współrzędne gps i lumia

Data: 2017-05-29 23:54:25
Autor: J.F.
współrzędne gps i lumia
Dnia Mon, 29 May 2017 13:47:41 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
Mam podane współrzędne gps.
Jest strona wspolrzedne-gps.pl ale ona nie podaje trasy dojazdu.
Jak się załatawia takie rzeczy?

Na Lumii to nie wiem, ale jak w google maps wprowadzisz wspolrzedne,
znajdzie je, to potem potrafi poprowadzic.

J.

Data: 2017-05-29 21:40:49
Autor: Bolko
współrzędne gps i lumia
W dniu poniedziałek, 29 maja 2017 23:54:19 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Na Lumii to nie wiem, ale jak w google maps wprowadzisz wspolrzedne,
znajdzie je, to potem potrafi poprowadzic.

W którym miejscu w google maps wprowadza się współrzedne gps?
Bo próbuje znale¶ć i ni cholery

Data: 2017-05-30 11:06:17
Autor: J.F.
współrzędne gps i lumia
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:3aa745af-dab7-4f9c-b04d-e7a5a19b37b8@googlegroups.com...
> [...]

znajdzie je, to potem potrafi poprowadzic.

W którym miejscu w google maps wprowadza się współrzedne gps?

Bo trzeba sie inteligencja wykazac, a nie szukac jak durny :-)

Tam gdzie adres wpisujesz, tam wpisz np 52.25N 17.333E

P.S. Na Androidzie z kolei - mam w "aplikacjach" ze trzy ikony do google maps, kazda robi cos ciut  innego, a wygladaja tak samo.
Jak sprawdzic czym one sie roznia, jak zmienic ikonke na ekranie glownym/launcher ?

J.

Data: 2017-05-30 02:20:14
Autor: Bolko
współrzędne gps i lumia
W dniu wtorek, 30 maja 2017 11:06:25 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Jak sprawdzic czym one sie roznia, jak zmienic ikonke na ekranie glownym/launcher ?

Dziekuje bardzo ile ja się nawkurzałem w sobote to moje

współrzędne gps i lumia