wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum

Data: 2010-08-08 16:21:12
Autor: lato
wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
Znajoma mieszka
- sama
- w mieszkaniu wlasnosciowym.

ojej historia jak z mojego bloku tylko ja jestem tą drugą stroną:

-okna zamyka się w upały bo gorące powietrze wchodzi na chłodną klatkę i
szybko ją ogrzewa, jeżeli komuś potrzebny ruch gorącego powietrza to niech
sobie okno we własnym mieszkaniu otworzy

-co do ilości osób to również ma rację, ryczałt wody i śmieci jest na jedną
osobę podobnie inne opłaty, u mnie efekt jest taki że ciągle podnoszą poziom
ryczałtu a śmietniki stoją full pełne już po 1 dniu

-dodatkowo u mnie jest jeszcze wojna o otwieranie drzwi do klatki - ktoś też
sobie wietrzy a zapomina o domofonie - nie po to się go instalowało i płaci
chore stawki za konserwację żeby drzwi stały otworem dla każdego

-podobnych punktów spornych jest jeszcze kilkanaście...

wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum