wtedy wkroczy supe nionia i sie byle nahapa

Data: 2011-12-07 16:43:00
Autor: dek.
wtedy wkroczy supe nionia i sie byle nahapa
jako post scriptum fragment utworu L.G

Ohhh Ohh
She's got both hands in her pocket
And she won't look at you
Won't look you at you
She hides true love en su bolsillo
Shes got a halo around her finger
Around you

You know that I love you boy
Hot like Mexico, rejoice
At this point I gotta choose
Nothing to loose

Don't call my name...(piosnka nie gadana)

dla urozmaicenia repertuaru L.G. przetlumaczona  :

Nie ma powodu, dla którego Ty i ja powinni¶my być sami
Dzisiejszej nocy, tak kochanie Jednak mam powód, dla którego to Ty powiniene¶ mnie zabrać do domu dzisiejszej
nocy
Potrzebuje mężczyzny, co s±dzi, że jest dobrze gdy jest naprawdę Ľle
Dzisiejszej nocy, tak kochanie Na skraj granic, tam gdzie wiemy, że oboje należymy dzisiejszej nocy

Jest gor±co, poczujmy adrenalinę,
Mu¶nijmy niebezpieczeństwa
Zamierzam gnać tuż obok Ciebie aż na skraj
Gdzie możemy oboje mocno zatracić się w miło¶ci

Jestem na krawędzi chwały
I chcę zatrzymać ten moment prawdy
Jestem na krawędzi chwały
I chcę zatrzymać tę chwilę z Tob±
Jestem na krawędzi
krawędzi Jestem na krawędzi chwały
I chcę zatrzymać tę chwilę z Tob±
Jestem na krawędzi z Tob±

Następna kolejka, zanim pocałujemy się z drugiej strony
Dzisiejszej nocy, tak kochanie Jestem na krawędzi czego¶ co ostatecznie nazywamy życiem, dzisiejszej nocy
W porz±dku, w porz±dku
Załóż swoje okulary, bo będę tańczyła w płomieniach
Dzisiejszej nocy, tak kochanie To nie jest piekło skoro wszyscy znaj± moje imię,
[...]

Jestem na krawędzi z Tob± (bis)

[...]
z Tob± ...

--

wtedy wkroczy supe nionia i sie byle nahapa