[spot][dc] wstepne ustalenia

Data: 2010-06-29 17:34:32
Autor: masti
[spot][dc] wstepne ustalenia
Dnia pięknego Tue, 29 Jun 2010 10:11:53 +0200, osobnik zwany Michał Gut
wystukał:

z przemkiemv i mastim zarzucilismy ze pasuje 3-4 lipca. w makfaku w
wilanowie.

niestety wszystko wskazuje ze nie bede dostepny w caly ten weekend. tak
wiec proszę o zgłoszenia kto by się przytelepał na parking makfaka zjezc
cos i pogadac o furach czy polityce;)
niestety ja bede mial czas dopiero w sierpniu i to tez tak w połowie.
kto chetny niech pisze jaka data mu pasuje (wliczajac 3-4 lipca -
najwyzej mnie nie bedzie tym razem - chyba ze udaloby mi sie dotrzec ale
raczej nie za duze szanse).

mi 3-4 pasuje, ale sierpień też może być

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-30 10:55:10
Autor: Michał Gut
[spot][dc] wstepne ustalenia
ogolnie tak: pasuje wszystkim sierpien, wychodzi na to ze niedziela po 16:00

idealnie byloby znalezc termin nie obciazony ( zeby w makfaku sie pomiescic - 6 osob narazie jest chetnych ale nie wiadomo czy nie bedzie wiecej pozniej)

niedziela 8 sierpnia godzina 16???

Data: 2010-06-30 11:19:29
Autor: Axel
[spot][dc] wstepne ustalenia
[...]