09 10:08:29
Autor: jurek
wskazówka od wyborców??
Scena polityczna jest ustawiona przez indywidualności, Jarkacz jest
niewątpliwie taką postacią, która te meble rozstawia, i to już od lat.

Do czasu! Ciekaw jestem jaki wynik uzyskał by Ziobro startując np.z listy śląskiej?

Data: 2009-06-09 12:11:50
Autor: Vic
wskazĂłwka od wyborcĂłw??
Piotr wrote:
 bez niego ten bezbarwny, rudy, reracz byłby
dalej na posyłki u Olechowskiego. A tak mam wrazenie, że sie wyzwolił.

Wyzwolil? Tusk "wyrznal" wszystkich, ktorzy choc troche wyrastali ponad jego poziom i stanowili dla niego wewnetrzne zagrozenie.
Zostawil sobie tylko najbardziej ulozonych przydupasow typu Schetyna, no i oczywiscie 'masy partyjne'.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-09 12:17:44
Autor: Piotr
wskazĂłwka od wyborcĂłw??
Dnia Tue, 09 Jun 2009 12:11:50 +0200, Vic napisał(a):

[...]

Cóż, wyzwolenie czasem bywa krwawe, he, he...
Piotr

Data: 2009-06-09 12:47:06
Autor: awe
wskazówka od wyborców??

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h0ld50$tbj$1mx1.internetia.pl...
Piotr wrote:
[...]

A poniewaz u niego poziom jest niski stad potencjal intelektualny w PO jest na poziomie prymitywnego buraka robiacego kampanie z 2 swinskimi dupskami. Jaki zakres percepcji (obora) taki plakat:-)
awe

Data: 2009-06-09 13:02:56
Autor: cytryna
wskazówka od wyborców??
> -- A poniewaz u niego poziom jest niski stad potencjal intelektualny w PO jest na poziomie prymitywnego buraka robiacego kampanie z 2 swinskimi dupskami. Jaki zakres percepcji (obora) taki plakat:-)
> [...]

Ależ te dwie świńskie to najlepsze portrety Palikota i Niesioła, po prostu tak są odbierani przez społeczeństwo z wyłaczeniem fanów z zakładów karnych.Piękni
sa obaj do bólu, i ta parodia otworów gębowych nawet nie przykrytych ogonkami. --

Data: 2009-06-09 13:10:53
Autor: awe
wskazówka od wyborców??

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:6069.000008a4.4a2e4160newsgate.onet.pl...
> [...]

sa obaj do bólu, i ta parodia otworów gębowych nawet nie przykrytych ogonkami.
-- -- -- -- -- -- --
no ale nalezy ich podziwiac - nie kazdy dalby sfotografowac i upublicznic swoja dupe. Co prawda nie wiem czy ta lewa swinska dupa to Niesiolowski czy Palikot, ale podejrzewam ze palikot jako ten wiekszy jest po prawej stronie.
awe

Data: 2009-06-09 22:42:36
Autor: pluton
wskazówka od wyborców??

[...]

To byli Jarek i Leszek.

Nullification

Data: 2009-06-09 17:16:29
Autor:
wskazówka od wyborców??
On Tue, 09 Jun 2009 12:11:50 +0200, Vic <bjorgul@o2.pl> wrote:

Wyzwolil? Tusk "wyrznal" wszystkich, ktorzy choc troche wyrastali ponad jego poziom i stanowili dla niego wewnetrzne zagrozenie.

 jakies przyklady ?
Zostawil sobie tylko najbardziej ulozonych przydupasow typu Schetyna, no i oczywiscie 'masy partyjne'.

 podobno by byc najblizszym wspolpracownikiem prezesa pis-u  powinno sie miec wzrost <160. pozostali za burte ;o)

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 18:23:50
Autor: awe
wskazówka od wyborców??

Użytkownik ""<heRsk>"" <same_euro?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:brts25d4oq1qeepe7vp62htb01ce83vl5t4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
hesk ty jako ten z nizszej polki odpadles, nie nadajesz sie
awe

Data: 2009-06-10 12:07:07
Autor: Vic
wskazĂłwka od wyborcĂłw??
<heÂŽsk> wrote:
 jakies przyklady ?

Olechowski, Plazynski, Piskorski, Gilowska, Rokita...
A niedlugo Palikot :)

 podobno by byc najblizszym wspolpracownikiem prezesa pis-u  powinno sie miec wzrost <160. pozostali za burte ;o)

Tusk wiele sie nie rozni jesli chodzi o lapczywosc na wladze w partii.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-09 17:16:29
Autor:
wskazówka od wyborców??
On Tue, 9 Jun 2009 10:01:33 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Może, ale to nie byłby PiS, tylko jakieś mocniejsze SLD?

 PiS a wlasciwie jaroslaw i swita to po-prl-owskie sieroty.

Scena polityczna jest ustawiona przez indywidualności, Jarkacz jest
niewątpliwie taką postacią, która te meble rozstawia, i to już od lat.

 czyli taki mlody stalin... a co zrobil dobrego dla kraju ten zbawca ?
 prawa jazdy nie zrobil, konta nie zalozyl, ozenic sie nie potrafil.
 sznurowek nie umie zawiazac. alez wybraliscie sobie idola...

A teraz jest obrotowym, bez niego ten bezbarwny, rudy, reracz byłby
dalej na posyłki u Olechowskiego. A tak mam wrazenie, że sie wyzwolił.

 plujesz jadem nienawisci...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 18:40:02
Autor: Piotr
wskazówka od wyborców??
Dnia Tue, 09 Jun 2009 17:16:29 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

 plujesz jadem nienawisci...

Ty przestań Hesku, he, he, bo cię z inteligentów wyrzucą, za takie
tandetne popierdułki.
Piotr
PS. Jeżeli cię w ogóle przyjęli.

Data: 2009-06-09 19:49:46
Autor:
wskazówka od wyborców??
On Tue, 9 Jun 2009 18:40:02 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  plujesz jadem nienawisci...
Ty przestań Hesku, he, he,

 widzisz, rozumiesz... cwicz dalej.

bo cię z inteligentów wyrzucą, za takie tandetne popierdułki.

 jestes inteligentem w 1-wszym pokoleniu ? ;o)))

PS. Jeżeli cię w ogóle przyjęli.

 ogromny wysilek, prawda ? ;o)))

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 17:16:29
Autor:
wskazówka od wyborców??
On Tue, 9 Jun 2009 09:00:57 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Całość "sukcesu" platformy jest oparta na osobowosci Jarosława
Kaczynskiego. Pisu zresztą też.

 buuuuuhahahhahahhahahahahahahhaaaaaaa ! "osobowosci" powiadasz?
 a jakaz to osobowosc ma ten stary kawaler ? bez konta bankowego,
 bez prawa jazdy, przez caly prl chowajacy sie pod spodnica mamusi
 papierowy tygrys czym sie wykazal ? jakiez ma zalety oprocz tego,
 ze przemawia jak I sekretarz pzpr? wokol niego skupila sie grupa
 takich samych nieudacznikow jak on. sieroty po-prl-owskie...

   --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 18:43:03
Autor: Piotr
wskazówka od wyborców??
[...]

Jarosław Kaczynski ma silną osobowość, nie będę się upierał czy
poprawnie uksztaltowaną, ale silną. Żeby skupić wokół siebie nawet
nieudaczników, trzeba cos mieć, spróbuj Hesku, to się przkonasz.
Piotr

Data: 2009-06-09 19:07:17
Autor: awe
wskazówka od wyborców??

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1sf7mom1p1en0.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Tue, 09 Jun 2009 17:16:29 +0200, "<heRsk>" napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -
hesk moze zawsze liczyc na liczne grono przyjaciol zawsze jednak w dniu wyplaty emerytury kiedy to otaczaja go koledzy ktorzy nie mieli az tyle szczescia co on. Jakby nie patrzec to Hesk wie dlaczego na grupie drze ryja..PS- hesk jakie wino im kupujesz?
awe

Data: 2009-06-09 19:49:51
Autor:
wskazówka od wyborców??
On Tue, 9 Jun 2009 18:43:03 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
>  ze przemawia jak I sekretarz pzpr? wokol niego skupila sie grupa
>  takich samych nieudacznikow jak on. sieroty po-prl-owskie...

 na pewno. niewygodnych wykancza metodami rodem z prl.
nie będę się upierał czy poprawnie uksztaltowaną, ale silną.

 a w czym sie objawia ta sila? ;o)))

Żeby skupić wokół siebie nawet nieudaczników,

 nieudacznicy lgna do nieudacznikow. popatrz na meneli.

trzeba cos mieć,

 naiwny jestes "piotr".
spróbuj Hesku, to się przkonasz.

 opowiedz jak to zrobiles.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 18:43:22
Autor: awe
wskazówka od wyborców??

Użytkownik ""<heRsk>"" <same_euro?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:fgts251m2mft6q557jus1sscjqranfu38q4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
taka ze od miesiecy chodzisz jakby z kupa w majtach i czasem az sie robi ciebie zal.
awe

Data: 2009-06-09 17:16:25
Autor:
wskazówka od wyborców??
On Tue, 09 Jun 2009 08:50:26 +0200, "jurek" <jurekbil@op.pl> wrote:

Jak myslicie?-  czy obdarzenie przez wyborców wielkim zaufaniem Zbigniewa Ziobry
jest jakąś wskazówką dla PIS-u odnośnie zmiany lidera? .Bo ja osobiscie
odniosłem takie wrażenie!

 to znak, ze czas pozbyc sie jaroslawa kaczynskiego i "blizniakow".
 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 19:08:27
Autor: awe
wskazówka od wyborców??

Użytkownik ""<heRsk>"" <same_euro?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:9fts2557q3vk0qfctskqnd4jjeaic973fg4ax.com...
[...]

przestawiaj meble w PO, a nie w PiS. Moze i mozna byloby cie potraktowac powaznie ale w PO to raczej nikt nie slyszal o jakims Skaliowskim.
awe

Data: 2009-06-09 23:42:35
Autor: bil69
wskazówka od wyborców??
  to znak, ze czas pozbyc sie jaroslawa kaczynskiego i "blizniakow".
HeSk

 i po takich roszadach bedziesz zwolenikiem PIS ? a propos ta treszta
bliżniakow to kto ?

wskazówka od wyborców??