współpraca projektora z różnymi laptopami

Data: 2009-06-01 11:06:49
Autor: Adam
współpraca projektora z różnymi laptopami
Witam,
mam taki problem, z mojej firmie jest projektor Benq PB6110i kilka laptopów, po
podłączeniu projektor nie wykrywa sygnału wizyjnego z niektórych laptopów, np.
fujitsu siemens, z innymi nie ma problemu, np. aristo. Czy można to jakoś
ustawić żeby wszystkie laptopy współpracowały z projektorem?
Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam.

Data: 2009-06-01 12:27:54
Autor: BQB
Adam pisze:
[...]

Mają niewłączone dodatkowe wyjście - wymusić w sterownikach, ale to OT.

Data: 2009-06-01 13:59:31
Autor: antii7
Adam pisze:
> [...]
> Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam.

Mają niewłączone dodatkowe wyjście - wymusić w sterownikach, ale to OT.

Tylko że ten sam laptop działa bez zarzutu z innym projektorem, więc wyjście
jest właczone. Czy są jeszcze jakieś inne parametry które mogę ustawić?

Data: 2009-06-01 17:03:45
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik <antii7@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000175.4a23c2a3newsgate.onet.pl...
Adam pisze:
> [...]

jest właczone. Czy są jeszcze jakieś inne parametry które mogę ustawić?

Nie, złącze to standard i jeśli nie działa to znaczy że jest wyłączone albo w biosie albo w panelu sterowanie grafiką albo przyciskiem funkcyjnym laptopa

Data: 2009-06-01 21:12:11
Autor: BQB
Adam pisze:
[...]

Albo system (BIOS) wykrył, że nic nie jest podłączone i wyłączył.

Data: 2009-07-12 16:47:27
Autor: Radosław Sokół
W dniu 01.06.2009 11:06, Adam pisze:
[...]

Spróbuj ustawić projektor tak, by nie wykrywał źródła i obec-
ności sygnału, tylko wierzył użytkownikowi, że sygnał pojawi
się na określonym wejściu.

Niektóre notebooki wymagają trochę czasu, by wykryć, że na
wyjściu VGA pojawiło się urządzenie, a w tym czasie projek-
tory już wykrywają, że na wejściu nie ma komputera podpięte-
go i albo szukają na kolejnym, albo wyłączają wejście.

współpraca projektora z różnymi laptopami