wstań zenek! wstań!

Data: 2020-05-03 08:13:14
Autor: Runt
wstań zenek! wstań!
W dniu 2020-05-01 o 00:47, PIŹDZIAK Zenek Kapelinder aka tabula rasa pluje:
> Angole wiedzą że pizdziak vel runt dziura w dupie

zenusiu, skąd u ciebie taka predylekcja do odbytów? czyzbys ty zenusiu jako efekt promiskultyzmu przechodzisz kolejny etap prostracji? bierzesz jakieś sedativa? zdurnienie twoje najwyraźniej osiąga apogeum! nie dziwie się bo zenusiu mimo ewolucji gatunków zatrzymałeś się na etapie protobiontów!

> masz ich obywatelstwo czy na razie tylko ty to wiesz?

zenusiu, twoja przynależność do ORMO daje ci obywatelstwo ZSRR, Kuby, Korei Północnej i innych miłujących komunizm krajów. Nie bądź zenusiu pruderyjny! przecież jestes z tego dumny! sursum corda zenusiu! przyszłość  świetlana przed tobą! jako sutener wyłupiastej z kotłowni możesz nawet zostać capo din tutti capi! oczywiście osiedlowego śmietnika! o której zenusiu zrywasz się z barłogu by jak sicut fur in nocte podkradać kotom whole food z tacek? tak to jest zenusiu, wer einmal aus dem Blechnapf frisst już na zawsze zostaje tak ja ty śmietnikowa łajzą! nigdy juz nie będziesz white collar. twoje miejsce na rusztowaniu! c'est la vie zenusiu! pamietaj! traduttore traditore!

--
Runt

wstań zenek! wstań!