wspierali spamerów 20-07-2010

Data: 2010-07-22 08:20:50
Autor: mkarwan
wspierali spamerów 20-07-2010
Reagowali na listy czyli wspierali spamerów spamujących psp nadmierną
ilością nowych wątków

1. "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> - 13 nowych wątków
wspierali go
 "abc" <abc@wp.pl>
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl>
"Bruner" <soooos@buziaczek.pl>
"DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com>
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com>
"HaMMeR" <tranzac@aster.pl>
"Jacek B" <jacekb11@poczta.onet.pl>
 "jadrys" <andrzej203@op.pl>
"Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl>
"matusm" <matusm@poczta.onet.pl>
"mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
<newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl>
"PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl>
"Tomek" <tentom@tlen.pl>
"u2" <u_2@o2.pl>
"wekon" <wekon@op.pl>

2. "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> 11 nowych wątków
wspierali go
"954" <marek.zmylka@raptor.pl>
[...]
"konus" <pralat@mojapolska.watykan>
"magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com>
"matusm" <matusm@poczta.onet.pl>
<the_foe@wupe.pl>

3. "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> - 7 nowych wątków
wspierali go
"61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza" <piotrekstelmach@prokonto.pl>
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl>
"boukun" <boukun@neostrada.pl>
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com>
"Bruner" <soooos@buziaczek.pl>
"HaMMeR" <tranzac@aster.pl>
"Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl>
"Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu>
 "u2" <u_2@o2.pl>

Data: 2010-07-22 08:49:29
Autor: Neko
wspierali spamerów 20-07-2010
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w

[...]

A COZ TO ZA KOLEJNY KRETYNIZM?

Niektorym zazdroszcze mnostwo wolnego czasu. Nie lepiej zatopic
nos w jakiejs ciekawej lekturze?

Data: 2010-07-22 09:12:18
Autor: mkarwan
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i28pm7$gia$1news.onet.pl...
A COZ TO ZA KOLEJNY KRETYNIZM?

Czemu się drzesz?
Jeśli już to kretynizmem, jest wspieranie spamerów.

Niektorym zazdroszcze mnostwo wolnego czasu.

Czasu wolnego za dużo nie mam, ale czasami trzeba go poświęcić na uporządkowanie psp.

Miast marudzić zrób to co uważasz za słuszne, aby psp stała się normalną grupą.

Data: 2010-07-22 09:16:29
Autor: Neko
wspierali spamerów 20-07-2010
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

Czemu się drzesz?
Jeśli już to kretynizmem, jest wspieranie spamerów.

Kretynizmem jest odgorne ustalanie kto jest spamerem a kto
nie. Na podstawie tylko wlasnego widzimisie. I deprecjonowanie
uzytkownikow forum tylko za, to ze w opini sekretarza grupy
rozmawia z tzw. spamerem. To jest chore. I to nalezy leczyc!

Zaloz sobie swoje wlasne forum, stworz czytelny regulamin
i ustalaj kto jest spamerem a kto nie jest. Poki co USENET
jest ogolnodostepnym produktem i wara ci od narzucania swojej
woli uzytkownikom for dyskusyjnych.

Miast marudzić zrób to co uważasz za słuszne, aby psp stała się normalną grupą.

Najpierw ustal co jest normalna grupa. Bo to co robisz na pewno normalne
nie jest.

Data: 2010-07-22 09:36:48
Autor: mkarwan

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i28r8g$knb$1news.onet.pl...
[...]

Jeśli już to kretynizmem jest akceptowanie tego co jest w psp.
Normalne grupy dyskusyjne nie są zalewane taką ilością nowych wątków.

Normalna grupa to m.in. grupa w której nie trzeba się przedzierać przez kilkadziesiąt a czasami kilkaset wątków dziennie.
Jeśli ktoś ma cos ciekawego do powiedzenia niech to zrobi w jednym dwóch wątkach a nie zalewa grupy nowymi wątkami.
Prasówkę, jeśli już musi robić,. niech zrobi w jednym, a nie kilku czy kilkunastu wątkach.
Powtarzam, miast marudzić zrób to co uważasz za słuszne, aby psp stała się normalną grupą.

Data: 2010-07-22 09:42:32
Autor: Neko
[...]

Problem polega na tym, ze w mojej prywatnej opinii sam jestes spamerem
zalewajac grupe bzdurnymi postami o jakis Zydach, Izraelu i innych pierdolach.

Ale ja ci nie zabraniam tego pisac. Bo psp nie jest moja wlasnoscia.

Tak wlasnie rodzia sie dyktatury. Odgornie ktos ustala co jest dobre a co zle.
Tworzy jakies bzdurne zasady. A potem juz blisko do krematoriow i obozow pracy...

Data: 2010-07-22 11:02:14
Autor: mkarwan
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i28spi$ori$1news.onet.pl...
[...]

Zdumiewające, stawiasz zarzut nie zdając sobie sprawy ten zarzut ciebie dotyczy.
To tobie przeszkadzają informacje na temat Żydów i sugerujesz, że to niewłaściwe, że to spam.
Sam masz mentalność totalitarną.
W przeciwieństwie do ciebie mnie nie chodzi o to co kto pisze, to jego sprawa.
Ja zwracam uwagę na co innego, ale ty udajesz, że nie wiesz o co chodzi i bronisz spamerów, zalewających grupę nowymi wątkami.

Data: 2010-07-22 11:22:57
Autor: Neko
[...]

Mysl, jak cos piszesz! MYSL!

Napisalem, ze uwazam prywatnie, ze piszac NON-STOP O ZYDACH
to jest to najwyklejszy spam. ALE NIE ZABRANIAM CI TEGO PISAC.
Rob co chcesz - to wolna grupa. Natomiast ty stawiasz sie
w roli cenzora i sekretarza - mowisz co wolno, a czego nie wolno
i nawet nie dajesz odpowiedniej wykladni

Ja zwracam uwagę na co innego, ale ty udajesz, że nie wiesz o co chodzi i bronisz spamerów, zalewających grupę nowymi wątkami.

Ja dalej nie wiem co zalicza sie wedlug ciebie do spamu.
Prosze o solidna wykladnie.

Jeden bedzie uwazal, ze spamem jest pisanie o zydach inny stwierdzi,
ze spam to pisanie o JP2 inny zas powie, ze spam to pisanie Panslavisty.

I co? Kazdy ma prawo do opinii. Ty jednak NIE masz prawa zamykac
komus ust na forum, ktore nie jest twoja wlasnoscia.

Czy dotarlo w koncu?

Data: 2010-07-22 12:12:35
Autor: mkarwan

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i292lq$9sr$1news.onet.pl...
[...]

Zdumiewające, innym radzisz to co sam powinienes robic przede wszystkim.
Kompletny brak samokrytycyzmu.

Napisalem, ze uwazam prywatnie, ze piszac NON-STOP O ZYDACH
to jest to najwyklejszy spam. ALE NIE ZABRANIAM CI TEGO PISAC.
Rob co chcesz - to wolna grupa.

Twoja opinia świadczy w sposób oczywisty o twojej totalitarnej mentalności.
A może jesteś Żydem i dlatego przeszkadzają ci informacje na ich temat?

Natomiast ty stawiasz sie
w roli cenzora i sekretarza - mowisz co wolno, a czego nie wolno
i nawet nie dajesz odpowiedniej wykladni

Ty chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego co piszesz.
Na dodatek kłamiesz.
Napisałem przecież: "W przeciwieństwie do ciebie mnie nie chodzi o to co kto pisze, to jego sprawa."
Czemu to wyciąłeś?
Po to abyś mógł kłamać?
Jesteś aż tak naiwny sądząc, że nikt tego nie zauważy?

[...]

W normalnym działaniu grupy przeszka nadmierna ilość wątków.
Gdyby każdy ze 100 grupowiczów ropoczął 3 nowe wątki to byłoby codziennie 300 nowych wątków.
Są tacy którzy ropoczynaja więcej niz trzy nowe wątki, czasami nawet kilknaście lub kilkadziesiąt.
Ty to uważasz za normalne?
Bo ja nie.

[...]

Ty masz oczywiste problemy ze zrozumieniem tego czytasz.
Przecież napisałem w poprzednim liście "W przeciwieństwie do ciebie mnie nie chodzi o to co kto pisze, to jego sprawa."
Dlaczego to wyciąłeś?
Powtarzam raz jeszcze nie ograniczam nikomu co kto ma pisać, to jego sprawa.
Mnie chodzi o ograniczenie ilości nowych wątków.
Dotarło wreszcie czy jeszcze nie?

Powtarzam po raz kolejny.
Miast marudzić zrób to co uważasz za słuszne, aby psp stała się normalną grupą.
Ty to wycinasz, bo potrafisz tylko marudzić, sam nie masz nic do zaproponowania poza marudzeniem

Data: 2010-07-22 13:27:00
Autor: Neko
wspierali spamerów 20-07-2010
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w

A może jesteś Żydem i dlatego przeszkadzają ci informacje na ich temat?

Jestes zalosny i przede wszystkim glupi.

Nieczesto to czynie, ale zrobie wyjatek: ladujesz
w KF-ie.
I jednego spamera bedzie mniej.

PLONK i EOT

Data: 2010-07-22 13:43:23
Autor: mkarwan
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i299uk$1a4$1news.onet.pl...
[...]

Chowasz ogon pod siebie i tchórzliwie uciekasz.
Boisz się odpowiedzi na niewygodne pytania.
Tym bardziej, że udowodniłem ci świadome kłamstwo.

Data: 2010-07-22 05:37:49
Autor: zbig
On 22 Lip, 13:43, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Chowasz ogon pod siebie i tchórzliwie uciekasz.
Boisz się odpowiedzi na niewygodne pytania.
Tym bardziej, że udowodniłem ci świadome kłamstwo.

Ty masz chlopie nieźle namieszane pod czachą, niczego nie udowodniłeś
a dyskusja z tobą na jakikolwiek temat nie ma sensu bo nie dość , ze
brak ci podstaw wiedzy to jeszcze nie umiesz słuchac i wyciagać
wniosków. Jesteś upierdliwą męczybułą, zwykłym trollem, nawet nie
zdajesz sobie sprawy jak tu było na PSP rześko, gdy się przestałeś
udzielać na grupie.

Data: 2010-07-22 14:42:01
Autor: [heÂŽsk]
wspierali spamerów 20-07-2010
On Thu, 22 Jul 2010 05:37:49 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

wniosków. Jesteś upierdliwą męczybułą, zwykłym trollem, nawet nie
zdajesz sobie sprawy jak tu było na PSP rześko, gdy się przestałeś

 facet ma fobie napletkowa i kopleks malego czonka.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-22 14:45:22
Autor: PesTYcyD
wspierali spamerĂłw 20-07-2010
W dniu 2010-07-22 14:42, "[heÂŽsk]" pisze:
[...]

Ja naprawdę nie rozumiem po co dyskutujecie z tym żydowskim napletem i co chwile wyciągacie pojeba z KFu.

Data: 2010-07-22 10:05:33
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-22 08:49, Neko pisze:
[...]

Po co ty mi tego kretyna z KFu wyciągasz?

Data: 2010-07-22 11:03:37
Autor: mkarwan
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i28u4f$s6n$1news.onet.pl...
Po co ty mi tego kretyna z KFu wyciągasz?

Czy przypadkiem ciebie nie uważają za kretyna, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny.

Data: 2010-07-22 12:25:05
Autor: u2
W dniu 2010-07-22 08:20, mkarwan pisze:
Reagowali na listy czyli wspierali spamerów spamujących psp nadmierną
ilością nowych wątków

Mylisz pojęcia, spamer to osoba pisząca spam w nadziei na korzyści
finansowe.

1. "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> - 13 nowych wątków
wspierali go

W przeciwieństwie do kałeckiego i cheńka ma trochę rozumu.

2. "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> 11 nowych wątków
wspierali go

Typowy debil z gwna.

3. "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> - 7 nowych wątków
wspierali go

Może być, żaden z niego troll. Choć przydałoby mu się trochę więcej
uwagi przy pisaniu postów.

Data: 2010-07-22 13:36:34
Autor: u2
W dniu 2010-07-22 13:26, mkarwan pisze:
Mylisz pojęcia, spamer to osoba pisząca spam w nadziei na korzyści
finansowe.

Skąd ta pewność?

Z ogólnie dostępnej definicji.

Data: 2010-07-22 15:26:18
Autor: u2
W dniu 2010-07-22 13:46, mkarwan pisze:

Mylisz pojęcia, spamer to osoba pisząca spam w nadziei na korzyści
finansowe.

Skąd ta pewność?

Z ogólnie dostępnej definicji.

a gdzie link?

Jak zwykle usenet jest pełen niekompetentnych i aroganckich luserów,
którzy nie potrafią sami wyszukiwać niezbędnej informacji.

A masz :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Spam

Data: 2010-07-22 14:09:51
Autor: Wojciech Pietruszewski
W dniu 2010-07-22 12:25, u2 pisze:

Mylisz pojęcia, spamer to osoba pisząca spam w nadziei na korzyści
finansowe.

Niekoniecznie.

Moim zdaniem większość z was to trolle, a nie spamerzy.
Odsyłam do internet flamming (flame wars) i internet troll.

--
Wojciech Pietruszewski

PGP PUBLIC KEY http://cnetside.net/0xD386865A.asc

Data: 2010-07-22 15:27:25
Autor: u2
W dniu 2010-07-22 14:09, Wojciech Pietruszewski pisze:
[...]

Oczywiście jest kilka trolli, ale działają oni w konkretnym celu
dezinformacji :)

Data: 2010-07-23 09:30:07
Autor: Neko
wspierali spamerów 20-07-2010
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Oczywiście jest kilka trolli, ale działają oni w konkretnym celu
dezinformacji :)

Niektorzy z nich uzyskuja korzysci materialne i niematerialne. :)

wspierali spamerów 20-07-2010