wspolnota i zakaz wyprowadzania psow

Data: 2011-04-18 10:15:14
Autor: Kamil
wspolnota i zakaz wyprowadzania psow
Dnia Fri, 15 Apr 2011 18:00:35 +0200, Cyb napisał(a):

czy wspolnota moze przyjac w glosowaniu uchwale o zakazie
wyprowadzania psow na terenie wspolnym?

A masz tego psa teleportować czy w jaki sposób z nim....wyjść poza
mieszkanie?
No chyba że nieprecyzyjnie tutaj napisałeś co jest przedmiotem uchwały.

Data: 2011-04-18 11:22:43
Autor: Andy Niwinski

"Kamil" <asdfg@asd.com> schrieb im Newsbeitrag news:1huffq6qsno4c$.13pk514b4m13z.dlg40tude.net...
[...]

Przecież napisał całkiem konkretnie. Przeczytaj jeszcze raz. Wspólnota nie chce, aby na jej terenie srały psy "wspólnotowiczów".

Data: 2011-04-18 11:37:13
Autor: Kamil
Dnia Mon, 18 Apr 2011 11:22:43 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

[...]

Nie napisał konkretnie :)

Przeczytaj jeszcze raz.

Tego oczekuję od ciebie. Przeczytaj co napisał wątkotwórca i co ja
NAPISAŁEM. Potem to postaraj się zrozumieć.

Wspólnota nie chce, aby na jej terenie srały psy "wspólnotowiczów".

A to jest twój domysł.
Chodzi o zakaz wyprowadzania psa na terenie wspólnym.
To ja się pytam - jak on z tym psem ma wyjść np. do weterynarza?
W jaki sposób ma przejść przez korytarz, klatkę schodową, część podwórka
która jest własnością tej wspólnoty.
Ja tam kurwa nie widzę nic o sraniu!!
MOWA O WYPROWADZANIU!!!!
Może to ty pisałeś treść tej uchwały?
To całkiem prawdopodobne, skoro takie betony produkują takie kfiatki :)

Data: 2011-04-18 13:41:36
Autor: Andy Niwinski

"Kamil" <asdfg@asd.com> schrieb im Newsbeitrag news:13uyl6bw6heb.1sckb62le5eq4.dlg40tude.net...
[...]

Nie napisał konkretnie :)

Nie wiem, może ten "Kamil" to Twoje pseudo, a naprawdę nazywasz się Li, albo Jakamoto, ale fragment :
"czy wspolnota moze przyjac w glosowaniu uchwale o zakazie
wyprowadzania psow na terenie wspolnym?" - chyba jasno i konkretnie mówi o co chodzi? Jak dalej nie rozumiesz co czytasz to napisze Ci dużymi literkami: "O ZAKAZIE WYPROWADZANIA PSÓW NA TERENIE WSPÓLNYM". Zauważyłeś? Czy mam Ci dalej wskazać takie małe, króciutkie słowo "NA"?
Więc nie rżnij głupa i nie troluj. Nie jest to ustawa o zakazie wyprowadzania psów, nie jest to ustawa o zakazie wychodzenia z psem z mieszkania, tylko:

Data: 2011-04-26 16:24:36
Autor: Gotfryd Smolik news

"Kamil" <asdfg@asd.com>

Nie napisał konkretnie :)

[...]

  Ale Kamil IMHO ma rację.
  Przynajmniej co do kierunku podważenia uchwały, jeśli taka była intencja.

Jak dalej nie rozumiesz co czytasz to napisze Ci dużymi literkami: "O ZAKAZIE WYPROWADZANIA PSÓW NA TERENIE WSPÓLNYM". Zauważyłeś? Czy mam Ci dalej wskazać takie małe, króciutkie słowo "NA"?

  To jak pies jest *na* kawałku ścieżki między blokiem a najbliższą drogą
publiczną, to gdzie jest?
  Przecież Kamil o to pyta, nie uchylaj się :P

Więc nie rżnij głupa i nie troluj.

  Kiedy IMO najwyraźniej to Ty nie masz racji.
  To "uchwałodawca" strzelił sobie w stopę, bo chcąc ująć zakaz tak
aby uniknąć źle kojarzących się wyrażeń ;) zwyczajnie przedobrzył.

Nie jest to ustawa o zakazie wyprowadzania psów, nie jest to ustawa o zakazie wychodzenia z psem z mieszkania, tylko:
"...uchwale o zakazie
wyprowadzania psow NA terenie wspolnym?"

  Właśnie.
  Zamiast zabraniać obstawiania g... wszystkiego co można, zakazuje
psu łażenia.
  Na mój rozum - gniot prawny, prowadzący do możliwości podważenia przez
wskazanie że stanowi nadużycie - bo usiłuje zakazać posiadania psa
bez zakazywania posiadania psa.
  FORMALNIE właśnie TAK to zapisali!

  Dla jasności: wiadomo mi, że są kraje (AFAIR m.in. Niemcy), w których
*można* ustanowić zakaz trzymania psów w bloku.
  Ale wtedy sprawa jest jasna.
  Zakaz "wyprowadzania na teren" jest nieporozumieniem (zakaz wyprowadzania
*na tereny zielone wspólnoty* na przykład, to byłaby inna sprawa!)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-04-27 10:19:23
Autor: Kamil
Dnia Tue, 26 Apr 2011 16:24:36 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

[...]

Gotfryd - dokładnie o to mi "kaman" było :)
Ale Andy (takoż hamerykaniec jakiś cy cóś :)) tego nie kuma ;)

wspolnota i zakaz wyprowadzania psow