wspomaganie hamulca

Data: 2010-07-10 08:49:08
Autor: Shreek
wspomaganie hamulca
Marcin N pisze:

Od razu wspomnę, że motocykl jest sprawny - po prostu chciałbym, żeby coś mnie wspomagało w tym najważniejszym manewrze.

Są takie przyrządy do ćwiczenia siły dłoni :-)
Nabywasz taki, regularnie ćwiczysz i po miesiącu ledwo muskasz klamkę...

--
M.

Data: 2010-07-10 15:09:07
Autor: Marcin N
wspomaganie hamulca

Użytkownik "Shreek" <pulikowSP@Mpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i19573$1sn$1@news.onet.pl...
Marcin N pisze:

[...]

Takim przyrządem ćwiczyłem już w liceum (czyli ponad 20 lat temu). Byłem w tym naprawdę dobry - mogłem ściskać 1000 (tysiąc) razy.

Przyznam, że ostatniej zimy też ćwiczyłem - właśnie pod kątem motocykla, a dokładniej, żeby nie przemęczała mi się lewa ręka w korku.
Przez zimę podwoiłem wytrzymałość obu dłoni.
Nie można więc mi zarzucić, że jestem za słaby. Po prostu komfort hamowania jest mizerny przy hamowaniu awaryjnym i tyle.

Data: 2010-07-10 17:21:36
Autor: Inead
wspomaganie hamulca

Marcin N pisze:

Od razu wspomnę, że motocykl jest sprawny - po prostu chciałbym, żeby coś mnie wspomagało w tym najważniejszym manewrze.

Są takie przyrządy do ćwiczenia siły dłoni :-)

Ta maszynka to poprawia komfort walenia konia co najwyżej.

wspomaganie hamulca