www.dbnet24.pl

Data: 2009-07-02 20:06:25
Autor: yasiek
www.dbnet24.pl
Nowe konto internetowe DB PBC: www.dbnet24.pl. Ale nie potrafie znaleźć TOiP. Znacie jakieś szczegóły?

--
~yasiek

Data: 2009-07-02 21:44:45
Autor: Paweł
www.dbnet24.pl
yasiek wrote:

Nowe konto internetowe DB PBC: www.dbnet24.pl. Ale nie potrafie znale��
TOiP. Znacie jakie� szczeg��y?

kilka detali jest w komunikatach prasowych na stronie banku

http://www.deutsche-bank-
pbc.pl/content/pdf/press_release/dbNET_nowe_konto_internetowe_Deutsche_Bank_PBC_01_07_09.pdf

Data: 2009-07-02 22:23:40
Autor: RobertS
www.dbnet24.pl
Paweł pisze:
yasiek wrote:

Nowe konto internetowe DB PBC: www.dbnet24.pl. Ale nie potrafie znale��
TOiP. Znacie jakie� szczeg��y?

ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze w DB przelewy autoryzujesz kodami z karty TAN? to taka zdrapka jak kiedys była w Inteligo...

RobertS

Data: 2009-07-03 15:21:25
Autor: Peet
www.dbnet24.pl
On 2009-07-02 22:23, RobertS wrote:

ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze w DB przelewy autoryzujesz kodami z
karty TAN? to taka zdrapka jak kiedys była w Inteligo...

Kiedyś? Jak likwidowałem inteligo w połowie czerwca to cały czas były te zdrapki i wątpię aby coś się zmieniło w tym temacie.

Data: 2009-07-03 06:54:50
Autor: grzechu
www.dbnet24.pl
Dziś wziąłem z oddziału pełna taryfę opłat.
Konto można założyć również w placówce.
Praktycznie wszystkie operacje przeprowadzane przez internet darmowe
(przelewy, zlecenia stałe, polecenie zapłaty) Wyjątkiem są przelewy do
ZUS i US - 1 pln. Prowadzenie i karta za darmo. Bankomaty za darmo
(wszystkie na świecie) Jedynie jest opłata za użytkowanie karty - 5
PLN za miesiąc - jednak jedna transakcja w miesiącu znosi tą opłatę.

Data: 2009-07-03 16:51:08
Autor: wspolna-flaszka.pl
www.dbnet24.pl

Użytkownik "grzechu" <grzechu73@gmail.com> napisał w wiadomości news:bf649879-f00e-488a-b855-ee5dda837ae4y17g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

czyli placimy w allegro 1 zl miesiecznie tą karta :)

--
http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawdź jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto

Data: 2009-07-03 07:56:19
Autor: BK
www.dbnet24.pl
On 3 Lip, 16:51, "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.roki...@gazeta.pl>
wrote:
Użytkownik "grzechu" <grzech...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:bf649879-f00e-488a-b855-ee5dda837ae4y17g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Tak bo 99,99% z nas nie zrobi normalnie jednej transakcji miesiecznie
karta i trzeba robic fikcyjna na 1 zl :) :) :)

Data: 2009-07-05 19:47:44
Autor: wspolna-flaszka.pl
www.dbnet24.pl

wrote:
[...]

moze placa innymi :) np takimi ktore zwracaja 1 %

Data: 2009-07-03 06:56:05
Autor: grzechu
www.dbnet24.pl
[...]
PLN za miesiąc - jednak jedna transakcja kartą w miesiącu znosi tą
opłatę.

www.dbnet24.pl