wspornik i siod³o - mocowanie

Data: 2011-07-13 07:56:18
Autor: mariuszmo
wspornik i siod³o - mocowanie
czy taki oto wspornik http://www.ssc.pl/bontrager2011/wspornik_siodla_rxlacc.html

albo nowe WCSy w podobny sposób skrêcane jedn± ¶rub±, tu na drugim zdjeciu widaæ dobrze mocowanie:
http://tinyurl.com/6eanb36

poradz± sobie z mocowaniem owalnych trochê b±d¼ co b±d¼ prêtów flite'a ?

http://www.excelcycle.com/selle-italia-flite-genuine-gel-saddle.html

wiem, ¿e to wró¿enie z fusów a za zdjêæ nic siê nie da wywnioskowaæ ale mo¿e kto¶ przerabia³ ten problem osobi¶cie, lub mo¿e pracuje jako serwisant i wie?

Oczywi¶cie najlepiej zmierzyæ przed zakupem ale u mnie w Rzeszowie niestety od rêki dostêpne wsporniki koñcz± siê na accentach i dartmorach, wiêc muszê kupowaæ w necie, fakt zawsze mo¿na odes³aæ tyle, ¿e to dodatkowy problem i koszt dla mnie + zawracanie dupy niczego niewinnemu sprzedawcy

--

wspornik i siod³o - mocowanie