www.divinglog.pl

Data: 2010-07-04 21:09:29
Autor:
www.divinglog.pl
Słyszał ktoś coś o tym ?

http://www.divinglog.pl

pozdrawiam rc

--

Data: 2010-07-05 11:53:14
Autor: in for
www.divinglog.pl
Słyszał ktoś coś o tym ? http://www.divinglog.pl

Tak, to inicjatywa Marty i Konrada, i moim zdaniem powinna być przywitana z
aplauzem. Jednak to dopiero czas pokaże, czy pomysł elektronicznego logowania
nurkowań w sieci sprawdzi się.

Jacek

Data: 2010-07-05 10:11:25
Autor: jacekplacek
www.divinglog.pl
in_for@vp.pl napisał(a):
> [...]

aplauzem. Jednak to dopiero czas pokaże, czy pomysł elektronicznego logowania

Wow! Marty i Konrada! Ale super!:) ...tylko, kto to jest Marta i Konrad?
Co do strony, w dobie powszechnego dostępu do internetu - myślę, że to znakomity pomysł. Szkoda tylko, że nie ma wersji demo - bez logowania.

Data: 2010-07-05 12:08:58
Autor: in for
www.divinglog.pl

Wow! Marty i Konrada! Ale super!:) ...tylko, kto to jest Marta i Konrad?

Cóż..., skoro nie wiesz kto, to i nazwisko Ci nic nie powie, poza tym
publikowanie nazwisk na forach chyba nie jest w dobrym tonie. Jest to
małżeństwo, nurkowie z Warszawy z dość dużym stażem nurkowym, są raczej znani w
tej okolicy.

Pozdrawiam,

Jacek (nie Placek) :D.

Data: 2010-07-05 10:21:31
Autor: jacekplacek
www.divinglog.pl
in_for@vp.pl napisał(a):

> [...]

małżeństwo, nurkowie z Warszawy z dość dużym stażem nurkowym, są raczej znani

Nie pytam o nazwisko, tylko kto to jest:) Włożyli w stronę masę pracy. Szkoda, że nie prezentują się sami.

Data: 2010-07-05 11:26:35
Autor:
www.divinglog.pl
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Szkoda, że nie prezentują się sami.

Ależ prezentują się na żywca dodatkowo został zdeprawowany zaworami z dołu
zauważył że to wygodne rozwiązanie.

pozdrawiam rc
ps dowiedziałem się wiele szczegółów dotyczących ... mam zakaz wspominania o
tym, dlatego zadałem tylko pytanie. --

Data: 2010-07-05 12:20:48
Autor: in for
www.divinglog.pl

Nie pytam o nazwisko, tylko kto to jest:) Włożyli w stronę masę pracy. Szkoda, że nie prezentują się sami.

Nie prezentują się sami, bo być może projekt sam się obroni.

Jest to dla mnie o tyle ciekawe, że autorzy strony poprosili mnie w pewnym
momencie o konstruktywną krytykę idei. Teraz ciekaw jestem na ile wcześniejsze
rozważania znajdą pokrycie w rzeczywistości.

Może dlatego trzymam kciuki za ich pomysł i sekunduję im.

Jacek --

www.divinglog.pl