wspomaganie hamulca

Data: 2010-07-10 08:22:12
Autor: Marcin N
wspomaganie hamulca
Męczy mnie, że we wszystkich motocyklach, którym się przygl±dałem, hamulce wymagaj± sporej siły nacisku na manetki.

W moim Fazerze dwa palce na hamulcu OD BIEDY wystarcz± do awaryjnego hamowania, ale dopiero hamowanie pełn± dłoni± dawałoby jaki¶ komfort.
Czy producenci nie mogliby poprawić tego? Marzy mi się hamowanie niczym w samochodzie, gdzie kierowca ledwo muska pedał hamulca.

Od razu wspomnę, że motocykl jest sprawny - po prostu chciałbym, żeby co¶ mnie wspomagało w tym najważniejszym manewrze.

Data: 2010-07-10 03:41:32
Autor: doktorski
wspomaganie hamulca
On 10 Lip, 08:22, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

[...]
Kup ode mnie K1200S - ma wspomaganie hamulcow i faktycznie drynda
staje w miejscu. :)

Od razu wspomnę, że motocykl jest sprawny - po prostu chciałbym, żeby co¶
mnie wspomagało w tym najważniejszym manewrze.
Jak wyzej. Odezwij sie na priva, mam jeszcze jeden pomysl.

pzdr, dr
14/525
K1200S sprzedam

Data: 2010-07-10 16:13:13
Autor: marusc
wspomaganie hamulca
W dniu 2010-07-10 12:41, doktorski pisze:
On 10 Lip, 08:22, "Marcin N"<marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>  wrote:

  K1200S - ma wspomaganie hamulcow i faktycznie drynda
staje w miejscu. :)

U mnie w R1200GS jest tak samo. Na jeĽdzie testowej VFR 1200 podobnie.

--
Marek

R1200GS

F650 '95 sprzedam

Data: 2010-07-10 08:49:08
Autor: Shreek
wspomaganie hamulca
Marcin N pisze:

Od razu wspomnę, że motocykl jest sprawny - po prostu chciałbym, żeby co¶ mnie wspomagało w tym najważniejszym manewrze.

S± takie przyrz±dy do ćwiczenia siły dłoni :-)
Nabywasz taki, regularnie ćwiczysz i po miesi±cu ledwo muskasz klamkę...

--
M.

Data: 2010-07-10 15:09:07
Autor: Marcin N
wspomaganie hamulca

Użytkownik "Shreek" <pulikowSP@Mpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i19573$1sn$1@news.onet.pl...
Marcin N pisze:

[...]

Takim przyrz±dem ćwiczyłem już w liceum (czyli ponad 20 lat temu). Byłem w tym naprawdę dobry - mogłem ¶ciskać 1000 (tysi±c) razy.

Przyznam, że ostatniej zimy też ćwiczyłem - wła¶nie pod k±tem motocykla, a dokładniej, żeby nie przemęczała mi się lewa ręka w korku.
Przez zimę podwoiłem wytrzymało¶ć obu dłoni.
Nie można więc mi zarzucić, że jestem za słaby. Po prostu komfort hamowania jest mizerny przy hamowaniu awaryjnym i tyle.

Data: 2010-07-10 17:21:36
Autor: Inead
wspomaganie hamulca

Marcin N pisze:

Od razu wspomnę, że motocykl jest sprawny - po prostu chciałbym, żeby co¶ mnie wspomagało w tym najważniejszym manewrze.

S± takie przyrz±dy do ćwiczenia siły dłoni :-)

Ta maszynka to poprawia komfort walenia konia co najwyżej.

Data: 2010-07-10 09:44:59
Autor: KJ Siła Słów
wspomaganie hamulca
Marcin N pisze:
Męczy mnie, że we wszystkich motocyklach, którym się przygl±dałem, hamulce wymagaj± sporej siły nacisku na manetki.

E?

Od wielu lat malo ktore moto nie ma 1-palcowych w sensie sily hamulcow.
 Od razu wspomnę, że motocykl jest sprawny - po prostu chciałbym, żeby co¶ mnie wspomagało w tym najważniejszym manewrze.

Moze pompa hamulcowa do wyscigow ? Beringer, Brembo itd....

KJ

Data: 2010-07-10 12:18:10
Autor: Kuczu
wspomaganie hamulca
W dniu 2010-07-10 08:22, Marcin N pisze:
Męczy mnie, że we wszystkich motocyklach, którym się przyglądałem,
hamulce wymagają sporej siły nacisku na manetki.

W moim Fazerze dwa palce na hamulcu OD BIEDY wystarczÄ… do awaryjnego
hamowania, ale dopiero hamowanie pełną dłonią dawałoby jakiś komfort.
Czy producenci nie mogliby poprawić tego? Marzy mi się hamowanie niczym
w samochodzie, gdzie kierowca ledwo muska pedał hamulca.

Od razu wspomnę, że motocykl jest sprawny - po prostu chciałbym, żeby
coś mnie wspomagało w tym najważniejszym manewrze.

Zacznij od wymiany przewodow hamulcowych na takie w stalowym oplocie. Zdziwisz sie jak wiele moze to zmienic.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-07-10 15:14:22
Autor: Marcin N
wspomaganie hamulca

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i19hd5$te4$1@news.onet.pl...
[...]

Nie trzymaj mnie w niepewności - opowiedz, co poprawiają te przewody. Myślałem, że to tylko taki "efekt woodoo".

Data: 2010-07-10 15:53:11
Autor: KJ Siła Słów
wspomaganie hamulca
Marcin N pisze:

Nie trzymaj mnie w niepewności - opowiedz, co poprawiają te przewody.

Po pierwsze przewody hamulcowe gumowe powinno sie zmieniac co 4 lata. (widzieliscie kogos kto to robi ?)

Po drugie przewody gumowe po paru latach miekna i rozszerzaja sie przy hamowaniu przez co sila hamowania jest mniejsza.

KJ

Data: 2010-07-10 17:42:25
Autor: Piotr Klimek
wspomaganie hamulca
Dnia (Sat, 10 Jul 2010 15:14:22 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje:

Zacznij od wymiany przewodow hamulcowych na takie w stalowym oplocie. Zdziwisz sie jak wiele moze to zmienic.

Nie trzymaj mnie w niepewno¶ci - opowiedz, co poprawiaj± te przewody. My¶lałem, że to tylko taki "efekt woodoo".

Wymienialem w kazdym moim motocyklu przewody na stalowe i uwazam, ze warto
to zrobic. Tysiace postow na ten temat znajdziesz w archiwum.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-07-13 21:40:40
Autor: N1
wspomaganie hamulca
W dniu 2010-07-10 19:42, Piotr Klimek pisze:
Wymienialem w kazdym moim motocyklu przewody na stalowe i uwazam, ze warto
to zrobic. Tysiace postow na ten temat znajdziesz w archiwum.

przewody nie sa "stalowe" :-)

Data: 2010-07-13 13:53:05
Autor: AZ
wspomaganie hamulca
On 13 Lip, 21:40, N1 <slavek....@vp.pl> wrote:
W dniu 2010-07-10 19:42, Piotr Klimek pisze:> Wymienialem w kazdym moim motocyklu przewody na stalowe i uwazam, ze warto
> to zrobic. Tysiace postow na ten temat znajdziesz w archiwum.

przewody nie sa "stalowe" :-)

Wstrzonszajace.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-07-10 18:45:24
Autor: Kuczu
wspomaganie hamulca
W dniu 2010-07-10 15:14, Marcin N pisze:

Zacznij od wymiany przewodow hamulcowych na takie w stalowym oplocie.
Zdziwisz sie jak wiele moze to zmienic.

Nie trzymaj mnie w niepewności - opowiedz, co poprawiają te przewody.

Nie chce mi sie. Temat byl tu juz walkowany milion razy.

Myślałem, że to tylko taki "efekt woodoo".

A to juz nie moj problem.

Data: 2010-07-14 01:04:06
Autor: marider
wspomaganie hamulca
Marcin N pisze:
Męczy mnie, że we wszystkich motocyklach, którym się przygl±dałem, hamulce wymagaj± sporej siły nacisku na manetki.

Pewnie mialy zaniedbany uklad hamulcowy ;)

[...]

Kup sobie porzadne klamki np. Pazzo Racing (do wyboru dlugie badz krotkie) i stalowe przewody markowej firmy + dobre klocki. Zdziwisz sie.

Od razu wspomnę, że motocykl jest sprawny - po prostu chciałbym, żeby co¶ mnie wspomagało w tym najważniejszym manewrze.

Cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc... Rowniez refleks i opanowanie ;]

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki

Data: 2010-07-15 17:51:21
Autor: Ivam
wspomaganie hamulca
Użytkownik "marider" <marider_WYTNIJ@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i1ird3$2o0$1@news.net.icm.edu.pl...
Kup sobie porzadne klamki np. Pazzo Racing (do wyboru dlugie badz krotkie) i stalowe przewody markowej firmy + dobre klocki. Zdziwisz sie.

A ja jeszcze od siebie dodam, ze moze zastanow sie nad starszym/nowszym fazerem. Te monoblokowe zaciski sa na serio lepsze od montowanych w FZ'tach 6'kach.

--
pzdr:
Ivam

ps. do Maridera - jeszcze nie montowalem zaciskow od Ciebie, ale powiedz mi, ktore te klocki to te oryginalne? Te sino* (cos tam - nie pamietam dokladnie)?

wspomaganie hamulca