wszystko tylko nie pedalstwo i pedofilia.....

Data: 2010-02-19 19:50:35
Autor: Grzegorz Z.
wszystko tylko nie pedalstwo i pedofilia.....
Z badań Instytutu Statystyki Ko¶cioła Katolickiego wynika, że krytyczne
opinie na temat księży mog± być przyczyn± spadku powołań - pisze "Dziennik
Polski".

Autorzy badań pisz±, że "istotnym wskaĽnikiem jakiego¶ ¶ladu kryzysu w
Ko¶ciele wydaj± się opinie na temat księży". Wierni s± wobec nich do¶ć
krytyczni. 40 proc. dostrzega wokół siebie "księży chciwych, lekceważ±cych
wiernych", 26 proc. księży "nie zachowuj±cych celibatu". "Wydaje się, że
taka opinia na temat księży może mieć jaki¶ wpływ na spadek powołań" -
czytamy w raporcie z badań.

Sondaż przeprowadzono w¶ród grupy wierz±cych i praktykuj±cych katolików. Na
apel ISKK o udział w badaniach zgłosiło się 8792 respondentów, z których
wybrano reprezentatywn± próbę 800 osób. W analizie danych wykorzystano 469
ankiet (59 proc. próby). http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/krytyczne-opinie-wiernych-o-ksiezach,1441446

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-02-19 19:56:03
Autor: u2
W dniu 2010-02-19 19:50, Grzegorz Z. pisze:
Z badań Instytutu Statystyki Ko¶cioła Katolickiego wynika, że krytyczne
opinie na temat księży mog± być przyczyn± spadku powołań - pisze "Dziennik
Polski".

Przecież to już było na psp GZ :]

Data: 2010-02-20 12:34:12
Autor: cyc
wszystko tylko nie pedalstwo i pedofilia.....

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlmnhj$ms5$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Przypominania o dewiacjach kleru nigdy nie za duzo !.
W swietle szalenczych postaw koltunow i "zapartego " podejscia hierarchow do problemu  , tylko to moze ochronic Kosciol przed katastrofalnym upadkiem !!.
Jak widac z koscielnych !!!! badan , nie tylko te kilka osob na grupie ma krytyczny stosunek do poczynan ksiezy , ze dotyczy to 40% wiernych . Jak czuja sie grupowe koltuny po przeczytaniu tych badan ? , Co ma do powiedzenia Antenka , mkarwan , abc i kilku innych odsadzajacych od czci i wiary tych , ktorzy  zauwazaja klesze lajdactwa ? . Czyzby tylko oni i rydzykowe mohero-koltuny wierzacy w  nieomylnosc i swietosc ksiedza zaslugiwali w ich oczach na  miano katolika ? .

cyc

Data: 2010-02-20 13:30:32
Autor: u2
wszystko tylko nie pedalstwo i pedofilia.....
W dniu 2010-02-20 12:34, cyc pisze:

PrzecieĹĽ to juĹĽ byÂło na psp GZ :]

[...]

Nie cycuj, są kłamstwa, duże kłamstwa i statystyki, w których lubują się
właśnie kolesie z peło :]

Data: 2010-02-20 14:36:15
Autor: cyc
wszystko tylko nie pedalstwo i pedofilia.....

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlokq6$9qr$3atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-02-20 12:34, cyc pisze:

Przecież to już by3o na psp GZ :]

[...]

Nie cycuj, s± kłamstwa, duże kłamstwa i statystyki, w których lubuj± się
wła¶nie kolesie z peło :]

Nie wiem w czym "lubuja sie kolesie z PO" ,wiem natomiast , ze statystyki o ktorych mowa sa wyniekiem badan osrodkow koscielnych !!.
Pozatym wypraszam sobie chamskie docinki w postaci " nie cycuj " , ktore nic nie znaczac , nie tylko wystawiaja swiadectwo o ich autorze ale w jasny sposob dokumentuja nieprzeparta chec obrazenia adwersarza .
Owiadczam wiec niniejszym , ze nie jestes w stanie mnie obrazic , do tego potrzeba czlowieka o odpowiednim statusie intelektualnym !.

cyc

cyc

Data: 2010-02-20 14:58:06
Autor: u2
wszystko tylko nie pedalstwo i pedofilia.....
W dniu 2010-02-20 14:36, cyc pisze:

Nie cycuj, sħ k³amstwa, duże k³amstwa i statystyki, w których lubujħ siê
wÂłaÄĄnie kolesie z peÂło :]

Nie wiem w czym "lubuja sie kolesie z PO" ,wiem natomiast , ze statystyki o ktorych mowa sa wyniekiem badan osrodkow koscielnych !!.

A cóż to zmienia ? Ważne kto ogłasza wyniki sondaży, a nie gdzie się je
przeprowadza :]

[...]

Weź nie ściemniaj (nie cycuj), sam wybrałeś nick, który jest poniekąd
obraźliwy w języku polskim, ale wolny wybór. Chciałeś cyca więc go masz :]

Data: 2010-02-20 13:34:31
Autor: -he®sk-
wszystko tylko nie pedalstwo i pedofilia.....
On Fri, 19 Feb 2010 19:50:35 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Z badań Instytutu Statystyki Ko¶cioła Katolickiego wynika, że krytyczne
opinie na temat księży mog± być przyczyn± spadku powołań - pisze "Dziennik
Polski".

 cieszysz sie ? ;o)))

 co z dzwonami, wciaz ci dzwonia w glowce ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-20 13:55:31
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 20 Feb 2010 13:34:31 +0100, -he®sk- napisał(a):

On Fri, 19 Feb 2010 19:50:35 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Z badań Instytutu Statystyki Kościoła Katolickiego wynika, że krytyczne
opinie na temat księży mogą być przyczyną spadku powołań - pisze "Dziennik
Polski".

 cieszysz sie ? ;o)))

 co z dzwonami, wciaz ci dzwonia w glowce ?

Przerzuciłeś się na dzwony, już nie oczekujesz już ode mnie dogryzania
islamistom?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-20 14:59:08
Autor: -he®sk-
wszystko tylko nie pedalstwo i pedofilia.....
On Sat, 20 Feb 2010 13:55:31 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  co z dzwonami, wciaz ci dzwonia w glowce ?

Przerzuciłe¶ się na dzwony, już nie oczekujesz już ode mnie dogryzania
islamistom?

 jestes cykor i tyle. potrafisz tylko opluwac kk.

--

 HeSk

Data: 2010-02-21 11:58:27
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 co z dzwonami, wciaz ci dzwonia w glowce ?

Przerzuciłeś się na dzwony, już nie oczekujesz już ode mnie dogryzania
islamistom?

 jestes cykor i tyle. potrafisz tylko opluwac kk.

Czyli to nie sprawa moich lekarzy a tylko tego "ĹĽe jestem cykor" ? --
szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-21 13:31:18
Autor: -he®sk-
wszystko tylko nie pedalstwo i pedofilia.....
On Sun, 21 Feb 2010 11:58:27 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  jestes cykor i tyle. potrafisz tylko opluwac kk.

Czyli to nie sprawa moich lekarzy a tylko tego "że jestem cykor" ?

 a moze jedno i drugie ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-02-21 13:41:19
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

A moĹĽe jednak przejawiasz to zainteresowanie, co?