[FB2] wstępna ocena reaktywacji

Data: 2011-11-04 05:56:20
Autor: Witek Jakubowski
[FB2] wstępna ocena reaktywacji
Witam
Fb2 została uruchomiona na ewentualny sezon, a zaproszenia do
dotychczasowych uczestników wysłane.
Na obecną  chwilę z ligi awansowało 3 zespoły, równocześnie nie
zasiliły nas zespoły-spadkowicze z FB1. Więc z 12 osobowego składu
pozostają teoretycznie wszyscy, nie licząc awansów do FB1 plus zespoły
awansujące z FB3.
Na razie czekam na info od dotychczasowych menagos i spróbujemy
ustalić ilu jest chętnych na ten sezon.
Pozdrawiam
Witek

Data: 2011-11-04 12:07:57
Autor: Wojtek J.
wstępna ocena reaktywacji
On 4 Lis, 13:56, Witek Jakubowski <witold.jakubow...@p.lodz.pl> wrote:
[...]

Organizujcie się szybko chłopaki, bo już otrzymuję ponaglenia o
reaktywację FB4 :)

Pzdr - Wojtek

Data: 2011-11-04 15:35:39
Autor: s
[FB2] wstępna ocena reaktywacji
Na obecną  chwilę z ligi awansowało 3 zespoły, równocześnie nie
zasiliły nas zespoły-spadkowicze z FB1.

Na moj stan wiedzy - Szczepan jest spadkowiczem i chyba poki co nie deklarowal, ze rezygnuje calkowicie z grania.

Szczepaaaaan, zyjesz?

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-04 15:38:38
Autor: witek
W dniu 2011-11-04 15:35, s pisze:
[...]

A masz na niego jakieś namiary?
Witek

Data: 2011-11-04 21:26:50
Autor: witek
W dniu 2011-11-04 15:35, s pisze:
[...]

Jeszcze jedna sprawa, dla pełnej jasności.
Ponieważ ja w ostatnim sezonie zająłem zaszczytne 12 miejsce w fb2, premiowane zmianą na fb3, więc chciałbym zaznaczyć, że jeżeli pojawią się spadkowicze z fb1 jestem pierwszy do odstrzału w fb2 ... i w następnym sezonie będę starał się ni spaść niżej z fb3 (w czym lockout powinien mi pomóc;-)  )

Równocześnie przekazując komiszowanie następcy

Witek

Data: 2011-12-05 17:38:34
Autor: witek
[FB2] przymiarka 1.
W dniu 2011-11-04 13:56, Witek Jakubowski pisze:
Na razie po wysłaniu zaproszeń do uczestników z zeszłego roku sytuacja wgląda w ten sposób, że jest potwierdzonych i zarejestrowanych w lidze 8 zespołów:

1. Golden State of Mind
2. BluesBrothers10
3. los_pistoletos
4. Black Creams
5. Szalone kefiry
6. Tłoki II Warszawa
7. kenke boyz
8. Kubki

Zgłaszały chęć gry trzy osoby z fb3, co prawda o niepotwierdzonym statusie :-)
Myślę, że trzeba jeszcze poczekać z tydzień i zaczynamy zamykać listę, ewentualnie dobierając team z Fb4 o najwyższym "zeszłorocznym rankingu".
Teoretycznie po zawirowaniach Fb1 powinien się pojawić jeden "spadkowicz", ale do tej pory się nie upominał (może zrezygnował)
Czekamy do końca tygodnia - do 11.12.2011
Witek

[FB2] wstępna ocena reaktywacji