"wszystko -50%" - czy obowi±zuje?

Data: 2009-08-09 08:51:12
Autor: Czeresniak
"wszystko -50%" - czy obowi±zuje?

- Dlaczego naliczy³a pani 100% ceny za koszulê? Na witrynie jest napis "lato
wszystko -50%".

Mo¿e chodzi³o o jako¶æ, albo o stan magazynowy.
Do¶æ nieprecyzyjne sformu³owanie :)

Pozdrawiam
Darek

Data: 2009-08-09 21:15:33
Autor: cyklista
"wszystko -50%" - czy obowi±zuje?
U¿ytkownik Czeresniak napisa³:

[...]

Dla mnie s³owo "wszystko" to jest bardzo precyzyjne sformu³owanie, precyzyjniej ju¿ siê nie da.

Data: 2009-08-12 18:02:03
Autor: Budzik
"wszystko -50%" - czy obowi±zuje?
Osobnik posiadaj±cy mail a@b.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

czeresniak odnosi³ sie do minus 50.
Wystarczy zapytac sprzedawce i nagrac potwierdzenie ze chodzi o cene.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

"wszystko -50%" - czy obowi±zuje?