wspólnota mieszkaniowa - zalanie

Data: 2009-04-13 22:05:31
Autor: Jd.
wspólnota mieszkaniowa - zalanie

Użytkownik <dr_indy@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs00lr$i3f$1inews.gazeta.pl...

mieszkania, co wtedy? Czy to już tylko mój problem? Czy rury na wysokości mojego mieszkania są moje, czy Zarządcy?

Piony są zarządcy, rozprowadzenie jest lokatora (woda ciepła i zimna, kanalizacja), CO jest całe raczej w rękach zarządcy.
--
Jaroslaw Dubowski, Bytom   jdubowski@interia.pl

Data: 2009-04-13 22:14:21
Autor:
wspólnota mieszkaniowa - zalanie

Piony są zarządcy, rozprowadzenie jest lokatora (woda ciepła i zimna,
kanalizacja), CO jest całe raczej w rękach zarządcy.

dzięki, czy możesz wskazać podstawę prawną?

wspólnota mieszkaniowa - zalanie