wstań zenek! kombinuj!

Data: 2020-05-03 08:18:30
Autor: Runt
wstań zenek! kombinuj!
W dniu 2020-05-02 o 13:47, PIŹDZIAK Zenek Kapelinder pisze:
> Już wszyscy mieli nadzieję

dla ciebie zenusiu już nie ma nadziei. dogorywasz.

> że ci pizdziak vel runt dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie to zamiłowanie do kiszki stolcowej?

> wczoraj wirus jedno płuco niszczy a dzisiaj by niszczył drugie.

zenusiu, nie dożyjesz wyborów. juz plujesz z obu płuc.
zdechniesz wkrótce. widzisz zensui jak dobrze ci życze! ;-)))

> A tu lipa bo wstałeś w sobotę o szóstej

zenusiu! If yoy rest you rust. do roboty smierdzielu! ;-)))

> żeby świat o swoich złotych myślach poinformować.

widzisz zensuiu, jak potrafię a ty co? na śmietniki i wybieranie kociego żarcia! ty zenusiu jestes ramotą z popłuczynami w mózgu.;-)

> Tak wiem przesadziłem z twoim myśleniem.

zenusiu, powiedz mi: quis,quid,ubi, quibus, auxillis, quamodo, cur, qaundo udało ci sie cokolwiek z mysleniem? jak ci idzie zenusiu handelek starymi parasolami? ty as wywiadu zamsiast dzwonic orderami czyscisz szambaa! the public be demand! powiedz zenusiu prawde o swoich upodobaniach do odbytów. smiało zenusiu. jestes the right man in the right place! zdobądź sie na tour de force skunksie! wiesz zenusiu, żabojady maja takie powiedzenie: tout comprende, c'est tout pardonner. Moze zenusiu ktos zrozumie twoje zamiłowania do odbytów.
Pluj zenusiu, pluj. wyników wyborów nie bedzie dane ci poznać! ;-)))
--
Runt

Data: 2020-05-04 06:48:04
Autor: Ola
wstań zenek! kombinuj!
W dniu niedziela, 3 maja 2020 09:18:33 UTC+3 użytkownik Runt napisał:
> [...]

Pluj zenusiu, pluj. wyników wyborów nie bedzie dane ci poznać! ;-)))

Boże, co za nienawiść!
Głupota jest niepodzielna, bo jest albo jej niema.
Nie ma tu adminów, aby wyrzucać ekskrementy wraz z ich twórcą?
Ola

Data: 2020-05-04 20:00:11
Autor: Runt
wstań zenek! kombinuj!
W dniu 2020-05-04 o 15:48, Ola pisze:
> [...]

Moze zenusiu ktos zrozumie twoje zamiłowania do odbytów.
Pluj zenusiu, pluj. wyników wyborów nie bedzie dane ci poznać! ;-)))

Nie wzywaj Boga! To nie nienawiść! odpowiadam zenusiowi w jego języku. to troll, internetowy byt. nikt.

Głupota jest niepodzielna, bo jest albo jej niema.

Słusznie prawisz.

Nie ma tu adminów, aby wyrzucać ekskrementy wraz z ich twórcą?

idź z tym do zenusia! ja nie zaczynam 1-wszy ale jak mnie ten typ obraża nie nadstawiam 2-giego policzka. wale mu na odlew. tak wiec swój apel skieruj pod jego adresem wrażliwa "olu"

z https://www.proxydocker.com/en/iplookup/185.3.145

--
Runt

wstań zenek! kombinuj!