wszyscy jesteśmy złodziejami!!!???

Data: 2010-10-06 14:22:53
Autor: Jacek
wszyscy jesteśmy złodziejami!!!???
Sądzę, że w razie sporu zawsze możesz wynająć rzeczoznawcę, który wyceni auto.
Ja tak zrobiłem gdy US przyjął wartość auta "z książki" a na umowie miałem sporo taniej. Różnica na podatku była wprawdzie porównywalna z tym, co wziął rzeczoznawca, ale ordnung muss sein
Jacek

Data: 2010-10-06 18:40:05
Autor: jack
[...]
U.C.Kraków ul.nad Drwiną.

PION POSTĘPOWANIA
012 62 76 000
fax 012 62 76 009
ul. Nad Drwiną 16
30-741 Kraków
Przez telefon poinformowano mnie ze obliczają z Eurotaksu,natomiat mnie radził obliczyć z Allegro.
Ponieważ nie prowadzą wstępnego obliczania,
Chodzi o ten samochód :
http://moto.allegro.pl/subaru-legacy-outback-okazja-i1250670776.html
Wartości podawałem w złotówkach nie w euro,ponieważ mozje zarobki sa równiez w zł.
Chodzi o subaru w roczniku 1997-2001 bo na taki mnie stać.
Bede wdzieczny za obliczenia,bo obawiam sie ze opłaty mogą przerosnąć cenę auta.
pozdro.jack

--

wszyscy jesteśmy złodziejami!!!???