wtyczkologia stosowana 2

Data: 2017-01-13 19:49:30
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
wtyczkologia stosowana 2
cześć
jest laptop, jakiś debil wcisną do niego zasilacz w wtyczką 2,1/5,5

oczwywiście wtyczka lata i laptop się resetuje (bateria do wywalenia)

czy Ktoś tu może widział gdzie można kupić takie typowo laptopowe wtyki zasilające na kabel? na oko porównując z tym wyżej, to środkowy pin jest cieńszy, a zewnętrzny obwód jest większy...

widzieli Panowie gdzieś takie wtyki do kupienia luzem?

Data: 2017-01-13 20:32:49
Autor: t-1
wtyczkologia stosowana 2
W dniu 2017-01-13 o 19:49, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
widzieli Panowie gdzieś takie wtyki do kupienia luzem?

Może tu?  Mają 1,9/6,0

http://www.cyfronika.com.pl/wtyki_dc.htm

A np. tu jest dużo więcej.

http://pl.farnell.com/webapp/wcs/stores/servlet/Search?pageSize=25&st=wtyki&catalogId=15001&categoryId=700000089004&langId=-22&storeId=10170

Data: 2017-01-13 20:47:51
Autor: Jawi
wtyczkologia stosowana 2
W dniu 2017-01-13 o 19:49, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
jakiś debil wcisną
:))))

wtyczkologia stosowana 2