wspolpraca z kims kto zna sie na kredytch

Data: 2011-01-25 04:50:59
Autor: Wieslaw Paslawski
wspolpraca z kims kto zna sie na kredytch
Witam,

Mam strone o kredytach i poszukuje kogos do wspolpracy. Chodzi mi o
napisanie artykulu na temat nowych stop referencyjnych a dokladniej
jak to wplynie z zwiekszenie raty kredytu. Moge zaproponowac w zamian
podanie kontaktu do siebie pod artykulem. wiec to moze byc dobra
propozcyja dla biura lub agenta kredytowego. Artykul bedzie na
pierwszej stronie.  Okolo 100 wejsc dziennie.

Pozdrawiam

Wieslaw
http://www.oik.altb.pl/

Data: 2011-01-25 17:10:40
Autor: RobertS
W dniu 2011-01-25 13:50, Wieslaw Paslawski pisze:
[...]

tekst mogę napisać, podpisać go możesz dowolnie, ale w zamian wolałbym wierszówkę ;-)

jeżeli jesteś zainteresowany to daj znać

RobertS

Data: 2011-01-25 17:13:36
Autor: MarekZ
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihmsm4$24j7$1@opal.icpnet.pl...

tekst mogę napisać, podpisać go możesz dowolnie, ale w zamian wolałbym wierszówkę ;-)

jeżeli jesteś zainteresowany to daj znać

A ja mogę zrobić to samo co RobertS tylko pięć razy drożej (Robert mam nadzieję, że się zbyt nisko nie wyceniasz :). :D

Data: 2011-01-25 20:04:22
Autor: RobertS
[...]

tani nie jestem, za jakość trzeba płacić ;-)

RobertS

wspolpraca z kims kto zna sie na kredytch