wspornik siodła OVAL M600

Data: 2009-03-27 00:29:06
Autor: amrac
wspornik siodła OVAL M600
Pytanie najbardziej do użyszkodników: jak się sprawuje?

Czytałem, że jarzmo lubi się luzować tzn siodło goni góra-dół (samoczynnie zmienia kąt). Co więcej ponoć w zależności od pochylenia zmienia się offset.

Ile waży? (mnie interesuje rozmiar 31,6 x 400)

Jak z wykonaniem? (np. w porównaniu do WCS)

Do nieużyszkodników: jaka sztyca z offsetem? Rozmiar 31,6x400, cena do 200 zł, moja waga 76 kg. Rozważałem używanego Thomsona (był na allegro ale się zbył), WCSa, Eastona EA70. Jakieś inne propozycje?

Data: 2009-03-27 08:57:10
Autor: Harry
wspornik siodła OVAL M600
Byle nie Ritchey. Zignorowalem ostrzezenia z mtbr i gorzko zaluje.
Patent ze srubami w poprzek jest do niczego. Po prostu przestawia sie
kat siodla, bez wzgledu jak mocno dociagne sruby.

wspornik siodła OVAL M600