współrzędne gps i lumia

Data: 2017-05-29 13:47:41
Autor: Bolko
współrzędne gps i lumia
Mam podane współrzędne gps.
Jest strona wspolrzedne-gps.pl ale ona nie podaje trasy dojazdu.
Jak się załatawia takie rzeczy?

Data: 2017-05-29 23:54:25
Autor: J.F.
współrzędne gps i lumia
Dnia Mon, 29 May 2017 13:47:41 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
Mam podane współrzędne gps.
Jest strona wspolrzedne-gps.pl ale ona nie podaje trasy dojazdu.
Jak się załatawia takie rzeczy?

Na Lumii to nie wiem, ale jak w google maps wprowadzisz wspolrzedne,
znajdzie je, to potem potrafi poprowadzic.

J.

Data: 2017-05-29 21:40:49
Autor: Bolko
współrzędne gps i lumia
W dniu poniedziałek, 29 maja 2017 23:54:19 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Na Lumii to nie wiem, ale jak w google maps wprowadzisz wspolrzedne,
znajdzie je, to potem potrafi poprowadzic.

W którym miejscu w google maps wprowadza się współrzedne gps?
Bo próbuje znaleść i ni cholery

Data: 2017-05-30 11:06:17
Autor: J.F.
współrzędne gps i lumia
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3aa745af-dab7-4f9c-b04d-e7a5a19b37b8@googlegroups.com...
> [...]

znajdzie je, to potem potrafi poprowadzic.

W którym miejscu w google maps wprowadza się współrzedne gps?

Bo trzeba sie inteligencja wykazac, a nie szukac jak durny :-)

Tam gdzie adres wpisujesz, tam wpisz np 52.25N 17.333E

P.S. Na Androidzie z kolei - mam w "aplikacjach" ze trzy ikony do google maps, kazda robi cos ciut  innego, a wygladaja tak samo.
Jak sprawdzic czym one sie roznia, jak zmienic ikonke na ekranie glownym/launcher ?

J.

Data: 2017-05-30 02:20:14
Autor: Bolko
współrzędne gps i lumia
W dniu wtorek, 30 maja 2017 11:06:25 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Jak sprawdzic czym one sie roznia, jak zmienic ikonke na ekranie glownym/launcher ?

Dziekuje bardzo ile ja się nawkurzałem w sobote to moje

Data: 2017-05-30 00:05:24
Autor: Alf/red/
współrzędne gps i lumia
W dniu 29.05.2017 o 22:47, Bolko pisze:
Mam podane współrzędne gps.

Pokazać gdzie są współrzędne to potrafi każda mapa.
Pokazać trasę dojazdu - większość z nich. Niektóre uwzględniają samochód rower i pieszego. Pociągi chyba żadna.
Google Here OSM Targeo UMP Zumi (kolejność alfabetyczna)
Która będzie działać na Lumii? Nie wiem.

PS Google kiedyś sugerowało z Tokio do LA spróbować kajakiem.
--
Alf/red/

Data: 2017-05-31 03:20:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
współrzędne gps i lumia

"Alf/red/" ogi5v5$5qj$1@node2.news.atman.pl

rower i pieszego. Pociągi chyba żadna.

Googlasta ma jakiś wagonik -- tramwaj lub pociąg. ;)

Po co komu nawigacja pociągowa? -- jedziesz torami
bez własnej inicjatywy... Tym różni się samochód
od pociągu -- wolnością.

Tyle tylko, że wolność niesie ze sobą ryzyko zagubienia się. ;)
I właśnie w tym celu wymyślono nawigacje samochodowe:

 - samochód niesie ze sobą wolność wyboru (niemal jak Netia)
   ale zarazem stwarza ryzyko zagubienia się w wielkim świecie

 - nawigacja kasuje (lub choćby umniejsza) ryzyko
   zagubienia się w wielkim świecie

Komplet (samochód+nawigacja) daje wolność bez ryzyka. ;)
Ale w zamian -- daje drenowanie kieszeni, ;) bo i samochód
kosztuje, i telefon kosztuje, i spać niełatwo w czasie
prowadzenia samochodu...

Dlatego właśnie wymyślono zarabiające reklamy
i autonomiczne ;) samochody -- jedno i drugie
googlastej produkcji. ;)

   https://www.youtube.com/watch?v=EEePVE-vgm0

Ciekawe, czy dożyjemy takich czasów, gdy ludzie
będą (z trudem) wymieniali:

 - tego nie wymyśliły Google
 - to ponoć nie jest produkowane przez Google...

Chętnie bym stał się juzerem takiego selfsamochodu -- wskazywałbym
na mapie (Googli -- rzecz jasna) interesujące mnie miejsce
i zasypiałbym, aby obudzić się we wskazanym miejscu. :)

-=-

Ciekawe, czy Google wymyślą ,,osobisty komputer'' pozbawiony ekranu.
Nie okulary z rzutnikiem, ale coś, co w ogóle wyeliminuje ekran.
Cos na kształt ekranu dla ślepych. :) Nie cwany głośnik, ale coś,
co zastąpi dotychczasowy ekran. Może być czymś, co połączy się ze
mną tak, że będę miał wrażenia podobne do tych, jakie daje wzrok. :)

Taki ekran -- ale bez ekranu. ;)
Aby była możliwa pełna miniaturyzacja telefonów... ;)

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-03 08:40:23
Autor: Piotr Karocki
współrzędne gps i lumia
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
Po co komu nawigacja pociagowa? -- jedziesz torami
bez własnej inicjatywy...
 Bo jestem u siebie w domu, chce dojechac gdzies - i niech mi mapka powie: od ciebie na lotnisko tramwajem, potem samolotem, potem pociag taki a taki, pozniej autobus, a na koniec 10 minut piechota.

Ciekawe, czy dożyjemy takich czasów, gdy ludzie
będa (z trudem) wymieniali:
 - tego nie wymysliły Google
 - to ponoć nie jest produkowane przez Google...
 To drugie moze tak, to pierwsze na pewno nie - 90 % tego co robi Gogus to sa pomysly innych. Nawet wyszukiwarki internetowej przeciez nie wymyslili, bo takowe istnialy wiele lat zanim sie Google pojawilo (no dobra, tylko piec lat wczesniej).

Ciekawe, czy Google wymysla ,,osobisty komputer'' pozbawiony ekranu.
 To juz dawno zostalo wymyslone. I nawet opatentowane, wiec gogus na razie tego nie powtorzy - bo towar ktory google sprzedaje (tzn. jego uzytkownicy) nie sa tyle warci by oplaty patentowe sie zwrocily.
 Wyswietlacz na soczewce kontaktowej, wyswietlanie "laserkiem" na siatkowce... W labach moze jest juz nawet bezposrednie wpiecie do nerwu wzrokowego - podobnie do przeciez od lat stosowanego wpiecia do nerwu sluchowego dla implantow sluchu. Tyle ze rzadko stosowana to metoda, jako ze obijasz sie o kwestie etyczne - a jak cracker sie do tego dobierze, to za cholere nie wylaczysz. Na przyklad akademii patriotycznych nadawanych przez TV (niech bedzie, ze TV Kim ir Sena). A jak tylko zamkniesz oczy, to natychmiast sie pojawi obraz Naczelnika Panstwa... Albo soft z bledem, i dziabnie wysokim napieciem prosto w kore wzrokowa.

współrzędne gps i lumia