współpraca Combo HD SX65 z TV Samsung UE40J5200

Data: 2018-01-06 22:02:35
Autor: Czarek
współpraca Combo HD SX65 z TV Samsung UE40J5200

W dniu 06.01.2018 o 20:25, Krycha pisze:
wybrać sygnał "naziemnej" i potem następuję instalacja programów

Jaka instalacja? Masz na myśli wyszukiwanie poszczególnych kanałów przez telewizor? Przecież to robisz raz i telewizor je zapamiętuje "na zawsze" a ty tylko po wybraniu jako źródło "TV" przełączasz między kanałami.

--
Czarek

Data: 2018-01-07 15:55:40
Autor: Krycha
W dniu 06.01.2018 o 22:02, Czarek pisze:

[...]

Niekoniecznie. Telewizor wymaga ustawienia czy korzystam z dekodera sat czy z anteny tv naziemnej.
Albo, albo. I są to ustawienia systemu.
Gdy wybiorę dekoder "satelit.lub kablowy", to staje się nieaktywne ustawienia "nadawanie - antena - naziemna".
Combo ma dwa dekodery SAT i DVB-T, dostaję z niego programy niekodowane z satelity i z tv naziemnej.
Ale widać dekoder naziemnej telewizji w combo nie jest tak silny jak w samsungu,
bo z dekodera za słaby jest sygnał dla: polsat, TVN, TVpuls, TVN&, Puls2, TV4, TV6, Super Polsat, otrzymuje komunikat "brak sygnału:
A jak kabel anteny T podłączę do Samsunga, to mam w miarę dobry obraz dla tych programów, ale wtedy nie mam do dyspozycji programów z SAT.

Krycha.

Data: 2018-01-07 16:12:41
Autor: Cavallino
W dniu 07-01-2018 o 15:55, Krycha pisze:
[...]

Coś kręcisz.
To co piszesz, to tylko wybór źródła sygnału.
Oczywiście że gdy zmienisz źródło na wejście hdmi, do którego masz podłączony zewnętrzny dekoder, to nie możesz jednocześnie oglądać naziemnej tv, z wewnętrznego tunera - nie masz w końcu dwóch ekranów.
No conajwyżej funkcją PIP.

Ale wystarczy zmienić źródło na telewizję naziemną i po problemie.

Data: 2018-01-07 16:36:34
Autor: Krycha
W dniu 07.01.2018 o 16:12, Cavallino pisze:
[...]

Po jakim problemie? Chyba się nie rozumiemy.
Chcę, korzystając z dekodera combo, mieć do dyspozycji programy na telewizorze Samsung z telewizji SAT i DVB-T i mogę.
Ale okazuje się, że niektóre z naziemnej tv jak
polsat, TVN, TVpuls, TVN7, Puls2, TV4, TV6, Super Polsat nie mogę bo otrzymuje komunikat "brak sygnału".
Aby te programy widzieć w miarę dobrym sygnale muszę podłączyć antenę DVB-T bezpośrednio do Samsunga. I wtedy mam tylko programy tv naziemnej,
bez sat, co mnie nie zadawala.
Prościej nie umiem napisać. Widać musiałbyś zobaczyć.

Krycha.

Data: 2018-01-07 16:49:38
Autor: Czarek

W dniu 07.01.2018 o 16:36, Krycha pisze:
[...]

No i masz, tylko musisz przełączyć w TV źródło sygnału.

[...]

A jak inaczej chcesz mieć jeśli jest podłączony do TV tylko sygnał z anteny naziemnej? Sygnał SAT masz odbierany przez zewnętrzny dekoder.

Jeśli chcesz dwa sygnały obsługiwać przez TV to musisz podłączyć do TV sygnał z anteny SAT (bo chyb twój TV ma wbudowany tuner SAT?)

Prościej nie umiem napisać. Widać musiałbyś zobaczyć.

Mam wrażenie, że nie rozumiesz zasady działania obecnego układu.
Przewód HDMI nie jest przewodem przenoszącym sygnał antenowy.

--
Czarek

Data: 2018-01-07 17:02:39
Autor: Krycha
W dniu 07.01.2018 o 16:49, Czarek pisze:

[...]

Mój tv nie ma tunera SAT. !!!
O czym pisze od początku
"ale Samsung ma silniejszy/lepszy dekoder DVB-T (nie ma SAT)
Po co byłby mi potrzebny dekoder combo HD XS65, gdybym w tv miała tuner SAT i oraz DVB-T

Prościej nie umiem napisać. Widać musiałbyś zobaczyć.

Mam wrażenie, że nie rozumiesz zasady działania obecnego układu.
Przewód HDMI nie jest przewodem przenoszącym sygnał antenowy.

Skoro wiadomo już, że mój TV nie ma tunera SAT, to może zrozumiecie o co mi chodzi.

Krycha.

Data: 2018-01-07 16:52:43
Autor: Cavallino
[...]

Ale to nie ma nic wspólnego z telewizorem.
Skoro masz badziewny tuner naziemny w zewnętrznym dekoderze, to go nie używaj, tylko rób to bezpośrednio z tv - gdzie tu widzisz problem?

Zakładam, że łączysz combo tymi samymi kablami antenowymi co tv, a mimo to widzisz różnice.

Aby te programy widzieć w miarę dobrym sygnale muszę podłączyć antenę DVB-T bezpośrednio do Samsunga. I wtedy mam tylko programy tv naziemnej,
bez sat, co mnie nie zadawala.

Ale dlaczego bez sat?
Programy satelitarne oglądasz z combo, wybierając w tv wejście hdmi, a naziemne zmieniając źródło na tuner w telewizorze.

Chodzi Ci o to, że nie będą na jednej liście?
No nie będą, skoro są na dwóch różnych urządzeniach.
W tym celu trzeba było kupić tv z wbudowanym tunerem sat - byłyby na jednym.

Może da się jeszcze odkręcić Twój zakup i zmienić tv?

Data: 2018-01-14 15:41:02
Autor: Kamil
Użytkownik "Cavallino" napisał:

Ale to nie ma nic wspólnego z telewizorem.
Skoro masz badziewny tuner naziemny w zewnętrznym dekoderze, to go nie używaj, tylko rób to bezpośrednio z tv - gdzie tu widzisz problem?

Problem jest taki, że TV nie nagrywa na USB, a tuner tak.

A z tym badziewnym DVB-t w tunerze nie wierzę.

pzdr

Data: 2018-01-14 16:02:03
Autor: Cavallino
W dniu 14-01-2018 o 15:41, Kamil pisze:
[...]

Masz taką pewność?
To dość drogi tv, może mieć taką funkcję.

Data: 2018-06-25 11:57:38
Autor: ń
współpraca Combo HD SX65 z TV Samsung UE40J5200
Nie warto nagrywać na tv samsunga, bo nie odtworzysz tego gdziekolwiek poza macierzystym tv, a nawet na tym samym samsungu po wymianie elektroniki (np. jakiejś naprawie).

-- -- -
To dość drogi tv, może mieć taką funkcję.

Data: 2018-01-14 15:42:59
Autor: Kamil
Użytkownik "Krycha" napisał:

[...]

Co znaczy bespośrednio? A jak jest nie bezpośrednio?

Prościej nie umiem napisać. Widać musiałbyś zobaczyć.

Najlepiej dokładnie napisz co i jak jest podłączone, albo poproś
sąsiada/kolegę/przyjaciela (niepotrzebne skreślić), aby to obejrzał i
podłączył jak być powinno.

Pzdr

Data: 2018-01-14 15:33:01
Autor: Kamil
Użytkownik "Krycha" napisał:

Ale widać dekoder naziemnej telewizji w combo nie jest tak silny jak w samsungu,
bo z dekodera za słaby jest sygnał dla: polsat, TVN, TVpuls, TVN&, Puls2, TV4, TV6, Super Polsat, otrzymuje komunikat "brak sygnału:

Mało prawdopodobne. Coś nie tak podłaczone.

A jak kabel anteny T podłączę do Samsunga, to mam w miarę dobry obraz dla tych programów, ale wtedy nie mam do dyspozycji programów z SAT.

Trudno zrozumieć co piszesz. Za każdym razem przełączasz kabel antebowy z telewizora do dekodera i abarot?

Pzdr

współpraca Combo HD SX65 z TV Samsung UE40J5200