wstępnie 3 miesiące dla PiSowskiego działacza "starucha"

Data: 2011-08-03 18:30:10
Autor: Zennon
wstępnie 3 miesiące dla PiSowskiego działacza "starucha"
To o jeden głos bandyty na PiS w wyborach mniej. Mała rzecz, a cieszy ;)

Zennon

Data: 2011-08-03 18:46:48
Autor: A. Filip
Zennon: wstępnie 3 miesiące dla PiSowskiego działacza "starucha"
"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> pisze:
To o jeden głos bandyty na PiS w wyborach mniej. Mała rzecz, a cieszy ;)

Zennon

Czy *TY* twierdzisz Ĺźe areszt "starucha" to *KARA*? --
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Z kamieniami na czołgi nie pójdę, bo mam przecież pokojową Nagrodę Nobla.
  -- Wałęsa, Lech (1943-)

Data: 2011-08-03 18:53:37
Autor: A. Filip
[...]

Czyli sugerujesz że staruch zagłosuje na PO dlatego że trafił do aresztu
gdzie AFAIR PO tradycyjnie miażdżąco wygrywa wybory?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Dla kraju takiego jak Polska, lepiej żebym to ja został prezydentem

Data: 2011-08-03 19:01:53
Autor: Zennon

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:B83+mopz94m7em@andrew.huge.strangled.net...
[...]

Chmmm...Aresztowanie tymczasowe nie pozbawia praw do głosowania? Szkoda. No to facet będzie miał dylemat, czy głosować jak kumple z pod celi, czy na PiS i zostać parówą.

Zennon

Data: 2011-08-03 19:48:41
Autor: obserwator
Zennon: wstępnie 3 miesiące dla PiSowskiego działacza
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a): Chmmm...Aresztowanie tymczasowe nie pozbawia praw do głosowania? Szkoda. No to facet będzie miał dylemat, czy głosować jak kumple z pod celi, czy na PiS i zostać parówą.

*kumpli*, zenus, *kumpli*...
*parowa* ?coz za knajacki jezyk. Chyba sam siedziales skoro masz takie
rozeznanie w tych atmosferach. Kolejna profesja ci dochodzi: kryminalista z pelo.

Data: 2011-08-03 22:53:34
Autor: u2
W dniu 2011-08-03 21:48,  obserwator pisze:
*kumpli*, zenus, *kumpli*...
*parowa* ?coz za knajacki jezyk. Chyba sam siedziales skoro masz takie
rozeznanie w tych atmosferach. Kolejna profesja ci dochodzi: kryminalista z pelo.

Zenus za mlodu mogl byc rownie dobrze klawiszem, teraz dorabia na psp :)

Data: 2011-08-03 21:40:48
Autor: januszklenczon
> [...]

to facet będzie miał dylemat, czy głosować jak kumple z pod celi, czy na PiS

Naucz się bucu pisać prawidłowo po polsku, nie po rusku.
Nie żadne  chmmm, tylko  hmmm, i nie żadne  z pod,  tylko spod. Z powrotem do podstawowej budy tępy dyletancie, ignorancie i nieuku.

Data: 2011-08-03 21:42:22
Autor: Zennon

Użytkownik <januszklenczon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:41f0.00000184.4e39a440newsgate.onet.pl...

> [...]

Nie żadne  chmmm, tylko  hmmm, i nie żadne  z pod,  tylko spod. Z powrotem do
podstawowej budy tępy dyletancie, ignorancie i nieuku.

Przyznaję się z polaka (Polaka) ;) Miałem tylko 4+ na maturze. I skłonność do archaizmów ;)

Zennon

Data: 2011-08-03 19:51:00
Autor: obserwator
[...]

 archaizm to nazwa *ortografii* ? To pewnie po rusku.

a z fizyki i ruskiego, jaka ocene  miales? --

Data: 2011-08-03 21:45:11
Autor: Zennon
Zennon: wstępnie 3 miesiące dla PiSowskiego działacza "starucha"

Użytkownik <januszklenczon@poczta.onet.pl> napisał w

I witamy nowego dyskutanta ;)

Zennon

Data: 2011-08-04 02:53:30
Autor: stevep
Dnia 03-08-2011 o 21:40:48 <januszklenczon@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Nie żadne  chmmm, tylko  hmmm, i nie żadne  z pod,  tylko spod. Z  powrotem do
podstawowej budy tępy dyletancie, ignorancie i nieuku.

Ożesz ty w mordę piewrdolony idioto.

--
stevep

Data: 2011-08-03 19:20:27
Autor: matusm
PROWOKACJA SB 3 miesiące dla PiSowskiego działacza "starucha"

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201108031630.UTC.j1bt2k$i5o$1tioat.net...
To o jeden głos bandyty na PiS w wyborach mniej. Mała rzecz, a cieszy ;)

Zennon

Kto to powiedział i udowodnił,ze akurat Staruch dokonał rozboju skoro był gdzie indziej co moga potwierdzić  swiadkowie????

ale jedna prowokacja  więcej ,jedna mniej ciagle,,,,

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-08-03 19:21:42
Autor: p 47
[...]

W jednozdaniowym poście umiescić aż trzy kłamstwa,- to niezłe osiągnięcie nawet dla takiego notorycznego kłamcy i ogólnie idioty jak ty !;-)
1. 'staruch" nie został skazany, a nawet nie wniesiono przeciwko niemu aktu oskarzenia;- możesz więc co najwyżej pisać, że tobie wydaje się (albo że kazano ci tak mówić) , iż jest on przestepcą..;-)
2. wszyscy niepozbawieni praw obywatelskich, w tym także skazani i aresztanci mają prawo głosu w wyborach. Dlatego to własnie Tusku, gajowy bronek i partia POlitycznych Oszustów regularnie uzyskują w zakładach karnych w całej Polsce w wyborach ponad 90% głosów tam osadzonych kryminalistów. Bo  swój  swego wspiera;-).
A więc aresztowanie "starucha" wcale nie pozbawia go mozliwości głosowania.
3. "staruch" w przeciwieństwie do podwójnego mordercy z Łodzi, tj. Ryszarda C. -(przypominam,- ten morderca to b. członek PO) nie jest, ani nie był członkiem, czy działaczem partyjnym, a już na pewno nie PiS-u.

Data: 2011-08-03 19:26:24
Autor: Zennon

Użytkownik "p 47" <karolakowie1@wp.pl> napisał w wiadomości news:j1c039$lmd$1news.task.gda.pl...

[...]

Wstępnie 3 miesiące aresztu decyzją sądu. Coś się nie zgadza?

[...]

Mój błąd. Ale bidak będzie miał dylemat, czy głosować jak cała cela na PO, czy zagłosować na PiS i zostać parówą ;))))

3. "staruch" w przeciwieństwie do podwójnego mordercy z Łodzi, tj. Ryszarda C. -(przypominam,- ten morderca to b. członek PO) nie jest, ani nie był członkiem, czy działaczem partyjnym, a już na pewno nie PiS-u.

Jeśli pojawia się na demonstracjach PiSu i wspiera PiS, to jest działaczem PiSu. Wcale nie musi mieć legitymacji.

Zennon

Data: 2011-08-03 21:18:37
Autor: p 47

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201108031726.UTC.j1c0c2$j42$1tioat.net...

[...]

To tylkobaranie oznacza, ze dowody jakie ma policja w sprawie "starucha" są tak marne, że sąd zgodził się na to, aby przyznac prokuraturze/policji maksymalny czasokres dozwolony w kodeksie na prowadzenie sledztwa.

[...]

Podkreslasz tym samym, że praktycznie wszyscy kryminaliści w mamrach w Polsce popierają "swój" rzad tuskomatołków..
;-)

[...]

ot. "logika" zenusia, działacza PO;-)

wstępnie 3 miesiące dla PiSowskiego działacza "starucha"